Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dávná láska - pravá láska! - 1. kapitola


Dávná láska - pravá láska! - 1. kapitolaDalší kapitolka, ve které Bell na někoho narazí... Kdo to asi je?

1. kapitola

Jakmile jsem doběhla do lékárny, začala jsem racionálně uvažovat. Jak mu chci pomoci. Dokážu to vůbec?

Pak se mi opět vytratil veškerý rozum a začala jsem si namlouvat, že to dokážu. Dokážu všechno, pro něj bych i zemřela.

Náhlý příval odvahy mne postavil na nohy a já došla k lékárnici a začala na ni naléhat, aby mi dala něco proti španělské chřipce.

Sama jsem dobře věděla, že takový lék neexistuje, ale abych si to připustila? Na to mne neužije.

Vzala jsem něco proti chřipce a nachlazení, i když jsem v hloubi duše věděla, že nic z toho, co držím v ruce nepomůže, ten chlapec zemře.

Snažila jsem se zbavit těch hrozných myšlenek a vzala si volno. Aspoň na dnešek.

Sbalila jsem si věci, hodila brašnu přes rameno a upalovala domů.

Cestou jsem vrazila hned do několika lidí, jednu stařičkou paní jsem dokonce srazila k zemi. Hned jsem se jí začala omlouvat.

„Děvče, děvče. Kam tak spěcháš , že jsi tak zapálená?“ zeptala se mě a já jí pohlédla do očí. V tu chvíli mne něco bodlo u srdce. Ty oči… opět se mi vybavil ten chlapec, kterého jsem milovala. Hleděla jsem do očí té stařičké dámy, až ona ucukla pohledem.

„Děvče, děvče, copak vidíš v mých očích? Nevidíš tam známou osobu, či jen potěšení?“ promluvila a já si uvědomila, jak starodávně mluví. Polkla jsem.

„Vidím v nich známou osobu,“ odpověděla jsem, i když jsem nechápala, proč se svěřuji zrovna této dámě.

„Odkaď si to běžela, děvče?“ zeptala se mne a já bez rozmyšlení odpověděla.

„Z nemocnice, pracuji tam jako lékařka.“

V tu chvíli na mne stařenka pohlédla, a já si uvědomila, že krom očí, které byli podobné těm, které patřili tomu chlapci, měla také stejnou barvu vlasů. Bez rozmyšlení jsem vyhrkla:

„Vy znáte Edwarda Masona?“

„Bodejť, vždyť jsem jeho pramáti,“ zvolala paní mírně vyvedená z míry.

„Já – Já se omlouvám.“

„Nemáš proč se omlouvat, děvenko, jdu za ním a také… chci naposled vidět svou dceru Susan. Před pár minutami zemřela.“

„Jak to víte?“ vyhrkla jsem a do očí mi vstoupili slzy.

„To je zase moje práce, jsem vědma,“ představila se. Ale já už s ní nemohla mluvit. Beze slova jsem se rozeběhla domů a ani se neotočila.

Doma jsem sebou praštila přes pohovku. Zemřela ona, zemře i on. Nechtěla jsem na něj myslet, radši si udělám něco k jídlu.

Rozdělala jsem oheň a ohrála si chléb. Párkrát jsem se do něj zakousla, ale pak jsem usnula na pohovce.

Po nějakém čase jsem se probudila a zjistila, že už je tma. Hodiny odbíjely půlnoc.

A já toužila vidět Edwarda Masona.

Vzala jsem si kabát a upalovala zpět do nemocnice, kde v tuhle dobu nikdo nebude. A Edward Mason bude jistě spát.

Přes cestu jsem dávala pozor, abych do nikoho nenarazila, i když v tuhle dobu tu nebylo ani živáčka.

Doběhla jsem do nemocnice, šupem vyběhla schodiště až k pokoji číslo 4. Tam jsem chtěla vkročit, ale slyšela jsem tlumený hlas a vzdechy.

Netušila jsem kdo to je, a co dělá, ale najednou se otevřeli dveře a za nimi stál dr. Carlisle Cullen.

„Slečno Swanová? Pacient by potřeboval čaj, byla byste tak hodná?“

„Jistě,“ odpověděla jsem a rozeběhla se.

Rychle jsem ohřála vodu a nasypala do ní černý čaj. Pak jsem přidala citron a opatrně došla až k pokoji, kde ležel Edward.

Zaklepala jsem, ale ono nic. Tak jsem otevřela dveře.

„Tady je ten…“ dál už jsem nic neřekla, jen tupě zírala do prázdna.

V pokoji č. 4 nikdo nebyl!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dávná láska - pravá láska! - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!