Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cit? To slovo neznám - 6. kapitola

bd jacob


Cit? To slovo neznám - 6. kapitolaTento dílek je kratší, takže se omlouvám. Ale přeji Vám pěkné počtení Vaše NessCullen.

„Já se tě nevzdám! Budu o tebe bojovat!“ Pořád dokola a dokola jsem v hlavě slyšela větu, kterou na mě Edward volal, když jsem opouštěla mýtinu.

„Jsi pořádku?“ zeptala se mě Jane a všichni ostatní se na mě podívali.

„Ano, jsem v pořádku,“ odpověděla jsem jim a zavřela jsem oči a přála si jen jednu věc. Už nikdy neotevřít svoje oči a navždy spát v nekonečném  spánku, ale to se nikdy už nestane. Už navždy jsem odsouzena k věčné existenci.

***

Ani nevím jak a ocitla jsem se ve Volteře před Arem.

„Vítám Vás mí drazí,“ pozdravil nás Aro.

„Taky tě zdravíme Aro,“ odpověděla Jane za nás všechny.

„Jak jste splnili Váš úkol, Isabello,“ zeptal se mě Aro.

„Úkol jsme splnili. Všichni novorození a hlavně jejich stvořitelka jsou zničeni,“ odpověděla jsem mu stručně a chystala jsem se opustit sál a jít do svého pokoje, ale Aro mi položil další otázku.

„Kdo byl jejich stvořitelem?“ zeptal se mě a já jsem mu stručně odpověděla.

„Victorie,“ a otočila jsem se už opravdu na odchod, ale nebylo mi přáno, abych opustila tuto místnost.

„Chci vědět, co všechno se tam stalo. Chci vědět o každém vašem kroku,“ prohlásil Aro  a já jsem se otočila čelem k němu. Nechtěla jsem, aby věděl, že tam byli i Cullenovi. Nevím proč, ale chtěla jsem, aby to nevěděl.

Mám je snad pořád ráda?

Miluji je pořád snad jako svoji vlastní rodinu?

„Všechno důležitě jsem ti řekla Aro a úkol jsme splnili,“ odpověděla jsem mu, ale tahle odpověď ho neuspokojila. Upíří rychlostí se Aro přemístil k Jane a chytil ji za ruku.

Bylo pozdě. Teď věděl o Cullenových a Edwardovi. Co, když jim něco udělají.

„Takže tam byli i Cullenovi?“ zeptal se Aro, ale já jsem věděla, že ta otázka směřuje ke mně. Mlčela jsem a neodpovídala.

„Proč jsi mi to neřekla?!“ zeptal se mě Aro.

„Úkol jsme splnili a to je hlavní,“ odpověděla jsem a záměrně jsem se vyhnula jeho otázce. Nevím proč, ale nemohla jsem si stále pomoct. Měla jsem strach. Po dlouhé době jsem cítila strach, ale ne o sebe. Bála jsem se o ty, co mi tolik ublížili a opustili mě.  Bála jsem se o ty, které jsem brala jako svoji rodinu. Bála jsme se o ně. Ale proč?

Pohled nikoho:

Dívka, které dlouho dobu nevěděla, co je to cit. Teď po dlouhé době cítila strach. Nebála se o sebe, i když byla obklopena krvelačnými upíry, bála se o ty, co ji opustili proto, aby byla v bezpečí. Aby žila normální lidský život po boku svého manžela a obklopena svými dětmi. Opustili ji, aby byla v bezpečí, i když oni sami byli jako bez života, protože ji milovali jako svoji dceru, sestru a lásku.

Kdyby jen nebylo jedné malé  kapičky krve, tak nic z toho se nemuselo stát. Mohli být všichni šťastní a  žít šťastný a možná nekonečný život, ale místo toho trpí. Všichni trpí.

Chlapec, který dívce slíbil, že se ji nevdá a bude o ni bojovat je rozhodný udělal všechno, aby ji měl zase u sebe. Aby uviděl její krásný úsměv, aby ucítil její krásnou vůni a hlavně aby spolu strávili svoji věčnost. Je ochoten udělat věc, která se jeho rodině příčí, jen aby ji získal. Je pevně rozhodnutý a nikdo jeho rozhodnutí již nemůže změnit. Jeho cesta směřuje tam, kde je jeho láska.

předchozí << shrnutí >> následující



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cit? To slovo neznám - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!