Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Charlote - 4

Edward Cullen


Charlote - 4Bella se omylem ocitne na lesní cestě, o které si myslela, že vede k jejímu domu, to se ale mílila... Vaše RosalieRose

Odnesla jsem podnos s jídlem a společně s Angelou jsem odešla na dnešní poslední hodinu. Hned jak jsme došly do učebny biologie, tak jsem podala naštěstí už dnes naposledy učiteli podepisovací dokument. Viděla jsem zde jen dvě volná místa. To první bylo vedle toho Edwarda, kterého jsem potkala na obědě. A to druhé vedle Angely.

 

Bez přemýšlení jsem se vydala k místu, kde seděla Angela. Když jsem o tom tak přemýšlela, tak jsem si říkala, že to možná byla pitomost, sednout si vedle Angely. Teď se to ale už bohužel nedalo změnit, a tak jsem se aspoň chtěla podívat o co, tedy spíš o koho, jsem přišla.

 

Krásné bronzové vlasy měl neposlušně rozházeny a až teď jsem si všimla, že mě po celou dobu rentgenuje očima. Další chyba, co jsem udělala, byla, že jsem se začala topit. Ale né topit ve vodě, ale v tekutém zlatu, které představovaly jeho oči. Viděla jsem, že je na tom asi stejně jako já a aspoň jsem byla ráda. Snažila jsem v sobě najít aspoň kousek sebeovládání, abych se mohla odtrhnout pohledem, ale bohužel se mi to nepovedlo. Za to on jako kdyby ucítil, že se nutně potřebuji odtrhnout a tak mi to usnadnil a podíval se ven z okna. Já jsem se radši zaměřila na učitele.

 

Se známkami jsem na tom byla celkem špatně, protože jsem celé mé těhotenství byla naprosto nesoustředěná a nic jsem si nemohla zapamatovat. Nutně jsem se to musela doučit na závěrečné zkoužky, ale všechno jsem opět zapoměla. No jo, celá já.

 

Učitele jsem tedy nějak nemohla vnímat a hlavu jsem měla v oblacích. Hodina se chýlila ke konci a já jsem byla čím více natěšená. Těšila jsem se na moji malou Charlote.

 

Ještě čtyři minuty do konce hodiny.

„Bello, děje se něco? Přijdeš mi trochu neklidná,“ řekla potichu Angela.

 „Ne, jen se už těším domů,“ odpověděla jsem potichu směrem k Angele.

„Jo, to já taky.“

 

Hodina skončila a já jsem si zbalila svoje věci a už jsem vycházela ze dveří, když mě najednou předběhl Edward a já jsem upadla na zem. Nebylo mi ani jasné, jak se mi to mohlo stát, ale bylo to u mě normální. Když jsem padala, tak mě ale chytlo něco ledového. Vzhlédla jsem ke svému zachránci. Byl to Edward, měl opět ty ledově černé oči. Zvedl mě a já jsem se postavila. Najednou Edward stáhl svojí ruku a odešel rychlou chůzí pryč.

 „Co to bylo?“ ozvala se Angela, která ke mně konečně došla. Dívala se na mě s jedním zvednutým obočím.

„Uhm, já nevím, nějak jsem zakopla,“ podívala jsem se na Angelu, „a Edward mě zvednul,“ odpověděla jsem Angele zatím co jsme šly na parkoviště.

 „Tak zase zítra,“ rozloučila jsem se s Angelou. Nasedla jsem do auta a chvíli jsem se rozhlížela po parkovišti. Pohled mi sklouzl na to krásné žluté porshe, vedle kterého stála Alice. Okamžitě si mě všimla a zamávala. Usmála jsem se na ni a taky jsem jí zamávala. Nastartovala jsem a odjela jsem z parkoviště a hurá za Charlote.

Cesta domů byla trošku náročnější, protože jsem tak trošku zabloudila. Asi jsem si spletla lesní cestu a najela jsem na jinou, protože ten palác, ke kterému jsem dojela rozhodně nebyl náš barák. A už vůbec jsme nevlastnili velký jeep a dvě čtyřkolky.

Tak tohle bude ještě zábava. 

Asi po minutě jsem zaslechla křupání štěrku a když jsem se otočila, tak jsem uviděla...

Předchozí kapitolka --- Následující kapitolka        



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Charlote - 4:

 1
24.11.2011 [16:02]

RosalieRoseDěkuji moc všem!! Emoticon Pokusím se o víkendu přidat další kapitolu. Emoticon

1. Sanasami
24.11.2011 [0:00]

Prosíííííííííííííííím pokračko prosííííííííííííííííííííííííííííííííííííííím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!