Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Celý život spolu?! 12. kapitola

oprah


Celý život spolu?! 12. kapitolaTak tady je další dílek s názvem ,Zase škola'. Omlouvám se, ale je to nic moc :oD. Doufám, že příjemné čtení, Vaše Pawi.

„Bell? Máš na krku čokoládu?“ zeptala se mamka a přemýšlela, jestli by to mohlo být něco jiného. Emmettovi blýsklo v očích pochopení a už chytal záchvat smíchu. To bude něco, řekla jsem si a nešťastně zakňučela. Vůbec se netěším na Emmettovy vtípky.

„Ehm… já…“ podívala jsem se vyděšeně na Edwarda. Emmett propukl v hlasitý smích a mamce taky cukali koutky. Jóó, mami, kdybys věděla…

„My s Edwardem jsme…“

„My s Edwardem jsme si v posteli hráli,“ řekla jsem nevinně. Ed vykulil oči a mamka s tátou zalapali po dechu. Emmett se rozesmál naplno, Jazz se pochechtával a holkám cukaly koutky.

„Co?“ vydechla mamka.

„Ale, ne. Ne. Ne. Ne. Tak jsem to nemyslela. Blbli jsme. Ed přinesl čokoládu k notebooku, ale trošku roztála, tak jsme byli celí upatlaní,“ začala jsem si vymýšlet.

„Jo? A na co jste koukali?“ zasmál se Emmett. A jsem v koncích.

„Na… Já vlastně ani nevím, jak se to jmenovalo, vybíral to Ed,“ cukla jsem k němu hlavou.

„Edwarde?“ zeptal se ho táta.

„Bylo to Zataženo, občas trakaře,“ řekl a vítězně se na Emmetta usmál.

„Oh, dobře, věřím ti,“ usmála se máma.

„A jak tam bylo, hezky? A jaké byli lázně?“ odvedla jsem řeč jinam.

„Moc příjemné, krásně jsme si odpočinuli, nemysleli jsme na žádné starosti a užívali si sami sebe,“ říkala zasněně máma.

„To je budeme muset poslat znovu,“ zasmál se Ed v mých myšlenkách.

„To jo, asi se jich budeme muset opět zbavit,“ zasmála jsem se s ním.

„Děje se něco?“ zeptal se táta a ukazoval na naše připitomnělé úsměvy.

„Ne, nic,“ zakývala jsem hlavou a šťouchla Eda loktem do boku.

„Nic,“ přitakal a hodil po mně další úsměv, který jsem mu oplatila.

„Ok, takže co se děje?“ zeptala se máma a opřela se se zkříženýma rukama na hrudi o gauč.

„Nic,“ zvedla jsem se a zamířila do kuchyně.

„Máš hlad?“ přiběhla za mnou rychle.

„Ne-e,“ zakroutila jsem hlavou a vyndala krabici mléka.

„Jsem unavená, jdu si lehnout,“ zamířila jsem nahoru.

„Dobrou,“ ozvalo se sborově.

„Jdu taky,“ přiběhl ke mně Ed.

„Dobrou noc,“ vyhrkli jsme a zapadli do pokoje. V koupelně jsem pustila sprchu a vrátila se k Edovi. Začala jsem ho vášnivě líbat. Vyzvedl si mě za zadeček na boky a já mu instinktivně omotala nohy kolem pasu. Najednou na mě byl takový nával vzrušení, že jsem musela mé ruce v Edwardových vlasech zatnout do pěstí. Tím jsem se vysunula výš, až Ed musel zaklonit hlavu.

„Ehm, ehm,“ odkašlal si ženský hlas. S Ediem jsme od sebe odskočili a šokovaně se podívali na culící se Alici ve dveřích.

„Potřebuješ něco?“ zeptala jsem se a zavřela za ní dveře.

„No, jak víš, o víkendu jedeme do New Yorku a jaksi máme málo oblečení, které nám vystačí jen tak tak na celý týden. Tak bych byla ráda, kdybyste to trochu omezili,“ ukázala na nás dva.

„Dobře,“ odešla jsem do koupelny. Shodila jsem ze sebe oblečení a nastavila příjemnou teplou vodu. S kapkami vody ze mě stékala nervozita a ztuhlost. Na houbu jsem nanesla jahodový sprchový gel a krouživými pohyby masírovala pokožku. Bylo to příjemné, a když jsem se dostala na krk a vršek zad, moje hlasivky vydali slabé mručení, jako když přede kočka.

„Bell, co tam děláš? Dělej, taky se chci vykoupat a chce se mi spát,“ bouchal mi Ed na dveře.

S povzdychnutím jsem se opláchla, vypla sprchu a zabalila do osušky. Jakmile jsem otevřela dveře, Ed mě znovu zatlačil dovnitř a vrhl se na mé rty.

„Edí, teď ne,“ šeptala jsem mezi polibky. Tak tohle museli stoprocentně slyšet. Ed se odtáhl a nastražil uši, nic se nedělo, a tak jsem mu vyklouzla z náruče, abych se mohla převléct. Ed se jen s úsměvem otočil a chtěl mě pozorovat. Nahlas jsem se uchechtla a zabouchla mu dveře.

„Škoda,“ slyšela jsem zpoza dveří hlasité povzdychnutí a pak už byla slyšet jen sprcha. Nechala jsem to být a převlékla se do mojí noční košilky. Abych pravdu řekla, byla jsem už docela unavená, a tak jsem se zachumlala do Edwardovy postele, protože moje přikrývka je od čokolády.

Ležela jsem zády ke koupelně a poslouchala vodu dopadající na jeho tělo. Dokázala jsem si představit, jak tam stojí a je od pěny. Moje ruce se zatínají do jeho zad a z úst se mi derou vzdechy, pod náporem vášně, kterou mi způsobuje svým penisem ve mně.

V představách vášnivého sexu ve sprše mě vyrušily ruce přitahující mě na tělo mého anděla.

„Co tu děláš, lásko?“ zeptal se mě v myšlenkách.

„Ležím a přemejšlim nad sex… ehm… mám špinavou deku od čokolády a v tom ležet nebudu,“ odpověděla jsem trochu neuváženě.

„Promiň za tu deku a nad čím, že přemýšlíš?“ zeptal se a můj zadeček si namáčkl do klína.

„Nad ničím a nech toho! Rodiče jsou doma,“ plácla jsem ho po ruce.

„Dobře, tak dobrou noc, miláčku,“ políbil mě do vlasů.

Spokojeně jsem zavřela oči a po chvíli byla tuhá.

Ráno mě vzbudilo šimrání na břiše. Zděšeně jsem vytřeštila oči a podívala se, co se děje. Edward vedle mě nebyl, ale když jsem se podívala pod peřinu… našla jsem ho.

„Můžeš mi říct, co děláš?“ zašeptala jsem pod mojí košilkou.

„Budím tě?“ zatvářil se nevinně.

„Já ti dám, budím tě. Vylez,“ řekla jsem vážně, ale začaly mi cukat koutky, protože jsem hrozně lechtivá a Edwardovy vlasy + polibky mě dost šimraly.

„Dobré ráno,“ políbil mě už na rty.

„Dobré,“ zamumlala jsem mu do pusy. Chvíli jsme se líbali, ale pak se odtrhl a zmizel v koupelně. Najednou se rozrazily dveře do pokoje a nakráčel si to sem Emmett.

„Tak kde je?“ přiběhl a podíval se pod peřinu.

„Kdo?“ posadila jsem se a nechápavě nakrčila obočí.

„Edward! Líbal tě? Osahával? Tak dělal ti něco?“ vřeštěl Emmett, až to sem přihnalo všechny ostatní.

„Cože?“ vyhrkla máma.

„Hrabe ti? Proč by to dělal?“ vykulila jsem oči.

„No vždyť jste spo…“ chtěl nás prozradit, ale přerušil ho bubínky-praskající holčičí řev. Všichni jsme se šokovaně podívali na Jaspera, který vykřikl.

„Jsi v pořádku?“ pronesla skepticky Rose, prst si strčila do ucha a rychle s ním zahýbala do stran, aby si zvětšila poslouchací dírku. Mamka se na něj dívala nechápavě, Alice se klátila i se mnou smíchy a Emmett k tomu neměl daleko. V koupelně se ozvala obrovská rána a Edwardův smích.

Najednou se dveře od koupelny otevřely a vešel smějící se Ed zlomený v pase.

„Co to bylo?“ lapal po dechu.

„Jen jsem si na něco vzpomněl,“ pokrčil Jazz rameny.

„Ach jo,“ povzdechla si mamka.

„Bell, jdi se připravit, udělám vám snídani a hurá do školy,“ promnula si máma čelo a zmizela dolů. Alice chytla Jazze za ruku a táhla ho pryč. Rose se uchechtla a ze dveří tlačila hýkajícího Emmetta. Edward se taky ještě smál, a tak jsem popadla oblečení a zmizela v koupelně. Rychle jsem provedla ranní hygienu a namalovala se. Na sebe jsem hodila bílé kraťasy, růžové tílko a bílé baleríny. Ve vlasech jsem si upletla cop, ze kterého čouhalo plno krátkých pramínků. Povzdechla jsem si a běžela do kuchyně.

„A vlastně dobré ráno,“ pozdravila jsem všechny dole.

„Dobré,“ odpověděli všichni. Zasedla jsem vedle Edwarda a mamka mi ihned naservírovala vaječnou omeletu se slaninou a k tomu pomerančový džus.

„Díky, mami a kde je táta?“ poděkovala jsem a narážela na tátovu neúčast při křiku.

„Prosím, Bells. A táta? Ten je zase v práci,“ usmála se a odešla. Naházel jsem do sebe snídani, popadla batoh a letěla do garáže, ještě jsem při tom stihla zavolat na mamku ,Ahoj‘.

„S kým jedu?“ ukázala jsem na Rosaliino BMW a Emmettův jeep.

„Jedete s námi,“ ukázala Alice na BMW.

„Ok,“ nasedla jsem dozadu a Edward se ke mně přidal. Jen co Rose zabočila, že nešlo na auto vidět, Edward se vrhl na mé rty. Přesedla jsem si mu na klín a do polibku přidala jazyk. Moje ruce se mu samovolně vpletly do vlasů a zatnuly v pěst a zase povolily. Edwardovy paže si mě přitáhly blíž k jeho tělu a vklouzly pod tílko. Z úst se mi vydral neposedný sten.

„No ták, děcka, nechte si to, až budete sami,“ peskovala nás Alice. Úspěšně jsme ji ignorovali a pokračovali v mnohem lepší činnosti.

„Ehm, budete vystupovat?“ zeptala se Rose. Neochotně jsem se odtrhla od Edwardových rtů a obluzeně na ni zamrkala.

„To už jsme tu?“ zeptala jsem se a podívala se okolo.

„Jej,“ vyklouzlo ze mě. Rose stáhla střechu a studenti okolo na nás trošku vykolejeně koukali.

„To jsi mi to nemohla říct,“ prskla jsem.

„Promiň,“ zasmála se. Naštvaně jsem vystoupila z auta a kráčela si to do třídy mezi šokovanými pohledy mých spolužáků.

„Lásko? Nezlob se na ni, mají z toho srandu,“ zastával se jí Ed.

„A už to ani nemusíme tajit,“ pronesl mi laškovně do ucha a omotal kolem mě paže.

„Dobře,“ otočila jsem se na něj a vtiskla mu letmý polibek.

„Čáu, Bells, Edwarde, tak už to nemusím tajit, co?“ přiběhl Taylor.

„Ahoj. No, to nemusíš,“ zasmála jsem se taky a vtiskla mu polibek na tvář. Edward jen tiše zavrčel.

„Ahoj,“ přinutil se k úsměvu a při tom překonával další vlnu žárlivosti.

„Jdeme?“ zeptal se Tay rozpačitě, když jsme tu už dobrých 5 minut stáli jak tvrdé y.

„Jop, už jdeme,“ usmála jsem se a táhla Edwarda za ruku dovnitř. Taylor šel vedle mě a štěbetal něco o té dílně s Rose.

„Ahoj, lásko,“ políbil mě Ed a zamířil do vedlejší třídy.

„Stejně je to divný,“ usmál se Tay. Posadila jsem se vedle něho a odhodila tašku.

„Co?“ otočila jsem se na něj.

„Vy dva… spolu. Promiň, jen je to nezvyk,“ uchechtl se.

„Prostě, každej vás bere jako bráchu a ségru a vy přitom spolu to…,“ narážel na to, jak nás spolu včera načapal.

„Co oni spolu?“ zeptala se posměšně Serena a táhla za sebou Joshe.

„Ehm, myslím, že není vhodné rozebírat jejich sexuální život,“ odbyl ji Tay a znovu se otočil na mě.

„No, co? Ať si každej myslí, co chce. Já ho miluju. A nechceš dneska přijít? Můžeš Rose pomoct opravit mojí čtyřkolku a domluvíme se na tom rande s…“ Rozhlédla jsem se kolem. Serena stála u naší lavice s otevřenou pusou a její nohsledky na tom nebyly lépe. Josh se posadil tam jako vždycky a trpělivě vyčkával, až si jeho ,přítelkyně‘ sedne k němu.

„Sexuální život?“ vykoktala Serena.

„Nechceš znát podrobnosti, že ne?“ zeptala jsem se jí se zdviženým obočím. Už se nadechovala, že něco řekne, ale přerušila ji učitelka.

„Slečno, už je hodina, posaďte se,“ kárala ji a nezapomněla ukázat prsem. Uchechtla jsem se a otočila k Tayovi.

„Monicou,“ šeptla jsem mu těsně do ucha, aby to nikdo neslyšel.

„Dobře ve 3 jsem tam,“ usmál se a oba jsme obrátili pozornost na učitelku. Ach jo. Přírodopis mě nebaví, ale kupodivu hodina utekla rychle. Hned jsem vyběhla na chodbu, kde už čekal Ed. Své ruce okamžitě položil na moje boky a přitlačil na zeď.

„Musím si tě užít, než pojedeme domů,“ šeptl a skousl můj ušní lalůček.

„Dobrá párty, Cullenovi,“ zakřičel jeden deváťák. A najednou byla párty u Cullenů téma číslo jedna.

„Díky, ale to spíš řekni mojí ségře,“ zavolal Ed zpátky a políbil mě. Chvíli jsme se líbali a už nás někdo rušil.

„Ehm, ehm,“ odkašlal si ženský hlas.

Zvedla jsem pohled a koukala na Serenu.

„Potřebuješ něco?“ zeptala jsem se. Ed si jí nevšímal a polibky sjel na můj krk.

„Chci s tebou mluvit,“ odfrkla si.

„Lásko, nech nás o samotě,“ políbila jsem ho.

„Hmm,“ zamručel a zmučeně se loudal k partě kluků v rohu chodby.

„Co chceš?“ zeptala jsem se lhostejně a prohlížela si mojí francouzskou manikúru na gelových nehtech.

„Jak sis všimla, Josh je můj. Takže se s ním nebudeš vůbec bavit,“ usmála se vítězně.

„Promiň, ale já se s ním nepřestanu bavit. Je to kamarád, stejně jako Brian, Taylor nebo Joe. Prostě kámoši. Neboj, nepřeberu ti ho, mám svýho Edwarda a ten mi stačí. Myslím, že by to mně a Joshovi stejně moc neklapalo,“ usmála jsem se andělsky. Přikývla, čemuž jsem se divila, a opřela se vedle mě o zeď.

„Jak to Taylor myslel, že není vhodné probírat váš sexuální život?“ naklonila se k mému uchu. Uchichtla jsem se.

„Co nechápeš?“ pohodila jsem rameny.

„To už jste spolu spali?“ položila další otázku, ale zachránil mě Ed.

„Bell, pojď ke mně,“ zavolal a roztáhl náruč.

„Jop,“ usmála jsem se na Serenu a vydala se k Edovi.

„Bude zvonit.“ Jen co to dořekl, ozval se zvonek. Vlepil mi poslední polibek a svojí rukou na mém zadku mě popošoupl po směru do mé třídy. I když neochotně, vydala jsem se vytrpět hodinu angličtiny. Pane bože, na co chodit do školy. Učit se můžu doma, říkala jsem si, ale nakonec jsem to hodila za hlavu a věnovala se látce. A takhle to šlo dál. O hodinách jsem se snažila dávat pozor a přestávky jsem trávila s Edwardem.

Zrovna teď jdeme s Edem na oběd. Lidi okolo nás buď pomlouvali a řešili, nebo bylo jejich téma párty.

Já i Ed jsme jejich kecy úspěšně ignorovali a ruku v ruce jsme se dostavili k pultu na jídlo. Byly tu švédské stoly a to díky mým rodičům, kteří školu nejvíce sponzorují, ale nejsme jediní, ještě další 3 rodiny dávají peníze téhle budově, takže si tu můžeme dovolit luxus. Vzala jsem si kuřecí salát a jahodový džus, Edward si vzal brambory a steak s oblohou a k tomu colu.

„Bello, Ede, pojďte k nám,“ mával na nás Josh s Taylorem a Brianem.

Pokrčila jsem rameny a šli jsme si k nim sednout. Kolem stolu nás bylo hodně. Jenny, Monica, Taylor, Brian, Serena, Josh, já, Ed a Angela, Serenina nohsledka.

Koukla jsem se, co kdo si vzal k jídlu, a všimla si, že kluci jsou všichni stejní, protože měli do jednoho brambory a steak s oblohou, k tomu Coca Colu. Uchechtla jsem se a pustila se do svého salátu. Udržovala se tu celkem příjemná konverzace, i když tu byly dvě holky z EG. Většina z nás už dojedla, ale měli jsme ještě čas, tak jsme si povídali. Edwardova ruka nekompromisně zastavila na mém stehně a nepřestávala mě dráždit.

„Edwarde, už toho nech,“ řekla jsem mu a snažila se jeho ruku odstrčit. Všichni se na nás podívali. Ed se jen uchechtl a ruku stáhl, ale posadil si mě na klín.

„Ohlašuji, že žákům 6., 7., 8. a 9. třídy odpadá odpolední vyučování z důvodu školní inspekce,“ ozval se ředitelův hlas v rozhlase.

„Super, lásko, nikdo o tom neví, tak na sebe máme 2 hodinky čas,“ začal Edward útočit na můj krk.

„Promiň, Edwarde, ale včera večer jsem si zapomněla vzít antikoncepci, omlouvám se, vynahradím ti to,“ pohladila jsem ho po tváři. Zmučeně zakňučel a obličej mi zarazil mezi prsa.

Všichni u stolu na nás šokovaně koukali.

„Víš, co se mnou děláš? Stačí jeden pohled na tvoje tělo a mám na tebe chuť,“ zakňučel Edík.

„Bells,“ upřel na mě prosící oči.

„Jo, jasně, teď ti to odkývu a až pak budu těhotná, táta zabije tebe a mamka mě,“ uchechtla jsem se.

„Stejně je to tvoje vina, kdybys na mě včera nevytáhl čokoládu, šlehačku a ovoce, určitě bych nezapomněla,“ plácla jsem ho po rameni.

„Co? Vy spolu fakt spíte?“ zeptala se Serena.

„Jo, ale tady panu Cullenovi se plaší hormony, a tak by nejradši byl pořád jen v posteli, ale rodiče jsou zpátky, tak má útrum,“ zasmála jsem se a Ed zakňučel.

„Nějak brzo, ne?“ mrknul na nás Josh.

„A jak na tebe použil čokoládu, šlehačku a ovoce?“ zeptala se Angela.

Najednou se ozvala hromová rána. Všechny pohledy se stočily ke dveřím do jídelny a tam v záchvatu smíchu ležel…


Opravdu se omlouvám, ale nejak se mi sekla představivost. Podle mě je dílek nic moc, ale to posuďte sami. Budu ráda za jakýkoliv komentář (doufám, že to čte alespoň více než 26 lidiček :-D. Ale i kdyby, pro vás, kteří mi píšete komentáře, budu psát i kdyby jste byli 2)

Upřímně douufám, že se vám to alespoň trochu líbilo, Vaše Pawi.

 

 

< >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Celý život spolu?! 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!