Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dávná láska - pravá láska! - 2. kapitola


Dávná láska - pravá láska! - 2. kapitolaDalší kapitolka. Je to taková mezi kapitola, takže se moc omlouvám, že nebude podle vašich představ, ale já jí sem musela dát. Co a kdo Bell nabídne? A co se jí zdá za sen?

2. kapitola

Šok podobný tomuto jsem v životě nezažila. Položila jsem ten čaj a mžourala očima. Musela jsem mít halucinace, jinak to není možné.

Začala jsem si v duchu přehrávat posledních patnáct minut mého života. Dr. Carlisle Cullen mi řekl, že Edward potřebuje čaj. Běžela jsem do sesterny, ohřála vodu, nasypala do ní černý čaj, přidala jsem citron a šla k pokoji, kde ležel Edward Mason. Jenže on tam neležel!

Znovu jsem se šla podívat, zda jsem ve správném pokoji, obešla jsem celé patro a šla i do druhého a třetího patra. Nikde nebyl ten, koho jsem hledala. Edward Mason zmizel.

Ještě jsem se šla podívat do sesterny, na sál, jestli ho nemuseli akutně operovat. Nic. Celá nemocnice byla zaplněná, ale ani v tom posledním koutku nebylo místo, kde by se schovával Edward Mason.

Unaveně jsem se svalila na lavičku v čekárně a pomalu zavírala oči…

Najednou se přede mnou objevil muž. Byl bledý, měl rudé oči… A věděla jsem, že bude mít i ostré zuby. Nevěděla jsem, proč si to myslím, ale byla jsem si tím jistá. Ten muž na mě promluvil.

„Blíží se tvůj čas, pak se lépe poznáme,“ řekl a s těmito slovy zmizel.

Já sebou nečekaně trhla a…

…Probudila se vyklepaná na lavičce, s vrabčím hnízdem na hlavě a kruhy pod očima. Nevěděla jsem toho moc, jen to, že se mi zdál ošklivý sen o nějakém chlapovi. Ale měla jsem vědět ještě něco, co jsem si nepamatovala.

Jenže co to bylo? Bylo to něco s číslem čtyři. Přišla jsem snad o prst? Ne - ne, bylo to něco jiného, něco horšího. Podívala jsem se na dveře před sebe. Byl tam nápis ,Pokoj č. 4´.

A já si vzpomněla. Unavená jsem znovu prohledala každý koutek nemocnice, každou umývárnu, každé prostěradlo.

Nebyl tu. Zmizel a s ním i Dr. Carlisle Cullen. Ne, ten nemohl zmizet. Nemohl.

Šla jsem do lékařského pokoje a udělala si kafe, aby mne postavilo na nohy. Prý to pomáhá. Pak jsem šla k faxu a četla své zprávy.

Jedna byla i od Cullena.

Isabello Swanová, omlouvám se, ale musel jsem odjet na služební cestu. Vezměte si za mě služby.

Dr. Carlisle Cullen.

Další byl od mého šéfa a ten mne zaskočil mnohem, mnohem víc.

Okamžitě přijďte do mé kanceláře, mám pro vás akutní případ.

Mgr. John Black

Akutní případ? Postihla mne neuvěřitelná energie i neuvěřitelné štěstí. Carlisle Cullen odjel a já převzala všechny akutní případy!

Pak ze mne štěstí opadlo. Edward byl pryč. A já mu přísahala, že ho zachráním.

Vydala jsem se za šéfem do kanceláře a přemýšlela o něm. O jeho vlasech, očích, tvářích a bolesti. O jeho matce, která zemřela a o jeho babičce. Jeho babička! Bude vědět kde je! Je přeci… Jak to říkala… Vědma.

Teď ale musím vyřešit ty pracovní záležitosti.

Zaklepala jsem na dveře mého nadřízeného.

„Vstupte,“ ozvalo se a já tento příkaz poslechla. Než jsem stihla cokoli říct začal na mne mluvit.

„Á, slečna Swanová. Dostala jste můj vzkaz?“

„Jistě, co jste potřeboval?“

„Posaďte se prosím. Je to na dlouhé vypravování.“

Posadila jsem se a pokynula hlavou, ať spustí.

„Nedávno mi volali z Argentiny. Hledají novou, výkonnou doktorku. Má být mladá a s praxí. Tak jsem nabídl Vás. Souhlasíte?“

Podal mi jakési papíry.

„Pokud budete souhlasit, přečtěte si to. Je tam všechno.“

„Já – Já nevím.“

„Tak si to rozmyslete. Nashledanou.“

„Nashle,“ rozloučila jsem se s ním a odešla z jeho kanceláře. Náhle mi však něco blesklo v hlavě! Otočila jsem se a řekla:

„Tak já to beru…!“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dávná láska - pravá láska! - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!