Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Celý život spolu?! 16. kapitola

bella :P


Celý život spolu?! 16. kapitolaAhojky, lidičky. Je tu další dílek Cžs?!. Snad jste na mě nezapomněli a bude se vám to líbit. Kapitolka je o nákupech a menší pařbičce. Ještě jedna nebo dvě kapitolky a čekejte nečekaný zvrat. Ale to teď neřešme. Co nakoupí za dárky? A kdo se objevil v ložnici? Proč se Jazz choval tak ošklivě? To si přečtěte, ju?
Příjemné čtení, Vaše Pawi.
P.S.: Článek má korekci

 

„Belli? Vstávej miláčku, čeká nás nakupování dárků,“ pusinkoval mě Edward po obličeji.

„Ahojky,“ políbila jsem ho. Asi jsme se do toho moc vžili, protože se náhle rozrazily dveře a Edward zmizel.

„Co se to tu děje?“ zvolal Emmett.

„Nic,“ opověděl Ed sedící na křesle v rohu. Zmateně jsem se posadila a koukala na Edwarda a Emmetta. Emm byl skleslý, že nás při ničem nenačapal, Edward se smál našim výrazům a já byla totálně zmatená.

„Pohněte, jedeme nakupováát,“ vlítla k nám Alice. Kluci zaúpěli a já radostně zatleskala. Vlítla jsem do koupelny, vyčistila si zuby a pořádně se zkulturnila. V kuchyni jsem do sebe naházela snídani, kterou přede mě položila Rose, a už jsem stála v pozoru u dveří.

„Můžeme?“ zeptala se mě natěšeně Alice.

„Jasně,“ otevřela jsem dveře a všichni jsme běželi dolů do aut. Emmett si s Jasperem chtěl dát závody, tak jsem musela jet s Rose a Emmem a Edward jel s Alicí a Jazzem.

Jazz vyhrál, protože Emmett nemohl najít parkovací místo. Bylo všude přeplněno. Snad Jasper bude mít dneska lepší náladu, včera měl rejpavou.

„Jdeme na to, rozdělíme se na kluky a holky a pak půjdeme po dvou, abych mohla nakoupit Rose a Belle, u vás to samé,“ ukázala Alice na kluky a už nás táhla do výtahu. Jen co zastavil, rozdělili jsme se a já si jen taktak stihla od Edwarda ukradnout polibek. Jasper se tomu smál a sám pak nechtěl Alici pustit.

„Alice? Co bylo včera s Jasperem?“ zeptala jsem se, když jsem v hračkářství kupovala Emmettovi gumovou baseballovou pálku. Snad se mu bude líbit, je na ní i falešný podpis nějakého hráče.

„Ále, nějak moc ho ovlivňovaly deprese. Vůbec nevím, kde to vzal, protože u nás nikdo depresi neměl. No jo… i upír může mít špatnou náladu,“ zasmála se a já s Rose jsme se k ní přidaly.

„To neznám, Emmett má dobrou náladu pořád,“ řekla na oplátku. Uchechtla jsem se, pálku zaplatila a vyšly jsme ven.

Pak jsme zamířily do knihovny. Chtěla jsem tam taťkovi koupit nějakou starou knížku, jenže tam nic nebylo. Musela jsem do starožitnictví a tam jsem jí našla. Veliká, 200 let stará kniha o kouzlení bylinek, jak probíhal porod a takové blbůstky. Bylo to léčitelství a doktorství a jsem si na 99,9% jistá, že jí taťka nemá. Mamce jsem tam rovnou koupila knihu o tom, jak probíhaly stavby hradů, zámků, měšťanských domečků a krčem. Prostě architektura. Jasperovi jsem koupila pistoli. Pravou sběratelskou. Bude mít radost. A Matylda (jeho nejoblíbenější kousek) bude mít ségru. Emmettovi jsem ještě koupila hru na playstation. Musela jsem podplatit prodavače, aby mi jí prodal, protože to byla jen ukázka, která se dostane do prodeje až koncem ledna.

Po třech hodinách jsme se sešli v garážích. Takže, co všechno mám? Taťka knížku a nový kufřík do práce, mamka knížku a poukaz na návštěvy hradů a zámků po celém světě na dobu neurčitou, Emmett gumová pálka a hra na playstation, Jasper pistole a strategická vojenská hra, Edward zlatý řetízek a stříbrné hodinky s ornamentem Cullenovy rodiny… To je všechno.

Kluci už čekali u aut. Nacpaly jsme tašky dovnitř a docela jsme se divily, když jich mělo mužské osazenstvo naší skupiny nejvíce.

„Že by vás to začalo bavit?“ Alice se šťastně zasmála.

„No… nakupování dárků je docela prča,“ pokrčil Emmett rameny.

„Supeer,“ zatleskala si.

„Hej, tak to jdeme rychle dokoupit, protože za šest hodin nám letí letadlo,“ popošoupla nás Rose, která už s Emmettem odcházela. Alice čapla Jaspera za ruku a táhla ho do výtahu na druhou stranu. S Edwardem jsme se po sobě podívali a vybuchli smíchy. No kdybyste viděly Jasperův výraz. Tvářil se jak nakopnuté štěně.

Po chvíli jsme se uklidnili a ruku v ruce jsme vyšli znovu do obchoďáku.

„Hele Edí, co třeba tohle pro Rosie?“ ukázala jsem do výlohy na pořádně sexy šaty. Vedle mě se ozvalo hluboké polknutí. Otočila jsem se na něj a Edward přejížděl pohledem z modelu, na mě.

„Zapomeň,“ zasmála jsem se a táhla ho dovnitř.

„Dobrý den, chtěla bych tyto šaty v té rudé barvě,“ usmála jsem se na prodavačku.

„Ehm, dobrý den, jistě, jinou barvu ani nemáme, toto je poslední model,“ zaskočeně odpověděla.

„Super, tak honem, pospíchám,“ popošoupla jsem jí, aby je zabalila.

„Toto je velikost S, nevadí to?“ skládala je do krabice.

„Ne, je to přesně ono,“ popadla jsem jí (tu krabici) a zaplatila.

„Nashle,“ chytla jsem Edwarda za ruku a vylítla do jiného obchodu. Nic tam neměli, ale když jsme procházeli kolem výloh, Edward se ozval.

„A co tohle pro Alici?“ ukázal v drogerii na sadu malovánek a jiných náčiníček pro zkrášlení. Kývla jsem.

„Musím něco zařídit, zaplať to a čekej na mě v Mc’Donaldu,“ políbila jsem ho a zmizela. Mám parádní nápad na Aliciin dárek. Zařídila jsem to docela rychle, jen to chtělo trochu peněz. Přímo s majitelem značky Dior jsem uzavřela smlouvu na jarní kolekci, kterou může Alice navrhnout a předvést na módní přehlídce.

V Mekáči jsme se pořádně nadlábli a po malém odpočinku šli vybrat dárky pro ostatní. Rose jsem vzala všechny laky na nehty, co tu prodávali, samozřejmě od každé barvy jeden, Edward Emmettovi koupil lístky na speciální prohlídku aut, které ještě nejsou v prodeji a baseballový míček s podpisem nějakého hráče. Přečíst se to nedalo a už to bylo zabalené, takže jsem si to nemohla prohlédnout důkladněji. Jasper vyfasoval pod stromeček nejnovější motorku a sadu nejtěžších logických her, které člověk ještě nevyřešil.

Všichni spokojení jsme se vrátili do hotelu dvě a půl hodiny před odletem, takže to byl fofr. Rychle jsme zabalili, trochu poklidili a utíkali dolů zaplatit apartmá a zničený pokoj. Jen co Alice vrátila kartu, utíkali jsme do poslíčkem připraveného auta.

Na letiště jsme dojeli půl hodiny před odletem. Alice vyzvedla letenky, nechali jsme se odbavit a šli jsme do letadla. Tentokrát letenky objednávala Al, takže jsme seděli všichni u sebe.

Let jsem prospala. Vzbudilo mě až pokládání do něčeho měkkého. Otevřela jsem oči a všimla si, že ležím v posteli.

„To už jsme doma?“ vydechla jsem šokovaně.

„Ano,“ políbil mě Edward do vlasů. Vstala jsem, protáhla se a šla do koupelny. Dala jsem si příjemnou a uklidňující sprchu a zase zalehla do postele. Jen co jsem se dotkla přikrývek, byla jsem tuhá.

Ráno mě čekalo vítání s rodiči, když jsem to včera prospala. Dárky jsem uklidila do skříně s kabáty a zamkla. Alice je totiž tak zvědavá, že by byla schopná se tam kouknout. A na 100% vím, že přes zámek by nešla, na to má tu skříň moc ráda.

***O pět dní později***

„Mon? Chceš mít pokoj s Tayem, nebo sama?“ zeptala jsem se jí šibalsky. Trošku se zčervenala.

„Ehm, mě je to jedno, zeptej se jeho,“ sklopila hlavu a koukala se na špičky svých bot.

„Ok,“ usmála jsem se a vedla jí do pokoje, kde se už usídlil Tay asi před čtvrt hodinou.

„Tak tady je vaše království,“ klepla jsem na dveře a otevřela.

„Ahoj,“ usmála se na osobu uvnitř Monica.

„Ahoj,“ přišel k ní a políbil ji. Docela se do toho vžili, tak jsem se taktně vypařila.

„Tak jak se jim tu líbí?“ zeptala se mamka.

„Ale mami, vždyť tu jsou pár minut a ty už chceš vědět, jak se mají,“ uchechtla jsem se.

„Dobře, dobře, já teď jedu do firmy a táta je na noční, tak se za ním stavím, přijdu až pozdě večer, takže vás má na starosti Jasper,“ usmála se, oblékla si kabát a obula se.

„Dobře, pa pa,“ mávla jsem a vypařila se do pokoje za Edwardem.

„Lásko? Jdeme pařit, tak se nějak připrav,“ mrkl na mě. Políbila jsem ho a vešla do šatny. Za chvíli za mnou přišla Monica, Alice a Rose. Vybraly jsme si sexy oblečení.

- top, minisukně, boty, doplňky ve žluté barvě

Alice - minišaty, botydoplňky

Rosie - minisukně, top, doplňky, boty

Monick - komplet

Navzájem jsme se namalovaly a udělaly účesy. Seběhly jsme dolů, kde už čekali kluci. Můj anděl měl na sobě bílé kalhoty, bílé obepínající tílko, bílou rozepnutou košili s ohrnutými rukávy a bílé boty. Kluci také v bílém, akorát Emmett měl jen tílko a Jasper jen košili s ohrnutým rukávem a třemi rozepnutými knoflíčky. Tay měl triko s krátkým rukávem.

„Sekne vám to,“ řekly jsme s holkama unisono a vybuchly smíchy. Po uklidnění jsme vyjeli auty do nejlepšího klubu v Seattlu.

Rovnou jsme se rozešli dovnitř. Vyhazovač nás přejel pohledem a zastavil nás.

„Jaké je vaše přání,“ usmál se.

„Pustíte nás?“ udělala na něj Rose psí očka. Podíval se na Alici a tak je také nahodila, na Monick, která se na něj smutně koukala a pak na mě. Ohrnula jsem spodní ret a párkrát zamrkala. Uchechtl se a pustil nás.

„Hej!“ ozval se týpek na začátku řady.

„Problém?“ zvedla ta hora masa obočí.

„Ne,“ polkl a už se neozýval. S úsměvem jsme vešli a hledali vhodné místo. Vyhlídli jsme si stůl, tak jsme si k němu sedli a objednali si pití. Jasper měl pořád dobrou náladu, tak nám dovolil něco trochu alkoholického. Dala jsem si džus s vodkou, Ed něco zeleného, Tay Sex on the beach a Monick sklenku červeného. Al s Rose si daly to samé, co Mon. Emm a Jazz si objednali Squash. Trošku jsem se napila a postavila se.

„Pojďte si zatancovat,“ vytáhla jsem celou naší partu. Zrovna hrála taková sexy písnička, a tak jsem se začala kolem Edwarda kroutit. Vypadal, že se mu to líbí, tak jsem pokračovala, dokud hudba neskončila a já šla uhasit žízeň. Takhle jsme tancovali pořád, sice na ploužáky jsme se po sobě tak neplazili, ale na hlazení, přístupné na veřejnosti, se také dostalo. Na nějaké písničky jsme i zpívali, tančili jsme na stolech a lidé se koukali. Edwarda jsem musela párkrát usměrňovat, když chtěl někoho zabít, za jeho myšlenky, Jasper začal být odvázanější, díky emocím tady, Emmett se samozřejmě bavil (jako by se nebavil všude), Alice byla ve svém živlu, okomentovaly jsme snad všechny modely tady a prošly jen dva.

Rose se bavila, flirtovala s jinými a pak si užívala, jak se Emm snažil ukázat, že je Rosie jeho. Tay s Monick se pořád muckali, nebo tančili, ale neodvázali se tak jako my. To až po chvíli, co měli trochu upito. Na záchodcích jsme jedné holce udělali trapas, chudince. Muchlovala se s nějakým klukem v kabince, když na mě přilítly kalhotky. S křikem jsem vyběhla a hodila je někomu do pití. Holka byla rudá jako rak, protože se kvůli leknutí sekla a kluk nemohl z ní ven, takže se musela volat sanitka. Chudáčci, ani užít si je nenecháme.

„Ehm, nešel bys tancovat?“ přicupitala k Edwardovi hnědovlasá holka.

„Ehm, já…“ začal, ale přerušila jsem ho svými rty. Naše jazyky se mezi sebou proplétaly, a i když jsem věděla, že ta holka je pryč, nedokázala jsem přestat.

„Žárlíš,“ vydechl a líbal se semnou dál.

„A kdo ne, ty taky,“ odtrhla jsem se od něj a vyplázla jazyk.

„Hmmm…“ přisáli jsme se znovu k sobě.

„Nechte si to na doma,“ zachechtal se Emmett. Vražedně jsem se na něj podívala a šli jsme tančit.

*** o pár hodin později***

„Wooow!“ zakřičela jsem a kopla do sebe panáka. Divíte se, že nás Jazz nechal? Ležel na stole totálně ovládaný emocemi lidí tady, což bylo- radost, opilost, potřeba na záchod, u někoho i letargie a vysílal to tu znovu, takže naši upírci na tom byli podobně, sice né tak krutě jako on, ale tak, aby nás nechali dělat si, co chceme.

Kolem třetí ráno se ozvala Alice.

„Nepůjdeme už?“ nečekala na odpověď, prostě mě a Monick čapla za ruku a táhla ven. Musela jsem se jí vykroutit a podepřít Edwarda. Byl totálně namol, ale moc mu nepomohly Jasperovi emoce. Jen, co jsme vyšli z klubu, z nás opadla tíha pocitů a já se cítila jen v náladě, ne namol, jako uvnitř. Edward se také postavil na svoje nohy, ale byl na tom hůř jak já.

„Co jsem to udělal?“ zhrozil se jazz.

„Jak jsem vás mohl nechat,“ zděšeně si sednul na lavičku.

„V pohodě, rodiče se to nedozví, slibuju,“ konejšivě jsem ho objala. Chvíli jsme tak seděli, ale pak jsme vyrazili domů, protože Taylor se pozvracel. Blee…

„Jsmé domá!!“ zakřičela jsem, ale nikdo se neozýval. Pokrčila jsem rameny a vyšla do pokoje. Byla jsem totálně unavená. Edward přišel chvilku po mně. Dal si rychlou sprchu a pak už nevím, usnula jsem.

„Bello! Edwarde!!“ ozval se křik. Šokovaně jsem se probrala a…

 


JEŠTĚ JEDNOU SE OMLOUVÁM ZA POZDNÍ PŘIDÁNÍ, ALE TEĎ BYCH MĚLA PŘIDÁVAT ČASTĚJI. VČERA JSME NAPSALI POSLEDNÍ PÍSEMKU. :D SNAD SE VÁM LÍBILO A VY MI TU ZANECHÁTE NĚJAKÝ TEN KOMENTÁŘEK. DÍKY, PAWI.

 

 

< >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Celý život spolu?! 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!