Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Charlote - 3

lol


Charlote - 3Bella Swanová první den stráví v obležení Alice a Angely. Něco jí však dělá starosti, sice to neměla ani slyšet, ale Bella si prostě nedá pokoj. Co tedy uslyší? Jak se jí budou zamlouvat Culleni? Prosím zanechte kritiku i chválu... Vaše RosalieRose...

Písnička

Alice byla tak upovídaná, až jsem někdy nestíhala, co to vlastně povídá. Stejně jako s Angelou se taky s Alice moc hezky povídalo.

„A ty máš sourozence?“ Tak, a teď jsem trochu rozmýšlela, co jí mám říct, ale nakonec jsem se rozhodla, že jí řeknu pravdu, jen vynechám několik detailů.

„Ne, nemám bohužel žádné sourozence.“ Hlas se mi lehce zatřásl a Alice to asi poznala, zkoumavě se na mě podívala a já jsem jen sklopila hlavu a zkoumala jsem podlahu.

„Hm… ono občas je lepší nemít žádné sourozence, jako v případě našeho Emmeta. Ten je tak velký vtipálek, až by jsi ho občas přizabila.“ Uculila se na mě Alice a já jsem na ní pobaveně zírala a představovala jsem si toho Emmeta, jak vypadá a jak může vtipkovat. Stejně mi to ale nešlo. Alice povídala strašně rychle a občas jsem měla co dělat, abych jí stíhala.

Po chvilce jsem propadla svým myšlenkám, které skončily u mojí berušky. Co teď asi dělá? Byla jsem bez ní jen pár hodin a už se mi stýskalo.

„Halo! Bello? Jsi v pořádku?“ Alice mi mávala rukou před obličejem a vypadala celkem ustaraně. Konečně jsem zase přešla do reality a začala jsem vnímat. „Jo, jsem v pořádku. Promiň, jen jsem se trochu zamyslela,“ odvětila jsem a Alice se zase uvolnila. Najednou ji vyšlehly jiskřičky v očích.

„Hele Bello, nechtěla by jsi se mnou jít nakupovat? Třeba o víkendu?“ Začala jsem trochu přemýšlet o tom, zda mi maminka opět pohlídá Charlote, nebo jestli nebudu radši s mojí beruškou.

„Uhm… tak já tedy půjdu.“

Ostatní hodiny uběhly tak rychle, až jsem si říkala, že to snad není ani možné. Šla jsem zrovna s Angelou na oběd. Vzala jsem si podnos na jídlo a dál jsem postupovala řadou studentů, která čekala na oběd. Vzala jsem si salát s kozím sýrem a jednu perlivou vodu. Když si vybrala i Angela, tak jsme se šly společně usadit. Jediný stůl byl volný v rohu jídelny a tak tam byl výhled na celou jídelnu. Sedla jsem si a začala jsem stejně jako Angela jíst.

Dveře jídelny se otevřely a tam šla Alice ta milá dívka ze španělštiny ještě s nějákým blonďákem, který měl medové proužky ve vlasech. Odtušila jsem tedy, že je to Jasper, její přítel. Hned jak si mě Alice všimla, tak mi zamávala a to se na mě otočila snad celá jídelna. Vůbec jsem nechápala proč, ale bylo mi to celkem jedno, a tak jsem zase sklonila hlavu k talíři. Chtěla jsem zahájit konverzaci mezi mnou a Angelou, a tak jsem už už otevírala ústa, abych něco řekla, ale najednou někdo blízko mě něco zašeptal. Nezajímalo mě, že někdo šeptal, ale zaujmul mě ten krásný medový, ale přesto trnitý hlas. Otočila jsem hlavu tím směrem, ale to jsem neměla dělat. Stála tam postava a já jsem si myslela, že mám halucinace.

Stála tam blondýna na vysocích podpatkách, ale měla krásnou tvář i postavu, že by se jí bál člověk dotknout, aby ji nepoškodil, protože by si to už na dosmrti neodpustil. Jejích očí jsem se však lekla, měla je černé jako úhel, jako ta nejčernější noc. Skoro jsem se bála na ni pohlédnout znovu, ale moje zvědavost mě překonala. Podívala jsem se na ní ještě jednou a jasla jsem úžasem, ona propalovala očima nějákého bledého, přesto velice krásného “kluka“, který měl oči ještě víc černé než ta kráska, pokud to vůbec bylo možné. Zaměřila jsem se na něho a rychle jsem ho rentgenovala očima. Měl bronzové vlasy, které měl rozpustile upravené, byl bledý a obě ruce zatínal v pěsti.

„Hej! Bello, si v pořádku?“ promluvila na mě Angela a já jsem k ní rychle otočila hlavu. Usmála se a pohlédla se zadumaným výrazem ke dveřím.

„Jo, jsem v pořádku,“ oplatila jsem jí usměv a mlčky jsem jedla, když najednou jsem opět uslyšela ten hlas, ten hlas, který patřil té blondýně. Zbystřila jsem, ale hlavu jsem nechala natočenou k talíři.

„Edwarde, my se ti jenom snažíme pomoct!“ mluvila na toho bronzovlasého “kluka“.

„Pomoct?! To si snad děláte srandu, ne! Nechte to už laskavě být! Já o vaši “pomoc“ nestojím!“

„Ale…“

„Nech toho, Rosalie! Prostě to neřešte!" Ten Edward si nasupeně šel sednout ke stolu, kde seděla i Alice, takže mi došlo, že je to pravděpodobně jeden z jejích dvou adoptovaných bratrů. Ta kráska jménem Rosalie jen zakroutila hlavou a taky si šla sednout k Alicinimu stolu. Přitom po ní Alice hodila omluvný pohled. Nechápala jsem to, ale zřejmě jsem to ani chápat neměla, vlastně jsme to neměla ani slyšet. Dojedla jsem jídlo, a tak jsem si otevřela láhev s minerálkou a pomalu jsem pila. Přes clonu mých hustých hnědých vlasů jsem se opět podívala ke stolu Cullenových. Teď tam ale byl ještě nějáký hnědovlasý “kluk“, který vypadal skoro jako dospělý. Měl hodně vypraconé tělo, hnědé krátké vlasy a usmíval se. Hm, tak to bude asi ten vtipálek Emmett.

Předchozí kapitolka ---  Následující kapitolka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Charlote - 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!