Čeká nás Edwardův pohled, který vysvětlí dost věcí. No, snad mě za to neukamenujete. :) Vaše TinkaCullen ;)
02.10.2013 (16:15) • TinkaCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 6× • zobrazeno 1123×
4. kapitola
Edward:
Zaparkoval jsem auto před Belliným domem, ale byl jsem znechucený. Vůbec se mi nelíbilo, že musím předstírat, že s ní chodím. No, kluci z CoolDancers mi to řekli jasně. Buď budu předstírat lásku k Belle a vymámím z ní jejich choreografii a vůbec jí budu nablízku, nebo ve skupině končím. Napřed se mi do toho vůbec nechtělo. Ne kvůli Belle, ale kvůli mně. Nechtěl jsem se přetvařovat a Bella mi v podstatě byla ukradená. Pak mi ale došlo, že by to byl konec mé taneční kariéry a já nakonec váhavě souhlasil. Budu „chodit“ s Bellou Swanovou a vymámím z ní všechny detaily ohledně Dance 4 Life.
Otevřely se dveře a Bella vyšla ven. Když mě uviděla, zatvářila se překvapeně. Evidentně mě tu nečekala. Usmál jsem se na ni a počkal, až dojde ke mně. Objal jsem ji krátce kolem pasu a políbil na rty. Byl jsem znechucený, ale nesměl jsem to dát najevo, aby nepojala žádné podezření.
„Ahoj, nechceš dneska vzít do školy?“ zeptal jsem se jí zdvořile. Bella jen pokývala hlavou a já jí gentlemansky otevřel dveře. V mysli jsem se ale znechuceně ušklíbal. Ach jo, tohle bude ještě dlouhý měsíc.
„Jak ses vyspal?“ zeptala se mě stydlivě.
„Ale jo, nic moc. Bez tebe to nebylo ono,“ zalhal jsem pohotově. Díky svému poloupírskému sluchu jsem slyšel, jak jí zrychlilo její poloupírské srdce.
„A jak ses vyspala ty?“ zeptal jsem se jí na oplátku.
„Docela dobře,“ zasmála se zlehka.
„I beze mě?“ divil jsem se naoko uraženě, i když se mi ze sebe ve skutečnosti zvedal žaludek.
Bella se ihned zatvářila omluvně a jemně mě pohladila po tváři.
„No, vlastně ani ne. Stýskalo se mi,“ prohodila sklesle. Překonal jsem se, pohladil ji po tváři a prohodil: „Měli bychom jet, než přijedeme pozdě.“ Bella přikývla a já nastartoval auto. Po zbytek cesty už nikdo nepromluvil. Já sledoval silnici před sebou a ona les po její pravé straně.
Přijeli jsme na školní parkoviště a okamžitě se na nás upřely pohledy všech přítomných.
„Ale ne,“ zasténala Bella zoufale. Jenom jsem protočil oči, ale naoko prohodil: „Neboj se jich, já tě nedám.“
To ji asi uklidnilo, protože se zhluboka nadechla a vystoupila z auta. Já ji ihned následoval a chytil ji za ruku. Všichni na parkovišti okamžitě nahlas zalapali po dechu a já se jen ušklíbl.
„Nevšímej si jich, ono je to přejde,“ poradil jsem Belle, která vypadala, jako by se měla na místě zhroutit.
„Dobře,“ pípla a stiskla mi ruku. Málem jsem se neudržel a svou ruku jí vytrhl. Naštěstí jen málem. Jasně, byla docela hezká, ale byla to KONKURENCE! Vlastně Daveův nápad byl naprosto geniální.
Vytáhnu z Belly jejich choreografii, pak ji použijeme v našem vystoupení, ale co bylo hlavní, Bellu moje předstírání natolik zraní, že nebude chtít na Dance 4 Life tancovat. A podle toho, co jsem slyšel, byla jejich nejlepší tanečnice. Bez ní nebudou moct tancovat, a tak budou mít CoolDancers volnou cestu k vítězství.
„Vnímáš mě, Edwarde? Haló!“ ozvalo se mi u ucha. Trhnul jsem sebou a rozhlédl se kolem sebe. Stihli jsme mezitím dojít až ke dveřím Belliny třídy.
„Promiň, zamyslel jsem se. Co že jsi to říkala?“ zajímal jsem se. Bella mě pohladila po tváři a ostýchavě se zeptala: „Přemýšlela jsem, jestli bys se mnou nechtěl jít do kina, nebo na večeři?“
Trochu mě to překvapilo, ale dalo se to čekat… Navíc nesmím vzbudit podezření.
„Jasně, vyzvednu tě u tebe doma v šest hodin, dobře?“ navrhl jsem. Bella se zarděla a přikývla. V tu chvíli zazvonilo. Naklonil jsem se k ní a ještě jí vtiskl pusu na tvář.
„Uvidíme se na angličtině,“ zavolala na mě ještě, když jsem byl v půlce chodby.
Bella:
Hodiny ve škole ubíhaly jako voda. Při angličtině s Edwardem jsem kvůli němu skoro vůbec nebyla schopná poslouchat výklad učitele. Musela jsem pohledem pořád odbíhat k Edwardovi. Po zazvonění jsme se rychle rozloučili a já šla na autobus domů. Edward mě odvézt nemohl, protože měl ještě hodinu a já na něj nemohla čekat. Musela jsem ještě do studia na trénink.
Došla jsem do tanečního sálu a už tam na mě čekala Liz. Vypadala trochu naštvaně.
„Ahoj, Liz, děje se něco?“ zeptala jsem se opatrně. Když má takovouhle náladu, je lepší si předem rozmyslet, co řeknete.
„Ahoj, Bello, ano, stalo. Doneslo se ke mně, že chodíš s Cullenem. Je to pravda?“ vybafla na mě. Aha, tak odtud vítr vane. Přikývla jsem a při tom zrudla.
„Jo, tak to se ti doneslo správně."
„Krucinál, Bello! Tohle by se nemělo vůbec stávat, a už vůbec ne před tak prestižní soutěží jako je Dance 4 life! Mohl by nás nějak podrazit!“ začala se Liz rozčilovat. Musela jsem ji zastavit.
„Liz, ty Edwarda vůbec neznáš. On by mi něco takového nikdy neudělal. Buď v klidu, nic se nestane,“ začala jsem ji uklidňovat. Ona se na mě jen nedůvěřivě podívala, ale nakonec neochotně přikývla.
„No tak dobře, budu ti věřit. Ale dávej si na něj pozor, Bello. Nějak se mi to nelíbí,“ varovala mě ještě. Jen jsem se usmála a přikývla jsem jí.
„No a začala jsi vymýšlet tu choreografii?“ zeptala se nedočkavě.
„Jojo,“ odpověděla jsem a musela se smát. To je celá Liz. Tanec je pro ni ta nejdůležitější věc na celém světě.
„Fajn, tak mi to ukaž,“ pobídla mě a skoro u toho poskakovala jako malé děcko. Už jsem se chtěla začít hýbat, ale pak jsem se zarazila.
„Počkej, ale co naše přihláška?“ zeptala jsem se. Liz se zatvářila jako neviňátko.
„No, víš, já už jsem ji tam poslala a úplně jsem na to zapomněla,“ odpověděla kajícně. Celkem se mi ulevilo.
„Tak fajn, koukej se na to,“ pobídla jsem Lizzie a zapla hudbu. Pak jsem se začala pohybovat do rytmu. Jakmile jsem jednou začala tancovat, nic mě nedokázalo zastavit. Tancovala jsem do té doby, dokud písnička neskončila.
Celá udýchaná jsem se otočila na Liz, která na mě zírala s otevřenou pusou.
„To je to tak špatný?“ zajímala jsem se s malou dušičkou v těle. Lizzie se rozesmála.
„Právě naopak, holka. Je to skvělý. Můžem do toho zakombinovat nějaký moje prvky a bude to super,“ rozplývala se Liz unešeně.
„Tak fajn. Dáme se do toho?“ navrhla jsem a Liz přikývla.
Dělaly jsme na tom celé dvě hodiny a já se zděsila.
„Ježíši kriste, za chvilku musím být doma!“ Liz se na mě podívala.
„Tak mazej, doděláme to zítra, dobře?“ popohnala mě. Vděčně jsem se na ni usmála a pelášila si to domů.
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
Podívala jsem se na hodiny. Za pět minut šest hodin. Za chvilku tu bude, pomyslela jsem si. Ještě jednou jsem se na sebe kriticky podívala do zrcadla a usoudila, že lepší už to nebude. Na dnešek jsem zvolila tmavě fialové šaty se stříbrným páskem kolem pasu a fialové balerínky. Nijak výrazně jsem se nelíčila, jenom méně výrazné stíny na oči, řasenka a průhledný lesk na rty. Seběhla jsem do předsíně, kde jsem měla položenou kabelku a strčila do ní peněženku a mobil. Vtom někdo zaťukal na dveře. Už je tady, tak jdeme na to!
Omlouvám se vám za delší časovou prodlevu, ale je toho na mě v poslední době trochu moc. :(
Dnešní kapitolka je krátká, ale příště to bude snad lepší. :). A co říkáte na Edwarda? :) Je to zlatíčko, že jo? ;)
Předem moc díky za komentáře.
« Předchozí díl
Autor: TinkaCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Dance 4 life - 4. kapitola:
Hezky bude pokračování?
súhlasím s LuciaCullen2
Velmi velke zlaticko :O som vobec necakala ze to takto berie :'D :O ale super kapca rychlo dalsiu prosim tesim ^^ :3* :)) <3 *_*
No tak to je, ale.
Edward Bellu len využíva. Mohol by to byť dobrý párik. No uvidíme čo sa s toho nakoniec vyliehne.
Velmi velke zlaticko :O som vobec necakala ze to takto berie :'D :O ale super kapca rychlo dalsiu prosim tesim ^^ :3* :)) <3 *_*
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!