Původně to byla část o 200 slovech, ale nechtěla jsem k tomu míchat školní den, a to jejich rande jsem taky nechtěla nějak zvlášť rozepisovat, protože si myslím, že mnohem víc vás budou zajímat reakce jejich spolužáků, takže jsem jen připsala nějaké ty pocity a bylo to. S touto kapitolkou nejsem moc spokojená a je vážně krátká, ale chtěla bych vás požádat o nějaký ten koment. Vaše Machy
24.04.2011 (21:00) • Machy • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3360×
16. kapitola
Ráno jsem se osprchovala. Umyla jsem si hlavu. Učila jsem se a v šest jsem se začala připravovat. Namalovala jsem se, učesala a oblékla. Přesně v sedm mi zazvonil telefon. Vykoukla jsem z okna a stálo tam Chaseovo auto. Sešla jsem ze schodů.
„Tati, jdu ven,“ oznámila jsem mu.
„Dobře,“ řekl jen.
Měla jsem štěstí, že dával nějaký zápas, protože si toho ani moc nevšímal. Vyšla jsem z domu a zavřela za sebou. Nasedla jsem k Chaseovi do auta a mohli jsme vyrazit na cestu.
Po cestě jsme si povídali. Přišlo mi to úplně normální. To je dobře. Bála jsem se, že to bude divný a oba se budeme cítit trapně, ale probíhá to mnohem lépe, než bych čekala. Chase zastavil u jedné moc dobré restaurace v Port Angeles. Vaří tam výborně. Měl rezervaci, takže jsme si mohli hned sednout. Celkem dobře jsme se bavili a vedli jsme nenucenou konverzaci o všem, co se naskytlo. Volili jsme nejrůznější témata. Měli jsme dobré jídlo i pití, a když byl čas, tak jsme vyšli z restaurace. Trochu jsme se prošli kolem bloku a zamířili jsme zpátky k autu.
U auta jsme se zastavili a dlouze jsme se na sebe zadívali. Věděla jsem, co teď přijde, a nemýlila jsem se. Chase se ke mně pomalu sklonil a spojil naše rty. Chtěla jsem, abych pocítila takové to zvláštní štípnutí, nebo abych si potom řekla: „Jo, to bylo něco.“ Nic takového ale nepřišlo. Připadalo mi to tak nějak bez citu. Byl to ale něžný polibek, do kterého jsem se zapojovala.
Když jsme se od sebe odtáhli, usmáli jsme se a nastoupili jsme do auta. Odvezl mě domů a doprovodil mě až ke dveřím. Rozloučili jsme se zase tím polibkem, který se mnou nic nedělá, a Chase potom odjel. Domluvila jsem se s ním, že na mě v pondělí ráno počká na parkovišti.
Zalezla jsem domů. Táta už spal. Bylo totiž už docela pozdě. Jen jsem se převlékla a šla jsem spát taky.
V neděli jsem se hlavně hodně učila a přemýšlela jsem, jak budou ve škole reagovat na mě a Chase. Asi to bude dost zvláštní. Těch reakcí jsem se dost obávala. Obzvlášť reakcí některých lidí. Edward jistě bude naštvaný, že jsem ho nechala a navíc ho vyměnila za Chase. To, že ho nějaká holka vyměnila za jiného kluka, pro něj bude něco jako osobní selhání. Sice jsme spolu nechodili, ale myslím to tak, že jsem odmítla sex s ním, a radši jsem si vybrala vztah s někým jiným. To pro něj bude potupa. Doufám, že nebude moc vyvádět a nebude si mě chtít zase nárokovat. Hlavně doufám, že to přežiji, protože přežít naštvaný Edwarda Cullena je skoro nadlidský úkol. Hodně jsem přemýšlela i o tom, že jsou upíři. Divím se, že jsem na to nepřišla už dřív. Vždycky jsem přece věděla, že jsou jiní, ale tohle mě jaksi asi nenapadlo. Nechám si to pro sebe. Bude to tak nejlepší. Bude to tak nejlepší pro všechny.
Večer jsem si ještě chvíli četla a pak jsem šla spát docela brzy. Sice jsem nějakou dobu jen zírala do stropu a počítala praskliny na něm, ale po nějaké době se mi konečně podařilo usnout.
Hodně vás u předchozí kapitoly psalo, že jste čekali, že vyrukuje s upíry na Edwarda, ale nebylo to tak. Nemějte strach, i na to dojde a bude to možná ve chvíli, kdy byste to nejméně čekali.
Většina z vás tady taky píše, že jste doufali, že bude s Edwardem. Nemusíte se bát, protože s Edwardem jsme ještě vůbec neskončili.
Doufám, že vás tyto informace potěší a necháte nějaký ten koment. Díky, vaše Machy.
15. kapitola | Shrnutí | 17. kapitola
Autor: Machy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Budeš prosit - 16. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!