Toto je první díl mé první povídky. Je to seznamovací kapitola s hlavními hrdiny. Bella je obyčejná holka, kterou od malička zajímají legendy. Dozvíte se něco málo o jejích bratrech a nejlepší kamarádce, která miluje nákupy.
04.03.2010 (09:45) • toffee123 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1496×
1. kapitola – Moji nejbližší
Jmenuji se Isabella Marie Swanová, je mi 17 let a právě se stěhuji spolu se svýma dvěma bratry do malého městečka jménem Forks. Do této doby jsme žili s matkou a jejím manželem, bohužel bratři se s tím nedokázali smířit a proto se nyní stěhujeme k otci. Naše matka se jmenuje René. Je to úžasný člověk, udělá co nám na očích vidí, ale bohužel to jediné co by bratři chtěli nedokáže. Její manžel Phill je hodný a moc se snažil. Nevím kde se stala chyba. Ani proč ho nemají rádi, ale to už raději neřeším. Vlastně jsem docela ráda, že se stěhujeme. Byli zde jisté problémy s jedním dotěrným klukem, ale díky tomu že mě Emmett a Jasper hlídají se to vše vyřešilo.
Teď něco o mých dvou povedených bratrech. Emmett je tmavovlasý stejně jako já. Má též hnědé oči, ale co je na něm nejvýraznější je jeho postava. On má postavu, kterou by mu leckterý vzpěrač mohl závidět. Je to můj vlastní bratr a je mu 18let. Každá holka po něm letí, ale on není jako ostatní kluci. Prostě čeká na tu správnou dívku, která mu zamotá hlavu.
Můj druhý bratr Jasper je adoptovaný, ale já ho přesto miluji jako vlastního. Je to blonďák, má delší kudrnaté vlasy a zelené oči. Postavu má také vypracovanou, ale ne jako Emmett. Oni dva tvoří nerozlučnou dvojici. Jsou stejně staří. Ale co je nejdůležitější oba jsou pro každou lumpárnu. Většinou je to tak, že Emmett něco vymyslí, a Jasper naopak doplní strategii jak to provedou. Bohužel nejčastějším předmětem těchto lumpáren jsem já. Především se svou nešikovností a špatnou rovnováhou.
Náš otec Charlie žije v městečku jménem Forks, jak už jsem jednou říkala. Je tam policejním ředitelem, tedy něco jako ,,šerif.“ Já a Emmett jsme po otci. Až na barvu pokožky tu máme po naší matce, která je bílá jako albín.
Mojí nelepší a jedinou přítelkyní je Alice Cullenová. Seznámili jsme se přes internet a staly se z nás nejlepší kamarádky. Párkrát jsme se už viděli. Já vím, zní to divně, ale Alice je jediná, která mi rozumí. Přátelíme se spolu už tři roky. Ona je blázen do nakupování, no blázen je asi slabé slovo spíše MANIAK. Jak mi vždy vypráví, její rodina je z ní naprosto vyřízená, ale ona si z toho nic nedělá…
No tak to by asi bylo vše o mých nejbližších. Jak vidíte moc lidí se kolem mě nepohybuje, ale to mi vůbec nevadí, protože já jsem tak nejšťastnější. Nemám ráda velké sešlosti já jsem prostě vlk samotář.
Upřímně už se těším do nového domova. Tady už se vážně nedá vydržet. Emmett s Jasperem jsou neustále naštvaní na Philla a mamka zase na kluky. A já mezi nima sloužím něco jako prostředník. Je to k zbláznění. Snad to bude u táty lepší.
Na co se nejvíc těším, je že mě přijede navštívit Alice. I když to znamená celý den strávený v obchoďáku, nemůžu se jí dočkat. Těším se, až jí znovu uvidím a obejmu. Až uslyším ten její krásný smích a hlas na živo a ne jen po telefonu.
Teď něco o mě. Ráda čtu knihy a poslouchám hudbu. Mezi mé nejoblíbenější knihy patří Na větrné hůrce a Romeo a Julie. Co se týče hudby nemám vyhraněný styl, ale nejraději poslouchám klavírní hudbu nebo lehce rockovou. Jako například Muse a My Chemical romance. Ale mezi mé největší koníčky patří legendy. Miluji staré legendy o nadpřirozených bytostech. Tahle záliba u mě začala už v dětství. Vždy, když jsme jezdili v létě na prázdniny k tátovi bral nás k Billymu. To je tátův kamarád. Večer u táboráku nám vyprávěl staré legendy jejich kmene. Především o vlkodlacích a Studených. Tak oni nazývají upíry.
Od té doby jsem se tomuhle tématu začala hodně věnovat. Bratři si mě pořád dobírají, že věřím na pohádky. Ale já si přesto myslím, že tohle existuje, jen ne asi všechno. Jednou už mě napadla i myšlenka, jestli není moje nejlepší kamarádka třeba upír. Já vím, zní to šíleně, ale má spoustu znaků, o kterých se píše. Pak jsem samozřejmě tuhle myšlenku zavrhla. Jak by mohl upír žít mezi lidmi? A ještě k tomu se s jedním kamarádit? Asi už jsem z těch legend opravdu zblbla. Budu si nejspíš muset na čas najít jiného koníčka. No uvidíme co mě čeká ve Forks. Třeba už konečně na tyhle blázniviny zapomenu. Začnu nový život s novými kamarády a novým prostředím. Myslím, že nám to všem prospěje.
Autor: toffee123 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Cambiare la vita 1. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!