Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Celý život spolu?! 14. kapitola

A-Warriors-heart4


Celý život spolu?! 14. kapitolaDoufám, že si na mě ještě pamatujete. :-D Vím, že kapitolku přidávám dlouho a moc se omlouvám, ale je krátká. Má jenom 5 a půl stránky, tak mi to prosím odpusťte. Ale ke kapitolce. Jak dopadlo rande Taylora a Monic? A kdo se ozval tentokrát? To si přečtěte. :-D Enjoy, Vaše Pawi.

„Co že?“ vyjekla jsem vyděšeně – samozřejmě v myšlenkách.

„No jo.“ Smutně pokrčil rameny.

„Edwardé! Belló!“ křičel Emmett a mával nám rukou před očima.

„Co je?“ ozvali jsme se jednohlasně a poplašeně.

„Co to s vámi je? Poslední dobou se chováte oba dva divně,“ řekla mamka. Oba jsme s Edwardem zkoprněli, když se najednou ozval…

… motor auta na příjezdové cestě. Táta jede domů.

„Nic,“ řekli jsme oba unisono. Mamka se na nás podezřívavě podívala a už chtěla promluvit, když v tom vešel do domu náš milovaný a vždy připravený táta, takže ji přerušil. Já a Ed jsme si pořádně oddechli, ale ostatní se přiblble usmívali. Ach jo, to nebude jednoduchý, povzdychla jsem si v duchu.

„Ahojky, rodino.“ Odložil táta kufřík, úsměv od ucha k uchu, šel pověsit kabát na věšák.

„Ahoj, tati,“ řekli jsme všichni dohromady, jen mamka k němu přišla a přivítala ho po svém.

„Děje se něco? Jsi nějak veselý,“ zajímala se mamka.

„Ne, proč? Jen jsem měl dobrý den. 6 odrozených miminek, chlapec se mi probudil z komatu a jeho bratr začal hýbat ochrnutýma nohama, takže už není ochrnutý.“ Radostně sedl do křesla.

„Miminka,“ zašeptala Rose a obličej se jí stáhl do bolestné grimasy.

„Neboj, Rose, brzy bude v rodině další,“ usmála jsem se na ni.

„Cože!“ vyskočil Edward na nohy. Ostatní na mě vyděšeně koukali.

„Kterej parchant,“ zakřičel táta.

„Klid, rodino! Já nejsem těhotná!“ zvýšila jsem hlas.

„Aha, a proč to říkáš?“ řekla mamka.

„No, protože než se nenadějeme, budu dospělá a já si chci pořídit miminko.“ Pokrčila jsem rameny. Edward uvolněně sedl do křesla a oddechnutě si promnul čelo. Táta už vychladl a dobrá nálada byla zpět.

„To je dobře, vy dva už jste odrostli a já se nemám o koho starat,“ zasmála se Rose a tím nádherně uvolnila atmosféru.

„Půjdu se osprchovat a spát, jsem unavená a zítra je škola.“ Stoupla jsem si a vyběhla nahoru.

Edward

Uf… Už jsem si myslel, že je těhotná. Táta by mě zabil a máma by mu s radostí podala sirky. Takhle mě děsit. Sotva protáhnu díru a už bych založil rodinu? Bože, jak to myslim, napomínal jsem se. Já, vždy galantní Edward, kterého moje sladká a nevinná Bella změnila od základů, myslí jako ostatní nadržení puberťáci. Já za to nemůžu, to ona je tak hříšně sexy, fňukal jsem v duchu.

„Edwarde? Měl bys jít spát,“ vytrhla mě z myšlenkového rozjímání máma.

„Jo, jasně, dobrou,“ řekl jsem a zmizel nahoře. Bella už ležela v posteli a četla si knihu. Zalezl jsem do koupelny a rychle se osprchoval. Jen v pyžamových, zelených teplákách a s mokrou hlavou jsem vylezl z koupelny. Cítil jsem, jak mě Bella hypnotizuje pohledem a tím úplně změnila směr, kterým se moje tělo udávalo. Místo, abych šel do mojí postele, lehl jsem si k Belle. Neboli za Bellu. Vlezl jsem k ní pod deku a omotal kolem jejího těla ruce.

„Co to děláš?“ špitla mi do ucha. Úplně pohlcen jejími smyslnými křivkami jsem přehlédl, jak odložila knihu, zhasla lampičku, takže tu byla úplná tma, a otočila se ke mně čelem.

„Potřebuju tě.“ Naléhavě jsem ji políbil. Klidně mi bude stačit, když mě bude líbat. Ani k tomu nepotřebuju sex jen její rty.

„Rodiče jsou doma,“ zachichotala se. Ježiši, ta mě dohání k šílenství. No tak, Edwarde, vzpamatuj se! Jsi přeci galantní, milý a zdvořilý hoch a ne arogantní, nadržený a stupidní puberťák. Ale jsi nadrženej puberťák. Ne, nejsi. Ale jsi. Ne, nejsem. Odtrhl jsem se od Belliných rtů a omluvně se usmál. Už mám nad sebou kontrolu, oddychl jsem si.

„Miluju tě.“ Položila mi hlavu na hrudník a slastně zavřela očka.

„Já tebe taky.“ Hladil jsem ji po zádech a cítil její husí kůži. Zavřel jsem oči a s čistými myšlenkami na moji Bellu usnul.

***

„Vstávej! Je rááno!“ zakřičel mi někdo do ucha. Zamručel jsem a převalil se. Takový krásný sen a oni mě vzbudí. Ozvalo se lapání po dechu a já okamžitě vyskočil z postele.

„Je ti dobře? Neudělal jsem ti něco?“ strachoval jsem se o mojí krásnou Bellu, kterou jsem zalehl.

„Tsss, člověk se tě snaží probudit a ty ho zalehneš,“ smála se a vlepila mi malý pohlavek. Kajícně jsem se na ni podíval.

„Nic se neděje,“ zasmála se a odešla. Zasmál jsem se tedy taky. Jsem z toho snu nějak mimo. Sice už si nepamatuju, co se mi zdálo, a to jsem prosím napůl upír, ale to je jedno. Ani jsem si nevšiml, že je už oblečená. Pokrčil jsem rameny a nadšeně vešel do koupelny. Po ranní hygieně jsem si oblékl černé rifle s dírami, černou košili a bílo-černé boty. Před zrcadlem jsem si upravil vlasy gelem a lakem ve spreji a mohl jsem vyrazit na snídani.

„Ahojky.“ Seskočil jsem se schodů dolů. Všichni mě překvapeně pozdravili, ale já si jich nevšímal. Začal jsem si i pískat, jak jsem měl dobrou náladu.

„Děje se něco?“ Položila přede mě mamka toasty.

„Ne-e, jen mám dobrou náladu.“ Kecnul jsem si na zadek vedle mojí lásky. Proč ji pořád oslovuju moje? Asi protože je moje, roztáhl se mi úsměv a já ji nadšeně popadl kolem pasu, vytáhl do stoje, zatočil se s ní a políbil ji do vlasů.

Nevěřícně se na mě podívala, a pak se začala smát. Sice nevím, čemu se smála, ale přidal jsem se k ní.

„Čemu se smějete?“ zeptala se mamka.

„Já se směju Edwardovi,“ řekla Bella a zase si sedla na židli.

„Já, protože mám dobrou náladu, naprosto úžasně jsem se vyspal.“ Nadšeně jsem kousnul do toastu. Mamka jen zakroutila hlavou a láskyplně se na nás usmála. Po snídani jsem popadl moji a Bellinu tašku a mířil si to do jeepu.

„Vážně máš dobrou náladu.“ sSdla si vedle mě Bella.

„Ahm,“ zamručel jsem na souhlas a políbil ji na tvář. Úsměv se jí roztáhl po tváři a já nemohl jinak, než udělat to samé.

Emmett s Jasperem nasedli taky a my hned za holkama vyjeli. Posadil jsem si Bellu na klín a jednou rukou ji objal. Prstem druhé ruky jsem ji pohladil pod bradou a přitáhl si její hlavu k polibku. Ten první mlasknul docela hlasitě, takže se Jazz otočil a Emm nás obhlédl ve zpátečním zrcátku. Emm se zasmál, ale Jazz musel zase něco říct.

„Nechte si to, až budete sami, jo?“ A pak se uculující otočil zpět.

„Hmmm,“ zamručel jsem a dál líbal její měkoučké a teploučké rtíky.

„Jsme tu,“ zvolal Emm, a tak jsem se odtrhl od mojí Bellinky. Ta ze mě slezla, popadla svojí tašku a vystoupila. Já ji následoval.

„Čáu.“ Mávnul jsem na odjíždějící jeep a chytil Bellu kolem pasu.

„Miluju tě.“ Políbil jsem ji na tvář a vedl nás do třídy.

„Já tebe taky.“ Lípla mi polibek na hranu čelisti. Po tváři se mi roztáhl úsměv. Zase. Připadal jsem si jak sjetej.

„Ahoj, cos mu udělala?“ přišel k nám Taylor.

„Čauky, nic Psem mu neudělala.“ Objala ho.

„Halo, jsem tu taky, čau, kámo.“ Bouchli jsme do sebe pěstmi.

„Co že je tak šťastnej?“ Šli ti dva přede mnou a Tay na mě ukázal přes rameno palcem.

„Prej se dobře vyspal.“ Pokrčila rameny moje milovaná. Už chtěla zajít k ní do třídy, ale to jsem nemohl dovolit. Chytl jsem ji za lem riflí a přitáhl k sobě.

„Ani se nerozloučíš.“ Přejížděl jsem rty po jejím krku a tváři.

„Promiň.“ Otočila se rozechvěle a vášnivě mě políbila.

„To už je v pořádku.“ Plácl jsem ji po zadku a odešel do svojí třídy.

Bella

„Ten má dobrou náladičku.“ Posadila jsem se vedle Taye jako včera.

„To jo,“ zachechtal se.

„A co ty a rande?“ zeptala jsem se jen tak mimochodem.

„Řeknu ti to pak.“ Ukázal na přicházející učitelku.

Už jsme šli k obědu a já pořád nic nevěděla. Buď nám to přerušil příchod učitele, nebo někdo opruzoval u naší lavice. Snad mi to poví teď.

„Co si dáte, má lásko?“ Chytil mě Edward za ruku a otočil mnou jako při tanci.

„Mmm, co třeba tenhle salát, tohle jablko a tebe.“ Položila jsem si na tác jídlo, a pak se otočila a políbila ho. Tác jsem radši odložila na nejbližší stůl a prsty zapletla do jeho vlasů.

Jeho ruce mi třely zadeček a stehna. Snažila jsem se na něj co nejvíc namáčknout a nevypadalo, že by mu to vadilo.

„Nechte si to na doma! Chcete to slyšet, nebo ne?“ vyrušil nás Taylor.

„No jo,“ zamručela jsem a vzala si tác na stole. Všichni na nás koukali.

„Co je?“ zeptala jsem se nechápavě.

„Víš,j sou tu ještě malý děti.“ Ukázal na stůl šesťáků můj nejlepší kámoš.

„Aha, tak to sorry.“ Mávla jsem nad tím rukou a sedla si ke stolu. My tři jsme se posadili do menšího hloučku na druhé straně.

„Tak povídej,“ pobídla jsem ho a zakousla se do jablka. Ed tu už tác měl, a tak začal taky jíst.

„No, dobře… takže potom, co jsem odjel od vás, jsem jel domů. Do Seattlu mě hodila moje nejstarší ségra Dominika. Má řidičák už 5 let. Ale to je jedno,“ začal. Ještě si loknul coly a pokračoval.

Za chvíli jsme tam byli. No za chvíli, ségra jezdí jako blázen, a tak nám to trvalo 25 minut. Ještě jsem stihl skočit do květinářství a koupil jsem 5 fialkových karafiátů. Před kino jsem přišel jen tak, tak a ona tam stála. Tolik jí to slušelo,“ zasnil se.

„Měla světle modré šaty, černé balerínky, vyžehlené vlasy a byla jemně nalíčená,“ rozplýval se.

„Jsi ji nějak zrentgenoval, ne?“ zasmál se Ed a strčil si do pusy další kus jídla.

„Nech ho, je jenom zamilovaný.“ Pleskla jsem ho po rameni.

„A dál?“ Naklonila jsem se k němu a začala pojídat salát.

„Stála před kinem a pohupovala se. Chvilku jsem se zastavil a snažil jsem se trošku vydýchat. Byl jsem nervní jak prase…“ přiznal. „… ale pak jako by to ze mě opadlo. Přišel jsem k ní a řekl: ,Tys přišla.‘,“ říkal to tak procítěně. On ji opravdu miluje.

„Usmála se a řekla, že si myslela, že to jsem já. Pak jsem nám koupil popcorn, coca colu a šli jsme dovnitř. O reklamách jsme si povídali a já se vymáčkl, že se mi líbí. Ona řekla, že já jí taky, a pak jsem ji políbil. Ach jo, to bylo úžasný,“ dořekl to a pustil se s úsměvem do jídla.

„Pááni,“ vzdychla jsem.

„Přeju ti to.“

„Jasně, a kde ji dneska máš?“ zeptal se Ed.

„Musela si něco zařídit.“ Pokrčil rameny. Chvíli jsme potichu jedli a deset minut na to zazvonilo.

Měli jsme tělocvik, ale tentokrát spojený i s klukama, protože učitelka tu zítra není. Holky hrály volejbal a kluci fotbal. S Edwardem jsme na sebe museli pořád koukat. Jinak to nešlo. On měl na sobě takový sexy tepláky, který zvýrazňovaly jeho zadek, a to tílko obkreslovalo jeho svaly. A ty ruce… och.

Bello. Klid. Za chvíli budete spolu, uklidňovala jsem se.

Po nekonečně dlouhých devadesáti minutách jsem se běžela osprchovat. Když jsem vyšla do šatny, moje oblečení bylo fuč.

„Edwarde?“ zavolala jsem šeptem. Zachvíli tu byl a vyjeveně koukal na ručník kolem mého těla.

„Nekoukej tak a puč mi košili,“ začala jsem mu rozepínat knoflíčky.

„Udělaly ti to stoupenkyně Sereny. Ale ona o tom nemá páru,“ řekl nepřítomně Ed.

„A zrovna míří sem, co jim srazit úsměvy,“ usmál se laškovně.

„Co myslíš??“ Podívala jsem se na něj nechápavě. Ed si rozepnul kalhoty a sundal si košili, kterou mi podal.

„Nandej si ji a nech pár vrchních knoflíčků rozepnutých,“ radil mi a blíž se ke mně přiblížil.

Jen co byl slyšet smích holek, vášnivě mě políbil. Holky otevřely dveře a šokovaně tam zůstaly stát. Ed se na ně otočil a s blaženým úsměvem si zapnul kalhoty a já ty vrchní knoflíčky. Kalhotky jsem naštěstí měla a boty taky, a tak jsem si je nazula a s úsměvem od ucha k uchu jsme prošli kolem zaražených holek. U dveří jsme si vyzvedli školní tašky a vyšli na parkoviště.

„Co jste dělali?“ Ukázala Alice na naše oblečení.

„Ale nic.“ Dedla jsem si dozadu v jejím porsche. Ed si sedl vedle mě a usmíval se zase jako sluníčko.

„Co se stalo?“ ptala se zase, když už startovala.

„Holky z EG, taková parta nafoukaných holek, ukradly Belle oblečení, když se sprchovala, a tak jsme sehráli divadýlko a my odkráčeli pyšně, zato ony čučely jak telata na nový vrata,“ zasmál se Ed.

„Aha,“ ozval se i Alicin zvonkový smích. Zachvilku jsme byli doma.

„Ahojky, tati. Kde je mamka?“ Vešla jsem do domu.

„Ahoj,“ pozdravili tátu v křesle, který měl knihu v ruce, jako vždy Alice a Ed. Rose se koukala na nějakej seriál, Emmett byl slyšet nahoře s Jasperem. Asi hráli videohry.

„Ahoj. Mamka jela zařídit něco kolem jedné rekonstrukce místní památky,“ usmál se na nás.

„Aha,“ odpověděla jsem chytře.

Tatí? Nemáš nějakou knížku, kterou jsem ještě nečetla? Docela se nudim.“ Udělala jsem na něj psí očka.

„Ale mám…“ zasmál se, „… ale co kdyby sis udělala nejdřív domácí úkoly?“ Zvedl obočí.

„Hmm…“ zamručela jsem a šla si dělat ty úkoly. Edward mi pomohl. Pak jsme spolu chvíli válčili s polštáři. Ihned se k nám přidal i Emm, Jazz a Alice. Rose to fotila. A alespoň budou další památky do alba.

***

Škola utíkala jako voda. Už byl zase pátek. Taylor začal chodit s Monicou a oba jezdili k nám. Monica je docela milá holka a rozumíme si, takže není co řešit. Alice se dokonce přimluvila i u jejích rodičů, aby mohla u nás spát, příští týden o víkendu. Spal by tu i Taylor. No ještě se uvidí, ale teď se jdeme připravovat na obrovský náákupyyy.

 


JEŠTĚ JEDNOU SE OMLOUVÁM, ŽE TO TRVALO TAK DLOUHO A KAPITOLKA JE KRÁTKÁ. VŮBEC NEBYL ČAS. ALE BUDU SE SNAŽIT VÁM TO VYNAHRADIT DÉLKOU OSTATNÍCH KAPITOL. ČEKEJTE JÍ O VÍKENDU. OPRAVDU SLIBUJU, ŽE BUDE. A MOC PROSÍM O KOMENTÍKY, MOC MĚ TO POVZBUZUJE. DÍKY, VAŠE PAWI.

 

< >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Celý život spolu?! 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!