Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Budeš prosit - 9. kapitola


Budeš prosit - 9. kapitolaTentokrát trošku delší kapitola, než na jakou jsme zvyklí... Jak se bude Bella cítit po otřesném zážitku, kdy ji nějaký opilec málem znásilnil, a jaké bude její chování vůči Edwardovi? Nechte se překvapit a přečtěte si to. Vaše Machy

EDIT: Článek neprošel korekcí.

9. kapitola

 

Ráno jsem se probudila ve své posteli. Bylo to divný. Vážně se to včera stalo? Byli jsme v tom klubu, pak na mě sahal ten odporný chlap a Edward mě odvezl. V autě jsem usnula, takže mě sem donesl nejspíš on. Včera byl tak milý a starostlivý. Takového ho vůbec neznám.

Dala jsem si sprchu. Dnes jsem se oblékla, myslím si, docela elegantně. Chase mě vyzvedl. Vzala jsem si z domu i láhev s pitím, protože jsem se nestihla napít.

„Jsi už v pořádku? Alice říkala, že ti nebylo dobře,“ ptal se mě.

„Jo. To byla jen nevolnost,“ odbyla jsem ho.

Moc jsem o hodinách na učení nemyslela. S Alice jsme odevzdaly společnou práci a šly jsme spolu na oběd. Tam jsme se rozdělily, protože jsem si šla sednout k Chaseovi. Myslím, že ho pořád trápilo to, jak jsem mu řekla, že nejsem připravená. Odpoledne už proběhlo rychle. S Chasem jsem se měla sejít po vyučování na parkovišti.

Mířila jsem na parkoviště. Zastavila jsem se ještě u své skříňky pro jednu učebnici. Uviděla jsem, jak kousek ode mě jde po chodbě Edward. Zavřela jsem skříňku a doběhla jsem ho. Díky bohu, že šel sám.

„Edwarde,“ oslovila jsem ho.

Při chůzi se na mě otočil.

„Chtěla bych s tebou mluvit,“ řekla jsem.

„Mluv,“ pobídl mě.

„Někde jinde. Mimo školu,“ objasnila jsem mu.

„Dobře. Zastavím se.“ Usmál se na mě a vešli jsme na parkoviště.

Rozdělili jsme se, protože jsme mířili na opačné strany. Chase mě odvezl domů a odjel. Převlékla jsem se. Oblékla jsem si košili na doma a hnědé kraťasy. Zůstala jsem jen bosa a vlasy jsem si nechala rozpuštěné a rozházené kolem hlavy. Měla jsem žízeň, a tak jsem si šla dolů pro něco k pití. Už jsem byla skoro u lednice, když jsem uslyšela klepání. Změnila jsem tedy cíl a šla jsem otevřít. Za dveřmi stál Edward. Pustila jsem ho dál a šla jsem zpátky k ledničce. Vyndala jsem krabici džusu.

„Něco k pití?“ zeptala jsem se.

„Ne, díky,“ záporně zakroutil hlavou.

Nalila jsem si do skleničky.

„Posadíš se?“ zeptala jsem se, když jsem si všimla, že stále stojí na prahu kuchyně.

„O čem jsi se mnou chtěla mluvit?“ zeptal se a přešel k lince, o kterou se opřel.

Vrátila jsem krabici do lednice.

„Pospícháš?“ zajímalo mě. Začala jsem pít ze sklenice.

„Ne. Jen mě zajímá, o čem se mnou chceš mluvit,“ oznámil mi.

Dopila jsem celou sklenici a postavila jsem ji na linku.

„No, včera,“ začala jsem váhavě.

„Usnula jsem u tebe v autě,“ konstatovala jsem.

Přikývl.

„Jak jsem se dostala do své postele?“ zeptala jsem se.

„Nechtěl jsem tě budit a tvůj táta už spal, takže jsem tě z auta odnesl do postele,“ vysvětlil mi.

Jen jsem pokývala hlavou.

„O tom jsme nemohli mluvit ve škole?“ zeptal se.

„Vlastně jsem tě chtěla o něco požádat,“ pronesla jsem.

Čekal, co ze mě vypadne.

„Chtěla jsem tě poprosit, aby ses nikomu nezmiňoval o tom, co se stalo včera,“ vyslovila jsem to.

„Neboj se. Nic neřeknu. Ví to i Alice a možná někdo z rodiny, ale nikomu nic neřeknou. Nemusíš se bát,“ ujistil mě.

„Stydím se, že jsem se tak složila,“ přiznala jsem a sklopila pohled.

„To nemusíš. Bereš to statečně. Ten chlap by se měl stydět, že ti chtěl ublížit. Měl jsem ho tam rovnou zabít.“ Zdálo se mi, že zavrčel, ale to se mi asi vážně jen zdálo.

„Ne, to neměl,“ odporovala jsem mu.

„Já jsem ti vážně vděčná, že jsi to pro mě udělal. Obzvlášť potom, jak jsem se k tobě chovala. No, řekněme, že jsem nebyla zrovna nejpříjemnější,“ poděkovala jsem mu znovu.

„Myslím, že na tom mám svůj podíl a taky jsem nebyl zrovna milý.“ Usmál se.

Podívala jsem se do země.

„Jsem ti tak vděčná, že bych se s tebou i vyspala,“ řekla jsem otevřeně.

Edward se díval překvapeně. Přešel ke stolu a stál ke mně zády.

„Nechci, aby ses se mnou vyspala z vděčnosti. Chci, aby ses se mnou vyspala, protože to sama budeš chtít,“ řekl a stále stál ke mně zády.

Přešla jsem k němu a jednu ruku jsem mu položila na rameno. Dala jsem mu letmou pusu na lopatku, která byla vidět přes tričko.

„Ale to já přece chci,“ řekla jsem klidně a čekala jsem na jeho reakci.

Pomalu se ke mně otočil. Na nic jsem nečekala a políbila jsem ho. Omotal mi ruce kolem pasu a já kolem toho jeho. Edward se hned aktivně zapojil. Přitiskla jsem se na jeho tělo a užívala si polibek. Zavřela jsem při něm oči. Byl dlouhý a vášnivý. Když skončil, otevřela jsem oči a lapala jsem po dechu.

Edward přejel svýma rukama dolů, až zakotvil na mém zadečku. Pohladil mi ho. Při tom jsem ty oči zase zavřela. Zase mě začal líbat na rty. Vyhoupl si mě na sebe a já jsem mu omotala nohy kolem pasu. Tohle se mi líbilo. Udělal to i minule. Nejdřív stál dál na místě a líbali jsme se, ale pak jsem se od něj odtrhla a začala jsem ho líbat na krku. Přidržel si mě u sebe a šel ke schodům. Vyšel po nich nahoru a vešel do mého pokoje. Zabouchl dveře a opřel se o ně. Já jsem pokračovala dál v okupování jeho krku. Edward nakonec přešel se mnou k posteli a položil mě na ni. Po cestě si skopl boty z nohou.

Vrhl se znovu na mé rty a při tom mi začal rozepínat košili. Když ji rozepnul, trošku jsem se nadzvedla a Edward mi ji stáhl z ramen. Rychle jsem mu přetáhla tričko přes hlavu a hodila jsem ho na zem. Edward mi přes mou černou krajkovou podprsenku začal masírovat ňadra. Vzdychla jsem. Dal ruku pode mě a rozepnul mi podprsenku. Stáhl mi ji z ramen a někam odhodil. Zůstal zírat na má prsa. Vzal si je do rukou. Má ňadra mu do nich přesně pasovala. Přisál se mi na bradavku a já jsem instinktivně zasténala. Úplně mi ztuhly bradavky a naskočila husí kůže. Dál sál mou bradavku a pak i tu druhou. Střídal je. Věnoval se oběma. Vzdychala jsem pod ním.

Rty mi líbal břicho a vklouzl svým jazykem do mého pupíku. Rozepnul knoflík u mých kraťasů. Přitáhla jsem si jeho hlavu zpátky k sobě a nechala jsem se políbit. Zatlačila jsem do jeho hrudi a přetočila jsem se na něj, takže teď Edward ležel pode mnou. Jazykem jsem obkroužila jeho bradavky a putovala jsem dál po jeho břiše. Zastavil mě až lem kalhot. Rozepnula jsem mu je a Edward si je nechal stáhnout dolů. Svlékla jsem mu i boxerky a uviděla jsem jeho dokonalý klenot, který už uspokojil řady holek.

Pohladila jsem ho rukou a vzala jsem ho do ní. Sledovala jsem výraz v Edwardově tváři. Měl zavřené oči a zhluboka dýchal. Byla jsem nezkušená, ale chtěla jsem mu dopřát nějaké potěšení. Sklonila jsem hlavu a dala jsem si ho do úst. Edward pode mnou vzdychl. Přejela jsem jazykem po celé jeho délce a pak jsem si ho vrátila zpátky do úst. Začala jsem ho laskat ústy. Edwardovi se klepal dech a byl značně vzrušený. Byla jsem potěšená jeho reakcí, která mě dokonale vzrušovala.

Vrátila jsem se zpátky k jeho ústům a políbila jsem ho. Byl ještě docela vykolejený, ale nakonec si mě přetočil pod sebe. Svýma rukama putoval po mém těle a rty se otíral o mou pokožku. Rozepnul mi ještě zip u kraťásků a pak už mi je stáhnul. Přejel mi rukou po mých kalhotkách a já jsem vzdychla. Stáhnul mi je dolů. Putoval svým jazykem po vnitřní straně mého stehna, až se dostal ke klínu. Dotkl se mě rty přímo v klíně. Já jsem pod ním zasténala a prohnula jsem se v zádech. Třel se rty a zapojil i jazyk. Byla jsem tak vzrušená, že už bych nedokázala racionálně myslet. Edward se po chvíli vrátil k mým rtům, které políbil.

„Vážně to chceš?“ Podíval se mi do očí.

Dala jsem mu ruku na krk a přitáhla jsem si ho blíž. Objela jsem svým jazykem jeho rty.

„Stačí ti tohle jako odpověď?“ Dívala jsem se já do těch jeho očí.

Musel v těch mých vidět touhu stejně, jako já jsem ji viděla v těch jeho. Rychle si nandal kondom a byl zpátky u mě. Znovu mě začal líbat. Souhlasila jsem, ale už mi to nestačilo.

„Edwarde,“ zaklela jsem.

Podíval se mi do očí.

„Udělej to,“ nakázala jsem mu.

Roztáhla jsem nohy a čekala jsem, co bude. Pomalu se do mě zasunul až na doraz a já jsem silně zasténala. Byla to neuvěřitelná slast cítit ho v sobě. Pomalu ke mně začal přirážet. Dala jsem si ruce na jeho záda a vzdychala jsem pod ním. Zrychlil tempo přírazů a já jsem ho hladila po zádech. Cítila jsem, jak se mé nitro stahuje kolem jeho penisu. Blížil se můj vrchol a když jsem ho dosáhla a vykřikla jsem, zaryla jsem mu nehty do zad. Edward dosáhl vrcholu hned při dalším přírazu.

Edward se svalil vedle mě a mě si přitáhl na hruď. Přikryl nás dekou, která původně byla pod námi. Dýchali jsme. To bylo jediné, co jsme dělali. Začala mi hlavou vrtat jedna věc. Položila jsem si hlavu vedle té jeho a podívala jsem se na něj. Pozoroval mě.

„Proč já?“ zeptala jsem se ho.

„Co proč ty?“ nechápal mě.

„Proč jsi mě chtěl znovu? Můžeš mít kteroukoliv holku, tak proč jsi chtěl mě? Už jsi mě měl, tak proč?“ chrlila jsem na něj.

„Chtíč?“ otázal se.

„Jsi jiná, než ostatní holky. Nevím přesně v čem, ale jsi jiná,“ řekl zamyšleně.

„Proč ses se mnou ty zase vyspala? Říkala jsi, že o mě nestojíš, tak proč?“ oplatil mi otázkou.

„Neříkal jsi, že ti žádná holka neodolá?“ odvětila jsem otázkou.

Mírně se pousmál.

Můj pohled zabrousil k hodinám. Ihned jsem vylítla z postele a začala jsem na něj házet jeho oblečení.

„Co se děje?“ ptal se překvapeně.

„Charlie brzy přijede z práce a asi by nebylo nejlepší, kdyby nás tady takhle našel,“ řekla jsem.

Edward konečně pochopil a vstal. Začal se oblékat. Doběhla jsem si do koupelny pro osušku a omotala jsem si ji kolem sebe. Když jsem přišla do pokoje, Edward už byl oblečený a postel byla ustlaná. Je vážně rychlý. Posbírala jsem své oblečení a hodila jsem si ho na židli.

„Půjdu se osprchovat,“ vysvětlila jsem mu ten ručník.

Pousmál se.

Zamířila jsem z mého pokoje ven. Edward si mě ve dveřích otočil čelem k sobě a věnoval mi polibek.

„V tom ručníku jsi sexy,“ zhodnotil můj ohoz.

Jen jsem se zasmála a zamířila jsem po schodech dolů. Šel za mnou. Došla jsem až ke dveřím.

„Tak se uvidíme ve škole,“ řekla jsem a otevřela jsem mu dveře.

Vyšel ven a já jsem za ním zavřela. Ozvalo se zaklepání. Otevřela jsem dveře a hned jsem ucítila na svých rtech polibek.

„Bylo to skvělý,“ zašeptal mi do rtů a tentokrát už vážně odešel.

Všimla jsem si, že neparkuje před domem auto. Možná ho tu někdo vysadil, anebo parkuje v jiné ulici. Zavřela jsem dveře a šla jsem se osprchovat. Byla jsem tam docela dlouho. Musím říct, že to vážně bylo skvělý. Ten sex mě příjemně naladil, takže snad budu mít dobrou náladu. Oblékla jsem si pyžamo a přes to ještě delší tričko. Sešla jsem dolů a byl tam už Charlie. Dala jsem ohřát jídlo, co jsme měli ještě v lednici a navečeřeli jsme se. Šla jsem potom do svého pokoje. Chtěla jsem si vybrat nějaké šaty na zítra. Šla jsem spát docela brzy.

Tak co? Jaký je váš názor na tuto kapitolu?

8. kapitola | Shrnutí | 10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Budeš prosit - 9. kapitola:

 1
1. Kristine
07.04.2012 [22:52]

Je to uplně skvělí knížku sem nečetla ale filmy sem vydela nekolikrát poradtš my nekdo kde sehnat knihu :))DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK JINAK FAKT KAPITOLKA JE SKVĚLÁ:) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!