Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Celý život spolu?! 7. kapitola


Celý život spolu?! 7. kapitolaAhojík, doufám, že jste na tuhle povídku ještě nezapomněli. Moc se omlouvám, ale nebyl čas a buď mi do toho něco vlezlo nebo jsem neměla přístup k internetu. Tak se to budu snažit napravit a kapitolky budou přibývat rychleji. Takže tahleta je taková navnazující na další kapču, která je zlomová. Pěkné čtení přeje Pawi.

Stáhla jsem štít a Jazz pod náporem našich emocí trošku vyjel do protisměru. „Jak… jak…?“ ptal se vykolejeně.

„Když ti to řeknu, nepovíš to tátovi, že ne…“ zeptala jsem se.

„Dobře…“ kývl.

„Mám psychický a fyzický štít,“ odpověděla jsem.

„Co?“ zeptal se.

„Říkám, že mám psychický a fyzický štít!“ zakřičela jsem a stáhla ho zpátky.

„Ale… ale… jak to… jak to, že jsme na to nepřišli?“ zeptal se pořád trošku vykolejeně.

„To víš, musíš umět…“ řekla jsem a poklepala si na spánek.

„Ale... proč si ho teď stáhla?“ zeptal se.

„Já ani nevím. Asi… prostě se mi chtělo, no,“ pokrčila jsem rameny.

„A Edward má nějakou schopnost?“ zeptal se.

Edí se už nadechoval, že to řekne, ale já mu skočila do řeči.

„Nebuď zvědavej nebo budeš brzo starej,“ zakřenila jsem se na něj.

„Jo a hlavně se to nesmí dozvědět Alice, Emmett a táta. To by byl průšvih,“ řekla jsem mu a upřela na něho svůj pohled.

„Neboj, já jim to neřeknu,“ řekl zadumaně Jazz. Mrkla jsem po Edovi a ten se na mě mračil.

„Co je?“ naznačila jsem mu potichu rty.

Jen zavrtěl hlavou a dál mě propaloval pohledem.

Během 5 minut jsme byli u školy. Otráveně jsem vystoupila.

„Zatím čáu,“ zavolal za námi Jazz.

Jen jsem mu mávla a odešla jsem do třídy.

„Ahoj, Bell,“ pozdravil mě Josh a jeho kámoši.

„Čau, kluci,“ pozdravila jsem je mile a usmála se.

Sedla jsem si tam jako včera, vedle Joshe, a vyndala si penál a učebnice.

„Jak se dneska máš?“ zeptal se Joe.

„Ale jo jde to, včera jsem vůbec nemohla usnout. To víš, když někdo vedle tebe chrápe…“ nechala jsem větu vyznít do ztracena, ale věděla jsem, že to Eda slyšel.

„A kdo?“ ptal se Josh se zájmem.

„Můj brácha Ed,“ řekla jsem.

„Co dneska děláte?“ zeptala jsem se kluků.

„Já nic,“ řekli Joe a Taylor najednou.

„Hmm, myslím, že v plánu nic nemám,“ odpověděl Brian.

„Co plánuješ, kotě?“ zeptal se Josh.

„No, nešli byste do kina?“ zeptala jsem se jich.

„Ok, ale nevím, co dávají,“ řekl.

Vytáhla jsem můj telefon (Apple iphon) a podívala se na internet.

„Dávají tam Vrahouni anebo Predátoři,“ řekla jsem klukům.

„Tak jo to beru, můžeme s sebou vzít i moji ségru a její partu,“ řekl Taylor.

„Hmm a kolik jí je?“ zeptala jsem se.

„Jmenuje se Jenny a její nejlepší kmoška je Nicky. Chodí tady do devítky,“ řekl.

O-ou. „Ok... tak jo,“ odpověděla jsem neochotně.

Otočila jsem se k oknu a koukala z okna na zamračené nebe. Vypadalo to docela smutně, jako by se mu chtělo brečet. Musela jsem se usmát nad mými myšlenkami.

Najednou jsem slyšela holky zavzdychat. Otočila jsem se ke dveřím a tam se o rám opíral můj bratr. Prohlídla jsem si ho od bot, pomalu jsem jela víš, lýtka, stehna… zahalená v sexy džínech… skousla jsem si ret. Pokračovala jsem přes boky, břicho, hrudník… zatraceně sexy hrudník… široká ramena, krk, ostře řezané čelisti, rty zkroucené do pokřiveného úsměvu, tváře, vlasy a smaragdově zelené oči, ve kterých plály plamínky. Se svým potutleným úsměvem na mě ukázal prstem, ať jdu blíž. Jen jsem záporně zakroutila hlavou. Začal se mračit.

„Bello, pojď ke mně, prosím,“ nahodil svůj psí kukuč. Co asi chce, když mě tak chce? Zeptala jsem se sama sebe.

Josh, Taylor, Brian a Joe se na mě nechápavě koukali.

„Co je, zlato?“ zeptal se Josh.

„Ále nic,“ řekla jsem a hrdě přistoupila ke svému bratrovi.

„Potřebuješ něco?“ zeptala jsem se. Zatáhl nás do prázdné chodby.

„No, když jedeme do toho kina, nepojedeš se mnou po škole nakupovat?“ zeptal se.

„NE!! Já jdu do kina s mýma kámošema a ségrou mého kámoše,“ řekla jsem.

„Ehm, ale víš, já tak trochu chodim s kámoškou Jenny, takže jdu taky,“ řekl a usmál se.

Když tohle řekl, cítila jsem, jak se mi obličej stáhl do bolestivé grimasy. Rychle jsem se otočila, aby to Edward neviděl, ale zahlídl to.

„Bell?“ zeptal se a chytil mě za ruku.

Vytrhla jsem se mu a šla do třídy. Sedla jsem si Joshovi na klín. Objal mě.

„Co je, Bell?“ zeptal se.

„Ale nic, jen jsme se pohádali,“ lhala jsem.

„Aha, to je mi líto,“ řekl a víc mě stiskl.

Najednou mi hlavou bleskl nápad. Musim vypadat hříšně. Edwardovi vypadnou oči z důlků. Samolibě jsem se usmála a Joshe políbila.

„Už je to dobrý, jak tak koukám,“ řekl a usmál se.

„Jo, jo, už jsem Ok,“ potvrdila jsem mu to a v hlavě se mi začal rodit plán.

Škola uběhla rychle. Po obědě jsme měli tělocvik. S klukama jsem se dohodla, že mě ke kinu v 7 večer doveze brácha.

Ke škole pro mě přijela Rose. Edward už byl doma, protože on neměl odpoledku. Tělocvik dnes mají jen holky a kluci až zítra.

„Ahoj, Rose,“ pozdravila jsem ji a sedla si na místo spolujezdce.

„Ahoj, Bell,“ řekla a usmála se.

„Jak bylo? A co kluci?“ zeptala se mě. Zasmála jsem se její zvědavosti.

„Je to ucházející, ale co, je to škola, ne? A kluci? No, zatím patřím do party kluků… je tam jeden hezkej má krásný namakaný tělo, černý vlasy a nádherný modrý oči, jen mi přijde takovej záletník. Já vím, je mu teprve čtrnáct a asi se žádnou nespal, že? Ale prostě si myslím, že jich už měl hooodně,“ řekla jsem.

„Toho chci vidět,“ zachichotala se.

„A jestli jich měl hodně, vždyť je to jedno, ne? O sex tu zatím nejde,“ řekla a poplácala mě po rameni.

„A co náš Eda? Ten se vůbec nechce chlubit,“ řekla a nasadila smutnou masku.

„No, tak ten má holku,“ řekla jsem.

„Jmenuje se Nicky,“ povzdechla jsem si.

„Co je, Bell?“ zeptala se Rose ustaraně.

„Já nevim…“ odpověděla jsem po pravdě.

„…ale nějak mi to vadí,“ řekla jsem jí upřímně.

„Co? To že má Eda holku?“ zeptala se. Jen jsem přikývla.

„Bello, nežárli, je to tvůj brácha,“ řekla a zasmála se.

„Hmm, když…“ nedořekla jsem to. Na konci věty mi selhal hlas a slzy přetekly.

Rose zastavila na kraji naší pěšiny.

„Ale no tak, Bell, vždyť se nic neděje,“ řekla a objala mě.

„Když já se bojim, že ho ztratim, co když už na mě nebude mít čas?“ zeptala jsem se.

„Neboj, Bell, Edie tě má rád, že by za tebe dal i život a nějaká nána mu v tom nezabrání,“ řekla a pohladila mě po tváři.

„Tak jo… budu ti věřit,“ řekla jsem, popotáhla a utřela si slzy.

„Tak a teď se na mě usměj,“ řekla. Pokusila jsem se o úsměv.

„Tak jedem,“ řekla, pohodila svými blond loknami a nastartovala. My během minuty byly doma.

„Ahoj, mami,“ pozdravila jsem mámu.

„Ahoj, Bell, jak ti dopadl ten test z přírodopisu?“ zeptala se.

„Mám za jedna…“ usmála jsem se. „Musím poděkovat tátovi,“ řekla jsem a vyběhla do pokoje.

„Ahoj,“ pozdravila jsem Edwarda ležícího na posteli, poslouchajíc jemnou hudbu ze sterea.

„Ahmm,“ zamručel neslyšně, ale oči nechal zavřené. Asi spal. Odhodila jsem tašku a šla se převléci. Jsou tři, takže do sedmi mám ještě čas. Když Edward spí, tak jsem se začala převlíkat u mojí postele. Na posteli jsem od Alice měla oblečení na doma, a tak jsem si ze sebe sundala šaty. Stála jsem tam jen v kalhotkách, protože do těch šatů byla podprsenka nepohodlná.

„Můžeš mi říct, co to děláš?“ ozval se Edward přiškrceným hlasem. Vyděšeně jsem se na něj podívala. Okamžitě jsem si prsa přikryla rukama.

„Já myslela, že spíš, když neodpovídáš,“ řekla jsem.

„Aha,“ řekl a začal si mě prohlížet. Jen jsem zvedla obočí. Ed si přes sebe přehodil deku. Usmála jsem se a přes prsa hodila vlasy, abych mohla spustit ruce. Ty jsem si dala v bok a začala poklepávat špičkou o podlahu. Edwardovi se jen zadrhl nádech. Ty jo... kdyby tohle věděla mamka, tak jsem mrtvá (obrazně řečeno :-D). Dech se mu srovnal a on si mě nestydatě prohlížel dál.

„Tsss… tohle se dělá?“ zeptala jsem se s cukajícími koutky. Ani jsem se nestyděla.

„Když já si nemůžu pomoct,“ řekl a pořád na mě zíral.

Otočila jsem se k němu zády a začala si oblíkat kraťásky. Pak jsem si nandala podprsenku takovou krajkovou, černou. Vzala jsem do ruky tričko… teda spíš bolerko, moc se mi nelíbilo, tak jsem šla do šatny pro jiné.

„Vezmi si tohle,“ hodil po mně Edward bílé průhledné tričko. Jen jsem tázavě pozvedla obočí.

„Libí se mi to,“ řekl a ukázal na mě už oblečenu v tom triku.

„Já tě nechápu,“ poslala jsem mu v myšlenkách. Tázavě se na mě podíval.

„Nevyznám se v tobě, ve škole ocucáváš Nicky, doma mě… Ve škole mě vraždíš pohledem a doma se ke mně lísáš, ne jako brácha, ale jako můj kluk. Já… prostě to nechápu,“ pokračovala jsem v bombardování myšlenkami.

Zamračil se. „Ty, že mě nechápeš?“ nevěřícně se na mě podíval a očička mu trochu ztmavly. Jen jsem záporně zakroutila hlavou.

„Tsss, ty se ve škole ocucáváš s Joshem a když to dělám já s Nicky, tak nás vraždíš pohledem a strašně ti to vadí,“ začal trochu hysterčit. Zhluboka se nadechl, aby se uklidnil. „A že by ti to moje lísání vadilo mi nepřijde,“ dodal laškovně. Jen jsem zakroutila hlavou. „Víš co? Vyber si buď já, nebo Nicky, já se pak zařídím podle tebe, ale než se rozhodneš ani se mě nedotkneš,“ ukončila jsem náš myšlenkový rozhovor a u toho ještě ukazovala prstem. Kdyby tu někdo byl a pozoroval nás, asi by si myslel, že nám hrabe. Němě gestikulovat rukama a u toho měnit výrazy… Edward se na mě zděšeně podíval.

„Ani jednu pusu?“ vyhrkl, ale tentokrát nahlas.

„Ne, ani jednu,“ kývla jsem a vyšla do pokoje.

„Ale, ale to nejde… ty jsi tak…“ koktal.

„To mě nezajímá,“ řekla jsem a seběhla dolů.

„Rose, kde je Alice?“ zeptala jsem se mojí sestry, sedíc nad katalogem auto-doplňků.

„Jela nakupovat, prej potřebovala něco koupit,“ odpověděla nepřítomně.

Ty jo, co mám dělat? Kecla jsem sebou do křesla u televize. Máma zase dělá na nějakým projektu, táta je v práci, Rose nad katalogem, Emmett pozoruje zápas a Alice s Jazzem jsou na nákupech. Jedině Edie je tu volnej. Vyběhla jsem zase nahoru pro Eda.

Edward seděl na lenošce v rohu u balkonu a nepřítomně, tedy spíš zaraženě, čučel před sebe a měl otevřenou pusu. Zasmála jsem se, ale docela jsem ho i chápala, ale já si vybírat mezi Ediem a Joshem tak mám jasno. Stejně se ve svých pocitech nevyznám, v jednu chvíli brečím a zachvíli se muchlám s tím, kvůli komu brečim a když nebrečim ani se nemuchluju, tak se učím nebo nudím. Já vím, divná věta, ale já se nechápu. Proč jsem s Joshem, když ho ani nemiluju. Jo, mám ho ráda, ale spíš jako kamaráda a ne jako svýho kluka. Edwarda miluju jen nevim jak? Jako bratra asi ne, protože když se na něj podívám, mám ho chuť líbat a nejen to ale i něco víc. SAKRA Bello, klid!!! Zařvala jsem na sebe v duchu.

„Bello, co je ti?!“ probral mě zběsilý třásot a křik u mě. Byla tu celá rodina kromě Alice a Jazze.

„Co je?“ zeptala jsem se nezúčastněně.

„Ty se ptáš, co je? Probíráme tě tu už dvě a půl hodiny, je půl šestý, co ti je, zlatíčko,“ zeptala se máma.

Týjo, dvě a půl hodiny? Páááni.

„Omlouvám se, zamyslela jsem se,“ řekla jsem nedočkavé rodině.

„Půl šestý!“ vykřikla jsem najednou. Sakra, nemám moc času… Rychle jsem zmizela v koupelně a dala si rychlou sprchu. Sedla jsem si k zrcadlu a vytáhla šminky.

„Rose!“ zakřičela jsem přes celý dům.

„Ano, Bell?“ vlezla do koupelny.

„Namaluješ mě a učešeš?“ zeptala jsem se.

„Tak jo,“ vyřkla potěšeně a už cupitala blíž ke mně.

Udělala mi sexy účes a namalovala mě úplně úžasně.

„Rose, to je krásný,“ obejmula jsem ji opatrně, abych nic neponičila.

„Díky, Bell, užijte si to,“ šeptla, pohladila mě po rameni a odešla. Vešla jsem do pokoje a šla si vybrat něco ze šatníku. Uslyšela jsem přijíždět auto a zachvíli ke mně přicupitala Alice s Jasperem v zádech. Ten byl ověnčený taškama jako vánoční stromeček a tvářil se jako boží umučení. Alice vešla ke mně do šatníku.

„Bello, tady máš šaty… koupila jsem ti je, když jsem viděla, jak jedeš do kina,“ řekla rozjařeně.

„Viděla?“ přiběhl táta.

„Ano, já jí viděla, ale jen chvíli, stihlo se mi přehrát jen pár vizí, nejdříve ta s tím kinem, pak nějaká jak si ležela nahá v posteli přikrytá jen prostěradlem a kolem tebe byly omotaný něčí ruce a pak další a tam bylo, jak si zvracela do záchodu nic víc,“ začala energicky vysvětlovat, ale konec řekla docela smutně.

„Kdy?“ zeptala jsem se jí.

„No, to bylo ráno při jízdě do školy, málem jsem nabourala, jak jsem byla v šoku,“ lamentovala a já jen kroutila očima.

„Ale jak to, že jsi ji viděla?“ brblal si pod vousy táta, bože, ten aby to nezkoumal ten náš vědec zvědavej. Uchichtla jsem se pro sebe a popadla šaty od Alice.

„Počkej, jak jako nahou v posteli?!?“ Vylítl najednou táta, když mu to všechno došlo.

„No... já nevím, prostě ležela nahá v posteli, no,“ řekla v klidu Alice.

„Jak můžeš být v klidu, když naše čtrnáctiletá Bellča je, teda bude nahá v posteli s nějakym klukem,“ přiskočil Emm a dramaticky si položil ruce na srdce.

„Vrr… musíš mi pořád připomínat, že mi je čtrnáct?!“ zavrčela jsem na Emmetta. Ví, jak se těšim na patnáctiny a pořád mě bude provokovat.

„Bello, dělej, už je půl sedmé,“ přišel Edward za mnou už oblečený v černé košili a černých džínách. Bože, tak mu to seklo. Vzala jsem ho za ruku a táhla ho do koupelny. Vypadal natěšeně, jako by něco čekal. Nechápu proč. Vzala jsem jeho osobní voňavku. Voněla mužně, ale nikdo ji neměl, protože ji Eda sám vymyslel. Trochu jsem ho stříkla.

„Dokonalé,“ vydechla jsem.

„Jedeme,“ strčila jsem do Eda a vyšla do pokoje.

„Bello?“ zeptal se se smíchem. Koukal na mě se zvednutým obočím, hlavu skloněnou a rukou zakrýval smích.

„Co je?“ zeptala jsem se ho.

„To jedeš jen ve spodním prádle?“ zeptal se a ukázal na mě. V rychlosti jsem se prohlédla a zjistila jsem, že mám na sobě jen podprsenku bez ramínek a titěrná tanga.

„To by se ti líbilo, viď?“ šeptla jsem k němu ironicky a ještě mávla rukama ve vzduchu.

Edie jen rychle zakýval hlavou na souhlas.

„Tss… “ zasyčela jsem a vydala se k posteli, kam jsem nepřítomně odhodila šaty od Alice. Vypadaly krásně.

Navlíkla jsem je na sebe a k nim si vzala boty na podpatku, jak jinak, že? Popadla jsem kabelku se šminkami, telefonem a voňavkou.

„Tak a teď už fakt jedeme…“ řekla jsem a vyběhla do garáže. Proběhla jsem kolem Emma, a tak jsem ho čapla za ruku. Ten to nečekal a letěl za mnou jak splašenej.

„Heeej, co zase je? Já nic neproved,“ začal hned.

„Já vím, ale odvážíš nás,“ řekla jsem mu a sedla si na místo spolujezdce. Edward nijak neodporoval a sedl si dozadu. Jeli jsme Jasperovým porschem. Ke kinu jsme dojeli jen tak tak v sedm.

„Čau, Emme,“ řekla jsem a dala mu pusu na tvář.

„Páááni, to tě budu vozit častěji za takovou odměnu,“ zasmál se. Jen jsem vyplázla jazyk a vyběhla ven. Kluci už tam stáli.

„Nechtějí nám prodat lístky na ty Predátory,“ řekl Brian.

„Ale… kolik nás je? Josh, Brian, Joe, Taylor, Edward, Jenny, já, Monica, Nicky a Reneé,“ počítala jsem.

Přišla jsem ke kase. Seděl tam kluk mohlo mu být tak devatenáct.

Stáhla jsem si výstřih a předklonila se. Vlasy mi spadly dopředu.

„Ehm…“ polkl pokladní, „vaš-še přá-ání sle-slečno,“ vykoktal.

„Dobrý den, já bych chtěla deset lístků na Predátory, pro mě a mé přátele, ale ještě nám není osmnáct, mohl byste udělat vyjímku,“ koketně jsem se usmála, naklonila mu svůj výstřih a zamrkala.

„Ehm… jistě, slečno,“ řekl už normálně a začal tisknout lístky.

„Kolik jsem dlužná,“ usmála jsem se a vytahovala peněženku.

„Nic, dnes je to na mě, slečno,“ usmál se. Ale, že by začal reagovat? Trochu pozdě hošánek, usmála jsem se pro sebe. Vzala jsem si lístky a šla k partě.

„Wow, kde ses to naučila? Já šel málem do kolen,“ řekl Josh.

„To víš, moje ségra mě to naučila,“ odpověděla jsem a děkovala Rose za ty sváděcí hodiny.

„Hmm... takhle si nemusíš nic platit,“ zasmáli se kluci kromě Edwarda. Ten se tvářil poněkud zaskočeně, chtivě, ale i žárlivě. Blázínek, jako bych ho chtěla, myslím toho pokladníka.

Usmála jsem se a chytla Joshe za ruku a táhla ho pro popcorn. Sedli jsme si do prostřední řady. Seděli jsme Nicky, Ed, já, Josh, Brian, Reneé, Taylor, Monica, Joe a Jenny. Film byl docela zajímavý, ale já jsem spíš na komedie a podobně.

Po filmu jsme šli na pizzu a pak domů. Tam jsme se s Edem dostali, až v jedenáct. Přijel pro nás Jazz.

Tenhle týden uběhl docela rychle, Ed mi zatím neřekl svůj názor. Dnes je pátek a Alice mámě a tátovi dala ten zájezd na víkend. Ještěže je táta po noční, a tak mu dali na víkend volno, jinak bychom byli v prčicích. Mamka s tátou odjeli hned v pátek v pět hodin a my se dali do příprav pořádné párty. V osm to bylo hotový a lidi sem začali proudit…


POMOOOC! POTŘEBUJU PORADIT, MÁ V PŘÍŠTÍM DÍLE BÝT BELLA UŽ S EDWARDEM NEBO JE JEŠTĚ TROŠKU POTRÁPÍME?

 

< >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Celý život spolu?! 7. kapitola:

 1
03.12.2011 [12:38]

aghsfTo oblečení se mi nelíbí Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!