Bella a Edward jsou oba poloupíři a oba milují streetdance. Také tančí ve skupině - ovšem každý v jiné. Pilně nacvičují na taneční soutěž Dance 4 life. Kdo nakonec v soutěži zvítězí? A zamilují se do sebe? Toto je moje první povídka na webu, snad se bude líbit. :) Příjemné počtení přeje TinkaCullen.
22.06.2013 (17:15) • TinkaCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 11× • zobrazeno 1573×
Dance 4 life – 1. kapitola
Jmenuju se Bella Swanová a je mi osmnáct let. Teda jenom pro lidi, jsem totiž poloupír a ve skutečnosti je mi už něco přes století. Moje matka – Renée byla člověk a můj táta Charlie upír. Zamilovali se do sebe a vzali se. Pak ale mamka otěhotněla. Táta se o ni hrozně bál a chtěl, aby šla na potrat. Ona za mě ale bojovala, a tak jsem se za dva měsíce narodila. Porod si však vybral svou daň a táta mamku musel přeměnit na upíra. Teď společně všichni žijeme ve Forks, deštivém městečku ve státě Washington.
Šla jsem zrovna na tancování. Opravdu jsem se moc těšila, protože při tanci jako by ze mě najednou opadaly všechny problémy. Tancovala jsem ve skupině, která trénovala ve studiu pana Donovana. Říkali jsme si DancingMachines. Naše trenérka se jmenovala Lizzie, ale v podstatě to byla spíš naše kamarádka. Učila nás různé styly, ale nejvíce streetdance a modernu. Momentálně jsme se připravovali na soutěž – Dance 4 life.
Dorazila jsem do studia a hned na mě zavolala Liz.
„Bello, to je dobře, že jdeš! Potřebuju s tebou probrat tu choreografii na soutěž. Mohla by ses, prosím, stavit za mnou do kanceláře?”
„Jasně, jenom se převlíknu a hned jsem tam!“ odpověděla jsem jí. Šla jsem do šatny, kde jsem se bleskurychle převlíkla a mazala jsem zpátky za Liz.
„Tak, co potřebuješ?“ zeptala jsem se jí. Ona se na mě nevěřícně podívala a spustila: „Bello, to si děláš srandu? Máme spoustu práce, musíme dodělat a nacvičit choreografii, vybrat písničku a spoustu dalších věcí! A jestli chceme letos porazit CoolDancers, tak máme opravdu co dělat!“
A někde tam jsem přestala vnímat. CoolDancers byla také taneční skupina z Forks. Dlouhá léta mezi námi vládl mír. Ovšem až do té doby, dokud se do CoolDancers nepřihlásil on. Edward Cullen, poloupír jako já, ovšem namachrovaný až hrůza. Byl strašně moc pěkný a taky to o sobě věděl. Měl nádherné zelené oči, bronzové vlasy nosil rozcuchané a jeho tělo bylo samý sval. Netvrdím, že neumí tancovat, ale svou sebestředností nakazil i zbytek skupiny a rázem bylo po míru.
„Bello, posloucháš mě vůbec?“ zlobila se Lizzie. Trhla jsem sebou a malinko se přikrčila.
„Promiň, Liz, ale trochu jsem se zamyslela,“ omlouvala jsem se jí. „Tak co ta choreografie?“ zeptala jsem se, abych odvedla řeč jinam.
Liz se zamračila a řekla: „No, to je právě ten problém. Mám hotovou polovinu a zbytek ne a ne vymyslet! A protože jsi tady od nás nejlepší, řekla jsem si, jestli bys mi ji nepomohla vymyslet. Prosím.“ Hodila na mě psí oči a já se usmála. Sice jsem choreografii nikdy nedělala, ale zkusit bych to mohla.
„Dobře, ukaž mi, co máš, a já to zkusím nějak doplnit,“ odpověděla jsem jí. Lizzie se rozzářila a skočila mi okolo krku. „Děkuju, Bello! Letos CoolDancers nebudou mít šanci,“ zářila jako malé dítě. Rozesmála jsem se.
„Tak mi pojď ukázat, co zatím máš, a pak to spolu vypilujem,“ navrhla jsem. Liz se na mě zazubila a pokynula mi, ať ji následuju do naší tělocvičny.
„Myslela jsem, že bychom to mohli zkusit na tuhle písničku. Je rytmická a bude se na ni skvěle tancovat,“ řekla Lizzie a zapnula kazeťák. http://www.youtube.com/watch?v=SgM3r8xKfGE
Začala se pohybovat do rytmu hudby a já musela uznat, že písničku vybrala opravdu skvěle. Čím déle tancovala, tím více se mi to začínalo líbit. Sledovala jsem pozorně její pohyby, které plynule přecházely jeden do druhého. Vypadala přitom tak přirozeně, že jsem na ni zůstala zírat s otevřenou pusou a vykulenýma očima. Najednou zastavila hudbu a přišla ke mně.
„Dál jsem zatím nedošla,“ sdělila mi. Poprosila jsem ji tedy, aby mi to ukázala ještě jednou a mnohem pomaleji, abych se mohla přidat. Cvičily jsme asi čtvrt hodinky, když se otevřely dveře a dovnitř vtrhla jako velká voda moje nejlepší kamarádka Trish.
„Páni, co to tady cvičíte?“ podivila se. Lizzie jí začala vysvětlovat, co děláme, a Trish chápavě přikývla. „To vás naprosto chápu. Taky bych je chtěla letos porazit,“ přitakala. Začala cvičit s námi a slíbila, že také promyslí zbytek sestavy.
Když jsem večer odcházela domů, byla jsem naprosto vyčerpaná. Už jsem byla skoro doma, akorát jsem přecházela ulici, ale vtom do mě někdo prudce strčil.
„Swanová, copak ses úplně zbláznila?“ rozčiloval se hlasitě ten, koho jsem momentálně toužila slyšet nejméně. Edward se nade mnou skláněl a vypadal, jako by měl každou chvíli vybuchnout.
„Ne, nezbláznila jsem se, jen mám v hlavě moc věcí. Díky za záchranu,“ poděkovala jsem mu neochotně.
„Nemáš zač, Swanová. A mimochodem, na Dance 4 life vám to natřeme!“ zavolal za mnou, když jsem otevírala branku.
„O tom si nech leda zdát, Cullene!“ vyštěkla jsem dopáleně.
Došla jsem domů, pozdravila rodiče a zavřela se k sobě do pokoje. Pustila jsem si do sluchátek písničku, kterou Liz vybrala, a začala vymýšlet nové figury. Asi po hodině jsem už toho měla opravdu dost, a tak jsem se rychle najedla, vysprchovala se a zmořená únavou padla do postele. Usnula jsem téměř okamžitě, jak se moje hlava dotkla polštáře.
Následující díl »
Autor: TinkaCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Dance 4 life - 1. kapitola:
:D výborná!! :* píšeš moc hezky :D
wow až na začali baviť poviedky o street dance. čitala som Zakleta popelka a to sa dosť pačilo potomešte par takich poviedok a hrozne ma to bavi a mimochodom ďakujem našla som ďalšiu pesničku ktora sa mi pači
Hmmm, krásné... pokračuj!!! jestli ne, ve snu tě zlochtam
krása
Super, úžasný nápad :) Rychle pokračuju Moc se mi líbí tvůj styl psaní, máš pěkně rozvinuté věty, ale ne příliš dlouhé, tak akorát.
supeeeeeeeer......... pls pokračuuj....
Pokračuj he to úplne riadne zbožňujem street dance,filmy, poviedky, seriály, knihy všetko čiže odomňa máš úplnú podporuje ;)
tak to bude ešte zajujímave
:D :D vypadá to dobře
Pokračuj! Rozhodně mě to zajímá :DD
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!