Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cherubíni - Prológ

Bells a Jake


Cherubíni - PrológDúfam, že sa Vám bude páčiť moja nová poviedka. Je o Belle, ktorá je anjel a je vyslaná na Zem, aby splnila úlohu, ktorú jej zadal pán. V tejto kapitole sa dozviete, akú úlohu musí splniť anjel na Zemi. Za komentáre ďakujem. =)

Cherubíni - Prológ

 

Jedno krásne stvorenie sa približovalo k bráne nebeskej. Čakalo, čo preňho pripravili, akú úlohu má splniť. Nič netušilo, ale zažilo to toľkokrát, že sa s tým už ani nezapodieva. Roztiahlo svoje krídla, z ktorých nik nemohol spustiť oči. Nikdy si nikto nezvykne na tú krásu, ale to sa snáď ani nedá. Druhá vec, ktorú si každý všimne, je pohľad, ktorý prezrádza bolesť, smútok, ale tak isto naháňa aj strach, ktorý sa rozlieva po celom tele.

Brána sa otvorila a najkrajšia bytosť vlietla dovnútra. Jej zlaté a dlhé vlasy viali vo vetre. Pokožka jej tela bola snáď svetlejšia a čistejšia ako sneh a jej krvavo červené pery sa nedali ani s ničím porovnať. Zlietla na zem s takou eleganciou a šarmom, že jej to každý v tú chvíľu musel závidieť. Pozrela sa svojími zlatými očami na svojho pána. Pri jej pohľade ho až zamrazilo, ale neukázal to na sebe. Niečo také si nemohol dovoliť.

„Isabella, pôjdeš na Zem a vyhladíš rasu upírov," pokojne jej oznámil.

Nikdy sa nepýtala prečo. Proste urobila to, čo jej prikázal jej pán. Pod jej nevinnou tváričkou sa skrývala len ničota. Necítila. Nemohla si to dovoliť, lebo od žiaľu by umrela. Nechcela, aby to bolo vidno, ale oči prezrádzajú aj to, čo nechceme a ešte viac.

Roztiahla svoje krídla a letela na Zem. Ani nie za hodinu chodila bosá po zemskej pôde. Nikdy tu ešte nebola, ale počula od ostatných anjelov, ako o Zemi hovoria. Niektoré reči boli lepšie a niektoré horšie, ako všade vo vesmíre. Na sebe mala oblečené len biele šaty. Pozrela sa okolo seba a všade boli len stromy. Domyslela si, že je v lese, ale nevedela, kde presne. Vlastne jej to bolo aj jedno. Teraz myslela len na to, aby čo najrýchlejšie splnila svoju úlohu a mohla odísť naspäť. Roztiahla krídla a vyletela do nebies. Pozrela sa vpravo, kde bol vyvesený plagát. Na ňom bolo niečo napísané, ale nevedela čo. Z pozemských rečí sa učila iba angličtinu, nemčinu a francúzštinu. Nijaké iné reči ju, pravdupovediac, ani nezaujímali.

Pokrútila ústami a rozmýšľala, čo urobí. Rozhodla sa, že sa premení na človeka, keď bude mať naštudované ľudské zvyky, aby sa prispôsobila. Nik na Zemi nemôže vidieť anjelov.

 

O pol roka

Dnes som sa rozhodla, že sa stanem viditeľná aj pre ľudské oči.

 

Edward

Nikto si to nevie vysvetliť, ale už šesť mesiacov niekto zabíja upírov. Zdá sa, že to prežil iba jeden, ktorý sa s ňou dostal do kontaktu. Povráva sa, že ho pustila, aby rozšíril informácie. Každý sa teraz strachuje o svoju existenciu. Povedal by som, že aj samotný Volturiovci.

Počul som, ako ma volá Alice v myšlienkach. Zoskočil som zo stromu a bežal za ňou. Zdala sa mi nejaká zmätená. Videl som, ako dostala víziu, ktorá sa má vyplniť o tri mesiace, ale zvláštne na tom bolo to prázdno. Videl som stáť niekoho pri škole, ale nevedel som, ako vyzerá. Bol to, ako keby taký tieň. Poslednú dobu sa dejú dosť zvláštne veci.

Stál som už pred Alice a ona sa na mňa pozrela bezbranným výrazom. Nikdy som ju tak ešte nevidel. No, ale čo ma ešte upútalo, bol fakt, že som sa odrazu objavil v Alicinej vízii, ako ležím na zemi a s pokojom, pochopením, bolesťou a ešte s niečím pozerám na tmavý tieň, ako nado mnou drží kopiju a mieri na mňa, ako keby ma chcela zabiť. Už som fakt ničomu nechápal.

Usmial som sa vo vízii. Čakal som, čo sa stane, ale odrazu sa vízia skončila. Prekvapene som pozrel do očí Alice, ktorá nevyzerala o nič lepšie. V hlave jej to mlelo ako v šrotovni. Skoro som nestíhal vnímať jej pochod myšlienok. Stáli sme oproti sebe ako dve sochy. Cítil som, že sa mi vracia domov rodina, ale nechcel som teraz odpovedať na žiadne otázky. Musím si to všetko rozmyslieť. Rozbehol som sa na svoje obľúbené miesto - na lúku.

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cherubíni - Prológ:

 1 2   Další »
12. Ira
12.06.2011 [10:45]

Zajímavý nápad Emoticon Emoticonrychle další kapitolku
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Judys
11.06.2011 [21:46]

JudysVelmi zajímavý nápad. Rychle pokračuj, ať víme, jak se to vyvrbí! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.06.2011 [18:57]

marketasakyZatím je to zajímavé... Emoticon Emoticon

09.06.2011 [22:03]

MatikEsmeCullenJe to zaujímavé. Som zvedavá, ako to bude pokračovať. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.06.2011 [21:39]

NissiBellDobrý nápad akorát mi to přišlo příliš uspěchané.

09.06.2011 [21:14]

aLcA0bOrDeRsHou... Dosť ostré...!!! To sa mi páči!!!
Emoticon Emoticon Emoticon

6. 123Alice123
09.06.2011 [20:44]

Wow...nič viac netreba... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.06.2011 [19:57]

Missao Emoticon Emoticon Emoticon

09.06.2011 [19:38]

kiki1996 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.06.2011 [19:05]

leacullenfunfúha, zaujímavé.....čakám čo bude dalej Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!