Omlouvám se, že povídky přibývají tak pomalu, ale škola mě uhání. Znáte to. Je před vysvědčením a tak se snažim dotáhnou aspon některé známky... Doufám, že mi to prominete a vychutnáte si tohle počteníčko. Přeju příjemné počtení a prosím zanechte pro potěšení svůj komentář... =)
23.01.2010 (18:30) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2468×
Nevěnovala jsem jim moc pozornosti a otočila jsem se zpět ke klukům. „Kde je ředitelna?" Zeptala jsem se a jim zase vypdla huba z pantu. Otočila jsem se na podpatku a vydala jsem se jí hledat sama. Šla jsem do kanceláře, když jsem chtěla už vejít, všimla jsem si, že hned vedle jsou dveře s nápisem ŘEDITELNA.
Jak nenápadné, to můžu přehlídnout jen já. Šla jsem k nim a lehce zaklepala.
Zevnitř se ozvalo přitlumené: „Dále." A já opatrně chytla za kliku a otevřela jsem. Vešla jsem dovnitř a mě se naskytl pohled na obtloustého muže v kvádru, středního věku. Musela jsem se usmát, tenhle typ muže pro mě nebyl nic nového.
„Možná bych měl nápad, ale musim to ještě s někym probrat." Řekl a spráskl ruce. Vstala jsem a napřáhla ruku na potřesení. „Moc vám děkuji za snahu a zaručuji vám, že když nám poskytnete místo pro trénování, nebudete zklamán." Řekla jsem a on silně uchopil mou ruku.
Pokrčila jsem rameny a vydala se hledat tělocvičnu. Byla jsem někde u učebny matematiky, když ke mně dolehly známé tony písničky od 50 Centa. Musela jsem se usmát, každá jí zná, a ikdyž je stará tak je pořád dobrá. Vydala jsem se po sluchu a došla jsem ke dveřím, které zřjmě vedly do tělocvičny.
Opatrně jsem je otevřela a myslela si, že v tom hluku mě nikdo neuslyší, ale jakmile jsem je zavřela a otočila se všechny pohledy padly na mě. Kdybych na to nebyla zvyklá, byla bych červená až na prdeli.
„Co tu chceš...?"
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Dance is my life! 6. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!