Další dílek je tu. Už se blížíme ke koci povídky, tak doufám, že se bude líbit... :)
16.09.2010 (10:45) • Jane006 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 4401×
25. kapitola – Já nejsem vyvolená!
(pohled Nessie)
Co to má znamenat? A ten meč v tom kameni je jako proč? Asi si budu muset osvěžit dějiny, protože jsem byla očividně jediná, která to nechápala.
„Merlinova pomoc…“ zašeptala Bella. Ale kdo je to, k sakru, ten Merlin? Čaroděj? A proč posílá meč v šutru? Je to snad nějaká magická zbraň?
„Vytáhne ho někdo?“ ptal se táta s velkým vědeckým zaujetím.
„To je přece nemožné,“ odporovala Alice.
„Ale proč by ho teda jinak Merlin posílal?“ nechápal Emmett.
„Zkusme to, za pokus nic nedáme,“ navrhla Rose a začala se ke kameni pomalu přibližovat. Došla až k němu, uchopila jílec meče a táhla, nic se však nedělo.
„Nic,“ konstatovala prostě a opět se zařadila do kruhu, který jsme kolem kamene vytvořili.
Pak ke kameni přešel Emmett, ale stále se nic nedělo, ani jemu se ho nepodařilo vytáhnout. Zařadil se bez komentáře zpět.
Následovali: máma, táta, Jasper, Edward, Alice, Šejmus, Leo a dokonce i já, ale nikomu se ho nepodařilo vytáhnout. Zbývala už jen Bella, pokynuli jsme jí, aby to zkusila.
„Já to nejsem, nemůžu.“
„Jen to zkus,“ přesvědčovala ji mamka.
Nejistě se pousmála a vykročila ke kameni, kroutíc při tom hlavou.
Vzala za jílec a jen lehce jím táhla nahoru, ale meč se pohnul a za chvilku už byl venku celý. Bella na meč nevěřícně zírala. A všichni ostatní také.
„Tak ona je ta vyvolená, která jej smí vytáhnout a použít ke konání dobra…“ konstatoval zvesela Emmett.
„Já nejsem vyvolená!“
„To, že držíš ten meč v ruce, je jasným důkazem toho, že jsi, Bell,“ řekl Edward a chtěl se k Belle přiblížit, ale nešlo to, byl tam štít.
„Esme, stáhni ten štít,“ poprosil Edward mámu.
„Já ho ale nevytvářím.“ Všichni jsme se na mámu zmateně podívali. Když ne ona, tak kdo?
Najednou se mi něco otřelo o nohy, vyjekla jsem a uskočila dozadu, až jsem málem povalila Lea.
Kolem mě se protáhla kočka. My máme kočku? Jak to, že o tom nic nevím?
„Kit!“ vykřikla Bella a Rose. Už, už se k ní hnaly, ale ona se najednou naježila a na koberci už neseděla kočka, ale nějaká žena, nejspíš čarodějka.
„C - co t - to m - “
Alice ji přerušila.
„Vysvětlím vám to později. Co se děje Kit? Pro jsi nezůstala nahoře?“ ptala se zmateně Alice.
„Myslela jsem, že chcete vysvětlit, proč má Bella najednou další schopnost, ne? Ráda tě zase vidím, Leo,“ otočila se na něj a usmála se.
„Ahoj, Lauro,“ usmál se. To se u něj často nevidělo, ale úsměv mu slušel.
„Lauro?“ divila se Alice.
„Snad sis nemyslela, že se doopravdy jmenuji Kit.“
Rose už to nevydržela.
„Co se to tu sakra děje?! Může mi to laskavě někdo vysvětlit?!“ zvyšovala hlas.
(pohled Belly)
Kit se dala do vyprávění. Prý je to čarodějka, co chodí v přestrojení a chrání jiné, začínající čarodějky, prostě něco jako Leo.
Pak se obrátila na mě.
„Máš další schopnost, ten štít ovládáš ty a natáhla jsi ho kolem sebe, protože jsi rozrušená, až to přejde, samovolně se stáhne, než se ho naučíš ovládat. Tuhle schopnost ale nebudeš mít na trvalo, jen po dobu těhotenství, je to schopnost tvého dítěte, další čekají na objevení, po porodu zmizí. A pokud teda čekáš dvojčátka, objeví se u tebe ještě tři schopnosti, takže budeš moct bojovat, vždyť budeš chráněná štítem. Esme ti pomůže naučit ho ovládat, ale také se musí pokusit objevit další schopnosti, které by ti mohly být v boji velmi nápomocné. Nám všem.“
„Takže ty jdeš do boje s námi?“ ptala jsem se a pokoušela nějak ovládnout štít, lépe řečeno ho stáhnout a podařilo se, během chvilky u mě stál Edward a objímal mě.
„Ano, jdu, přeci vás v tom nenechám, ne?“
Vřele jsem se na ni usmála a začala se pomalu smiřovat s faktem, že jsem doopravdy těhotná, vyvolená a mám - i když jen dočasně – další čtyři schopnosti, z nichž tři musím ještě objevit.
Měla jsem upřímnou radost, teď budu v boji užitečná a nejen přítěž. Teď budu moct bojovat za svoji rodinu, teda pokud se ještě budu moct pohybovat, s velkým bříškem by to asi moc nešlo…
Byl tu dotaz ohledně pohledu Edwarda, bohužel tuto kapitolu jsem měla napsanou už předem, ale mžete se na jeho pohled těšit příště. :).
Autor: Jane006 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Čarodějky - 25. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!