Jen pouhý jeden den. Nic moc extra se nestane. Jen Edward se snaží mít hlavní slovo. Machy
26.03.2011 (10:30) • Machy • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 7386×
4. kapitola
Další den jsem si vzala na sebe černé šaty. Jak jsme se dohodli, tak mě Chase vyzvedl a jeli jsme do školy. Všichni zase zírali. Holky se buďto usmívaly na Chase, nebo se mračily na mě. Kluci dělali to samé, akorát, že obráceně. Dnes jsem ještě Chase vodila po škole.
Poslední hodinu před obědem jsem měla dějepis a seděla jsem s Alice Cullenovou. Učitel nám oznámil, že tak, jak sedíme, máme udělat ve dvojicích referát. No super, s Edwardovou sestrou. Máme to odevzdat příští týden. Každé dvojici přidělil nějaké téma. S Chasem jsme se dohodli, že se sejdeme v jídelně, takže jsem šla do jídelny s Alice.
„Kdy bys měla čas, abychom to udělaly?“ zeptala jsem se jí.
„Řekni si ty. Já mám čas skoro pořád,“ přehodila to na mě.
„Dobře. Já nevím. Měly bychom to mít co nejdřív, takže co třeba zítra?“ navrhla jsem a vešly jsme do jídelny.
„Dobře, takže zítra u nás,“ řekla a odešla.
Cože? Myslela jsem, že to budeme dělat u mě doma, abych nemusela potkat Edwarda, ale ona vymyslí tohle. No, nevadí, snad to přežiji.
Koupila jsem si zase jen jablko a sedla jsem si k Chaseovi, který už na mě čekal.
„Jak ti to jde?“ zeptala jsem se.
Zajímalo mě, jak mu to jde zatím ve škole.
„Normálka. Učitelé mě zatím moc neotravují, takže je to v pohodě,“ usmál se.
Musela jsem se tomu zasmát.
„Slyšel jsem, že v Port Angeles je nějaký klub, kam všichni jezdí. Nechceš, že bychom tam dneska vyrazili?“ zeptal se.
„Vlastně jo. Dobrý nápad,“ souhlasila jsem.
„Fajn. Takže tě večer vyzvednu, souhlas?“ čekal na souhlas, tak jsem mu ho dala.
„Souhlas.“
„Zítra musím dělat referát na dějepis s jednou holkou,“ oznámila jsem mu.
„Tady se taky dělají projekty ve dvojicích?“ zeptal se.
Jen jsem přikývla.
„Ještě jsi mi na sebe nedal telefonní číslo,“ vzpomněla jsem si.
Vyndala jsem si mobil a Chase mi ho nadiktoval.
„Taky nemám tvoje číslo. Nechal jsem dneska mobil doma,“ řekl mi.
„Máš papír?“ zeptala jsem se a vyndala jsem si propisku.
Záporně zakroutil hlavou. Nic mě nenapadalo. Vzala jsem jeho ruku a napsala jsem mu to na ni.
„Než si to smyješ, tak si to zapiš, jasný?“ nakázala jsem mu.
„Rozkaz,“ zasmál se.
Chase šel odnést tác s jídlem a já jsem zatím dál seděla.
„Ahoj,“ objevil se tu Edward a svůdně se usmál.
„Chceš něco?“ řekla jsem otráveně.
„Půjdeš se mnou dneska do klubu?“ zeptal se.
„Jdu s Chasem,“ vysvětlila jsem mu.
„Můžeš jít přece se mnou a jeho odmítnout,“ navrhl.
„Řekla jsem, že jdu s Chasem.“
Vstala jsem od stolu, odkráčela jsem a nechala jsem ho tam stát.
Po škole mě zase Chase odvezl domů a já jsem se začala připravovat. Nevěděla jsem, co si mám vzít na sebe. Nakonec jsem zvolila tmavě modré šaty a boty na podpatku. Vzala jsem si k nim psaníčko. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a nalíčila jsem se. Myslím, že jsem vypadala docela dobře.
Když Chase zazvonil, šla jsem otevřít. Tátovi jsem řekla, že jdu ven. Byl rád, protože dřív jsem nikam nechodila. Chaseovi to moc slušelo. Netrvalo dlouho a už jsme vystupovali u klubu v Port Angeles.
Klub praskal ve švech. Když jsme vešli dovnitř, chytili jsme se za ruce, aby se nám ten druhý neztratil. Zamířili jsme k baru. Chtěli jsme něco k pití. Dala jsem si jen něco nealko. Nechtěla jsem se opít. Sedla jsem si na barovou stoličku a Chase si jen stoupnul vedle mě. Nebyla tu už totiž žádná jiná volná.
Začali hrát pomalou písničku. Chase nastavil ruku.
„Zatančíš si se mnou?“ požádal mě.
„Ráda,“ usmála jsem se na něj a vložila jsem svou ruku do té jeho.
Došli jsme na parket. Chase mi dal ruce kolem pasu a já jsem si dala ruce na jeho klíční kosti. Začali jsme pomalu tančit. Podívala jsem se Chaseovi do očí.
„Měl jsem v tom letadle vážně štěstí,“ řekl.
„Pročpak?“ nechápala jsem.
„Měl jsem sedadlo hned vedle tvého,“ vysvětlil mi.
Usmála jsem se.
„Jsi úplně jiná než holky, co jsem doteď poznal. Ty jsi výjimečná,“ díval se mi do očí.
Sklopila jsem pohled.
„Jsi moc milý,“ usmála jsem se na něj.
Už jsme nic neříkali. Když skončila písnička, omluvila jsem se mu s tím, že půjdu na toalety. Trochu jsem se tam upravila a vyšla jsem ven.
Zničehonic mi někdo omotal ruce kolem pasu a přisál se na mé rty. Byl to Edward. Vlastně to bylo docela příjemné, ale nezapojila jsem se a hned jsem ho začala odstrkávat. Zatlačila jsem mu do hrudi. Po chvíli se mi konečně povedlo ho odstrčit.
„Co si to dovoluješ?“ zvýšila jsem na něj hlas.
„Bello, nedělej se. Vím, že to chceš,“ svůdně se na mě usmál.
„Jediné, co chci, je, abys mi dal pokoj,“ řekla jsem mu chladně.
„Copak to jde, když jsi tak sexy?“ přiblížil se ke mně.
Popošla jsem od něj.
„Nepřibližuj se,“ upozornila jsem ho.
„Proč se tomu tak bráníš?“ zeptal se.
„Možná proto, že o tebe nestojím,“ odpálkovala jsem ho.
„Koho chceš oklamat? O mě stojí každá holka, a ty nejsi výjimkou,“ usmál se.
„Smiř se s tím, že já tou výjimkou budu a teď mě omluv. Někdo na mě čeká,“ řekla jsem a nechala jsem ho tam stát.
Po cestě mě nějaký kluk požádal o tanec. Byl docela milý a hezký, ale s poděkováním jsem odmítla. Vrátila jsem se za Chasem. Ještě jednou jsme si zatancovali a potom jsme jeli zpátky domů.
Zítra je škola a nechtěli jsme být ve škole ospalí. Hned, jak jsem přišla domů, jsem se převlékla do pyžama a usnula jsem.
3. kapitola | Shrnutí | 5. kapitola
Autor: Machy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Budeš prosit - 4. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!