Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Celý život spolu?! 4. kapitola

ED a Bella


Celý život spolu?! 4. kapitolaTak tu máme další kapitolku. Děkuju za komentářky. :-D No a tady je kapitolka s názvem ‚Tajemství‘. Tohle je taková oddechová :-) Přeji hezké čtení, Vaše Pawi.

„Jseš tu špinavá,“ otíral mi horní ret. Ještě víc se naklonil a políbil mě. Já si ho přitáhla blíž k sobě a zapletla mu prsty do vlasů. On se ke mně přitáhl na lavici. Vyrušilo nás zakašlání.

„Můžete mi říct, co tu děláte?“ ozvalo se vedle nás. Zvedla jsem pohled a dívala se do očí Jasperovi, který se potutelně usmíval.

„Ehm… no to…“ zakoktával se Edward.

„Edward měl pusu od kečupu a to… nechtělo se nám na záchodky… tak… to… no… jsme to vyřešili takhle,“ řekla jsem pyšně, jak sem to vymyslela.

Edward se poškrábal na hlavě. „Jo… tak to bylo,“ řekl a oslnivě se usmál. Jasper se dusil smíchy.

„Jo jasně to vám budu věřit,“ pronesl na oko vážně, ale bylo vidět, jak zadržuje smích.

To jsem přehlížela a zvedla se. Pomalu jsme odcházely do garáží.

„To už jedeme domů?“ zeptala jsem se.

„Jo!“ Slyšela jsem Eda, jak vykřikl, až se pár lidí po nás otočilo.

„Jo, Alice už všechno nakoupila, teda alespoň doufám,“ řekl Jasper. Nastoupili jsme do výtahu a jeli dolů. Zbývalo poslední patro a Jazz se ke mně nahnul.

„Jaká byla první pusa Bell?“ šeptnul mi do ucha.

„No víš… ono to…“ zakoktala jsem se.

„Ona nebyla první?“ řekl nevěřícně a pak se rozlechtal na celou budovu. Já se na něj jen nevinně usmála. Edward se pyšně usmíval.

„Tak to je gól,“ vyřkl Jazz a smál se dál.

Vystoupili jsme a Emmett se hned ptal co se děje, že má Jazz takový záchvaty. Prosebně jsem se na Jaspera podívala. Ten se jen rozchechtal ještě víc.

„To se brzo dozvíš sám bratříčku,“ dostal ze sebe. Emm se uraženě stáhl. Rose zakroutila hlavou a nastoupila do auta, Alice se jen usmála a nasedla si na místo řidiče.

„Jazíčku ty asi nebudeš moc řídit, když se tak směješ viď, tak ti nebude vadit, když tu tvojí rachotinu projedu,“ usmál se Emmett.

„Tsss, jakou rachotinu? Náhodou to je nejnovější model MV Agusta F4CC Claudio Castiglioni ," pronesl pyšně Jasper a nasedl na ní. Já si sedla za něj, narazila helmu na hlavu a vyjeli jsme. Alice nás se zbytkem následovala, ale po chvíli jsme jim ujeli. Ty dva dny uběhli docela rychle. S Edwardem jsem neměla možnost si pořádně promluvit, pořád někdo rušil. I v myšlenkách to bylo těžký. Jasper se smál, Emmett pořád vyzvídal u Edwarda, protože pokaždé když už to chtěl Jazz říct, tak jsme ho buď já, nebo Edward zastavili. Ono by nebylo moc příjemný, kdyby se to Emmett dozvěděl.

Dneska je neděle. Zrovna sedíme na gauči a Emmett vybírá film, na který se budeme dívat. Vybral jakoby horor Jennifer’s Body. Byl to divný film. Kolem 6 hodiny večer končil.

„Co teď budeme dělat?“ zeptala jsem se.

„Nevím,“ řekli všichni unisono. Mamka s tátou jeli na romantický lov. Vrátí se během noci.

Emmett už zase hučel do Jaspera, proč se tak smál v tom obchoďáku.

„Řekni mi to, prosíííííííím,“ sepjal ruce a nasadil ten svůj kukuč.

„No víš, já přišel k McDonaldu a Bella s Edwardem…“ začal, ale dopovědět to nestihl, protože jsem vzala citrón, co tu ležel na míse a narvala mu ho do pusy.

Všichni na mě šokovaně koukali, jen Edward si oddychl. To by bylo, kdyby to věděl Emmett, a kdyby se to dozvěděla máma, určitě by Eda přestěhovala jinam.

„Co se stalo tak hrozného, že to nemůžeme vědět?“ zeptala se Rose.

„Hiii, no…“ začala jsem, ale přerušil mě výkřik.

„Áááááá já zapomněla na legíny!“ zakřičela Alice, až se dům otřásl v základech.

Já v duchu děkovala, že odvedla téma. „Ale néé, Alice si jediný upír co má sklerózu,“ řekl nešťastně Edward.

„Tsss kdybych viděla ve vaší přítomnosti budoucnost tak bych si vzpomněla,“ pronesla uraženě.

„No jo promiň, ale já s tebou nikam nejedu,“ řekl, zvedl se a odcházel nahoru.

„Já taky ne,“ řekla jsem a šla do kuchyně se najíst.

„Já bych tam s tebou zajela,“ navrhla Rose.

„Jdeme na lov Jazzy ne?“ zeptal se Emm. Jasper si pořád třel jazyk, ale už to bylo lepší. Nejdřív se kouknul na mě, pak na strop a pak na Emmetta. Zakroutil hlavou.

„Ne! Musím ještě to…“ nechal větu vyznít do ztracena.

„Tak to pojedeš s námi!“ zavýskla Alice.

„Ale ne,“ povzdechl si Emm.

„Neboj, Emme, někdy ti to vynahradím,“ poplácal ho Jasper po zádech. Emmett jen sklopil zrak a loudal se za holkami. Když odjeli, já akorát dojídala večeři a Edward zrovna přicházel si něco uvařit.

„Proč si nejel s Emmettem na lov, už bys měl, máš hnědé oči,“ řekl Edward.

„A nechat vás dva samotné doma, kord po tom, co se stalo v tom Mekáči?“ řekl a opřel se o futra v kuchyni.

„Tss, co si o mně myslíš?“ prskla jsem naštvaně. „Já ti to už vysvětlila, měl pusu od kečupu a nechtěla jsem, aby se ztrapňoval před tolika lidmi, když byl záchod tak daleko,“ dořekla jsem.

„Jo jasně, záchod byl daleko viď? 50 metrů! To je dálka! Kolem vás by stihlo projít miliony lidí, že?“ pronesl ironicky. A já nevěděla co říct. Jen jsem nasucho otevírala pusu jak ryba.

„A jak došlo k té první puse?“ zeptal se teď už se zájmem.

„Byla to jen pusa na dobrou noc,“ vyhrkl Edward, který teď už skládal nádobí do myčky.

„Jo aháá, tak na dobrou noc? Bello ty draku,“ řekl a začal se smát. Jen jsem protočila panenky.

„Jazzi, slib, že to Emmettovi neřekneš,“ sepjala jsem ruce v prosebném gestu. Chvíli zaváhal a nakonec poraženě kývl hlavou.

„Díky!“vypískla jsem a skočila mu kolem krku.

„Ale teď bych ti měl něco oplatit,“ řekl a uličnicky se usmál. Edward ztuhl, jak si to přečetl v jeho myšlenkách a pak se začal pochechtávat. Mě ztuhnul úsměv na rtech, ale to jsem už nestíhala nic pobrat, protože Jasper vzal šlehačku a celou ji na mě vystříkal. Já jen tupě zírala před sebe, ale pak jsem se vzpamatovala, shrábla si jí z hlavy a hodila, jenže jsem trefila Eda a tak začala naše šlehačková bitva. Vypatlali jsme ještě 5 šlehaček ve spreji, kterou mamka koupila, protože na ní ujíždím, stihnu jednu dopoledne a druhou odpoledne.

„Co to tu děláte!!“ ozval se výkřik ve dveřích kuchyně a jedna velká šlehačková koule zasáhla i upíra ve dveřích. Zjistila jsem, že to je Rose, ale ta se se zavrčením vrhla k nám a přidala se.

Emmett se k nám přidal taky a tak Alici zasáhl, když nás chtěla uklidnit, ale jen co vyřkla něco o nákupech, tak ztuhnul a začal jí s omluvami leštit boty od šlehačky. My se svíjeli smíchy.

„Alicinko, promiň mi to, já nechtěl, byl to jen reflex,“ omlouval se už po sté Emmett Alici přes zeď, protože jsme byli všichni na cestě do sprchy. Ale Alice ne a ne od nákupů povolit. Já a Edward jsme se odešli osprchovat k nám a ostatní do svých pokojů. Koukla jsem se na Edwarda a na dveře koupelny, on udělal to samé a oba jsme se naráz rozeběhli proti dveřím do koupelny. Po cestě jsme se shazovali a všelijak prali, až mě něco napadlo. Přisála jsem se Edwardovi na rty a začala ho líbat. Ten se naprosto podvolil. Když byl naprosto omámený, chtěla jsem se odtrhnout, ale nešlo to. Vyrušil mě až hlas z pokoje odvedle.

„Je tam podezřelé ticho, doufám, že ne zase,“ říkal Jasper. Rychle jsem se od Edwarda odtrhla a zavřela se v koupelně.

„Ty si mi ale pěkně vypočítavá mrška,“ začal Edward nadávat za dveřmi. Jen jsem se zasmála a osprchovala se. Pak mi došlo, že nemám jiné oblečení.

„Alice!“ zakřičela jsem.

Ta už věděla, o co jde, tak pomalounku otevřela dveře a šoupla mi sem pyžamo. Já se oblíkla do mojí nové noční košilky. Vyšla jsem ven a do koupelny ihned vpadl Edward. Jen jsem si lehla do postele, okamžitě jsem spala. Ráno mě probudil Edward.

„Bell, vstávat a cvičit, no dělej hop! Hop! Hop!“ postrkoval mě z postele.

„Já ještě nechci,“ zabručela jsem.

„Jdeme do školy zlato,“ řekl a zmizel za dveřmi, když jsem po něm hodila polštář. Tak jsem tedy vylezla z postele a šla rovnou do koupelny. Rychle jsem udělala ranní hygienu, namalovala se, vyžehlila vlasy a ofinu sepnula sponkou nahoru tak, že to vytvářelo bouli, a oblíkla.

Vzala jsem si moje druhé nejoblíbenější boty v barvě šatů. Sešla jsem dolů, kde jsem měla i batoh.

„Wow, ségra, ty ses nám nějak rozjela, čéče,“ prohodil Emmett.

„Sluší ti to,“ řekla Rose. Alice jen uznale kývla, Ed rychle zavřel pusu a Jasper pozoroval Edwarda se zvednutým obočím.

„Taky vám to sluší. Kde je mamka a táta?“ zeptala jsem se.

„No, víš, máma volala, že se trošku zdrží,“ řekla Alice.

„To víš, ještě bourají les, taťka je určitě řádnej kabrňák když ho mamka nechce pustit domu,“ zasmál se Emmett. Rose mu hned ubalila. Jen jsem zakroutila hlavou a šla si dát snídani. Hodila jsem do sebe misku cereálií a hrnek krve a mohli jsme vyrazit.

„Dělej, ségra, trvá ti to,“ stepoval Emmett u auta.

„Nevopruzuj pořád, Emmette,“ prskla jsem.

„No jo no jo, jen se těším,“ řekla a zalezl do jeepu.

Já, Edward a Alice jsme jeli Aliciným porsche (foto), protože nás musela hodit na základku, která je na druhé straně města. Já jdu do osmé, Ed do deváté a Alice, Emm, Jazz a Rose do druháku. Alice nás odvezla před školu.

„Hodně štěstí,“ popřála nám a zmizela za zatáčkou. Zato já a Edward jsme se vydali do jámy lvové…

 

< >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Celý život spolu?! 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!