Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Budeš prosit - Prolog


Budeš prosit - PrologZačínám se svou druhou povídkou. Doufám, že se vám bude líbit. A o čem že je?
Edward se s Bellou jednou vyspal. Bella si dělá naděje, ale pak ho ve škole uvidí s jinou holkou. Rozhodne se, že odjede do Paříže. Tam se od základu změní a po měsíci se vrací jako krásná holka, po které každý kluk touží. Nevrací se ale sama. V letadle z Paříže poznala kluka, který se teď stěhuje do Forks a padnou si do oka. Edward po Belle touží. Chce ji do postele. Podlehne nakonec znovu Edwardovu kouzlu, nebo bude mít nového kluka? Změní se Edward?
Vaše Machy

Prolog

 

Bylo to hezký. Jsem tak ráda, že jsme se dali s Edwardem dohromady. Ta noc byla úžasná. Zašla jsem za roh a uviděla jsem tam Edwarda.

Do očí se mi draly slzy. Edward tam stál nalepený na nějakou holku a měl ruce na jejím zadku. Líbal ji. Úplně slintali a Edward jí strkal jazyk snad až do krku. Nemohla jsem se na to dívat. Jen mě využil.

Vyběhla jsem ze školy, nasedla jsem do svého náklaďáčku a jela jsem domů. Vběhla jsem do domu. Nevěděla jsem, co mám dělat. Bylo to spontánní rozhodnutí, ale odjedu. Mám našetřeno docela dost peněz, protože jsem si je ušetřila z brigády. Charlie chtěl, abych si je šetřila, kdybych si chtěla něco koupit, nebo bych měla nějaké nečekané výdaje. Já jsem si ale všechny ušetřila.

Sbalila jsem si do tašky oblečení a jedny tenisky. Přidala jsem nějakou hygienu, oblíbenou knížku a fotku mámy a táty. Nechtěla jsem si toho brát moc. Převlékla jsem se a vzala jsem si ještě kabelku. Do té jsem si dala mobil, peněženku a doklady. Vzala jsem si s sebou i pas. Dala jsem si dovnitř radši i jednu teplejší mikinu na cestu. Nevěděla jsem totiž, kam pojedu.

Vzala jsem si papír a propisku a začala jsem psát.

Tati,

omlouvám se, že za sebou zanechávám jen tento dopis, ale musela jsem odjet. Vím, že se asi divíš, proč jsem odjela, ale nemůžu ti to říct. Mám svoje důvody. Potřebovala jsem na čas pryč. Nevím, kdy se vrátím, ale doufám, že to bude brzy. Budu v pořádku. Neboj se o mě. Omluv mě, prosím, ve škole a pozdravuj ode mne mamku. Odpusť, že jsem se s tebou ani nerozloučila, ale věděla jsem, že bys byl proti. Brzy se ti ozvu.

Mám tě ráda

S láskou Bella

 

Položila jsem papír na stůl a vyšla jsem z domu. Šla jsem na autobus. Autobusem jsem dojela až do Port Angeles, kde jsem vyhledala letiště. Podívala jsem se na tabuli odletů. Nejbližší let byl do Paříže a bylo ještě mezipřistání v New Yorku.

Došla jsem k jednomu z pultů. Stála za ním milá starší paní.

„Dobrý den, co si přejete?“ usmála se na mě.

„Dobrý den, máte ještě nějaké volné místo do Paříže?“ zeptala jsem se jí.

Podívala se do počítače.

„Ano, je tu ještě jedno volné místo,“ oznámila mi.

Zaplatila jsem za letenku a šla jsem čekat na let. Do letadla se mohlo nastupovat už za dvacet minut, takže jsem tam hned šla. Nastoupila jsem a už jsem jen čekala, až se poletí.

Celý let jsem nad tím musela přemýšlet. Jen mě využil. Tak jako všechny holky ve škole. Myslela jsem, že je jiný, ale je to pravda. Jen holky využívá. Ale rozhodla jsem se. Za to zaplatí. Zaplatí za to, co provedl mně a všem ostatním holkám. Zaplatí. Jen ještě nevím jak.

Když jsme přistáli v Paříži, bylo tam šest hodin večer. Ubytovala jsem se v jednom levném hotelu. Hned jak jsem vešla do pokoje, jsem si šla lehnout. Byla jsem unavená.

Vzbudila jsem se po šesté hodině ranní. Venku vycházelo slunce. Oblékla jsem se tedy. Vzala jsem si džíny, tričko a kabelku, do které jsem si dala mikinu. Vyrazila jsem ven. Procházela jsem se. Jsem ráda, že jsem se učila ve škole francouzsky. Teď se mi to vyplatí. Šla jsem zrovna kolem nějaké výlohy, kde byly různé nabídky bytů a pronájmů. Uviděla jsem tam jednu zajímavou nabídku.

Hledám nájemníka, který by se mi na měsíc postaral o byt 1+1. Byt je dobře vybaven a je blízko centra.

 

Bylo tam napsáno i číslo, na které jsem ihned zavolala. Měli jsme se sejít u toho bytu kolem desáté hodiny. Byt patřil dvacetileté dívce, která na měsíc odjížděla ke svým rodičům do Marseille. Už ani nedoufala, že se někdo ozve. Dala mi hned klíče. Mohla jsem přijít hned zítra. Chtěla zaplatit půlku předem a půlku až se vrátí.

Šla jsem se projít po městě. K večeru jsem se vrátila do hotelu.

Ráno jsem si vzala všechny věci a odhlásila jsem se z hotelu. Šla jsem do bytu. Ta dívka, jmenovala se Clara, už odjela. Vybalila jsem si věci do skříně a hygienu jsem si dala do koupelny.

Dnes jsem zůstala tady. Chtěla jsem přemýšlet. Musím se změnit. Chci začít žít jinak. Začnu se jinak oblékat a začnu se taky malovat. Musím být sebevědomá, aby se mi už nic takového nestalo. Nejhorší je, že i tak jsem musela na Edwarda stále myslet. Musím ho nenávidět a ne ho milovat.

 

Jen malá ochutnávka a představení děje. Příště to bude už trochu lepší. Doufám, že se vám tato povídky zalíbí alespoň tak jak Bella celebritou. Machy :)

Shrnutí | 1. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Budeš prosit - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!