Večer u Belly. Snad se bude líbit. Mějte se hezky, Vaše Machy :).
15.04.2011 (08:45) • Machy • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3031×
EDIT: Článek neprošel korekcí.
11. kapitola
Otevřela jsem okno, protože bylo třeba vyvětrat. Chtěla jsem tu mít čerstvý vzduch, aby se mi dobře spalo. Vzala jsem si do ruky pyžamko a šla jsem se osprchovat. Sepnula jsem si vlasy, abych je nenamočila a vlezla jsem pod teplý proud vody. Nebyla jsem tam ani moc dlouho. Osušila jsem se pořádně ručníkem a oblékla jsem se do modrého pyžama. Šla jsem zpátky do pokoje a zavřela jsem za sebou dveře. Trošku jsem vypískla, protože v mém pokoji stála temná postava. Když jsem se pořádně zadívala, všimla jsem si, že je to Edward. Ulevilo se mi a vydechla jsem si.
„Co tu děláš?“ Přistoupila jsem k němu.
Místo odpovědi mě políbil.
„Chtěl jsem tě vidět.“ Usmál se potom.
„Vidět?“ Pozvedla jsem obočí.
„Jasně. Nemohl jsem si nechat ujít pohled na tebe v pyžamu.“ Přejel mi rukou po zádech až k pasu.
„Jak ses sem dostal?“ Zajímalo mě.
„Oknem.“ Usmál se a vtiskl mi další polibek.
„Vždycky chodíš k bezbranným dívkám oknem, abys je svedl?“ Usmála jsem se zákeřně.
„Tohle je poprvé.“ Pyšnil se.
„Tak to bych měla být asi poctěna, že?“ Zasmála jsem se.
„To bys teda měla.“ Zasmál se se mnou a sklonil se ke mně.
Polibek jsme prohloubili. Natiskla jsem se na Edwardovo tělo. Začínalo to už být až moc vášnivé, a tak jsem se odtrhla.
„Musíš jít,“ nakázala jsem mu.
„Proč?“ Byl překvapený.
„Vím, jak by to skončilo a dole je táta, takže nechci, aby nás tu přistihl,“ vysvětlila jsem mu.
„Přišel jsem za tebou a teď jen tak neodejdu,“ oznámil mi.
Povzdechla jsem si.
„Dobře, ale počkej chvíli,“ nařídila jsem.
Šla jsem ke dveřím a vyšla jsem z nich. Došla jsem se dolů napít.
„Jdu spát. Dobrou,“ řekla jsem tátovi.
„Hezky se vyspi,“ popřál a při tom se očima ani neodtrhl od televize.
Vyšla jsem zase schody a zalezla jsem do pokoje. Otočila jsem klíčem. Ucítila jsem rty na svém krku a ruce na mých bocích. Vycházel z nich chlad, který jsem cítila i přes tu tenkou látku mého pyžama. Přešli jsme k posteli a já jsem donutila Edwarda, aby se posadil. Sedla jsem si na něj a vrhla jsem se na jeho rty. Myslím, že mu to vůbec nevadilo. Rychle jsem mu začala rozepínat knoflíčky u košile, kterou jsem mu vzápětí stáhla.
Otřela jsem se Edwardovi o bouli v kalhotách a on mi v polibku vzdychl. Rychle jsem mu rozepnula kalhoty a přes boxerky jsem mu ho zmáčkla. Zaúpěl. Otírala jsem se o něj svým klínem. Edward mi rukama zajel pod tričko od pyžama a přetáhl mi ho přes hlavu. Sklonil se k mým prsům a dlouze je polaskal rty. Rukama zajel do mých kraťasů a přejížděl mi po zadku. Toužila jsem po něm. Tak moc jsem ho chtěla. Zvedla jsem mu hlavu k sobě a hladově jsem ho líbala. Vstala jsem z něj a klekla jsem si na zem. Dívala jsem se mu do očí a při tom jsem z něho stáhla kalhoty i s boxerkami. Zase jsem vstala a zatlačila jsem mu do ramen. Lehl si na postel. Z kapsy u kalhot jsem mu vytáhla kondom. Nandala jsem mu ho a vsunula jsem jazyk do jeho úst.
„Nebude ti vadit, když budu dnes nahoře?“ Usmála jsem se na něj.
Stáhnul mi kraťasy a řekl:
„Vůbec ne.“
Měl úplně černé oči. Nemá je náhodou mít zlaté? Přestala jsem se tím zabývat a jednala jsem. Chytla jsem jeho nástroj do ruky a otřela jsem se o něj svým nejcitlivějším místečkem. Musela jsem zavzdychat a Edward se mnou. Na nic jsem už nečekala, přidržela jsem si ho a dosedla jsem na něj. Zavřela jsem oči a prohnula se v zádech. Zůstala jsem na něm nejdříve jen tak sedět. Byl to nádherný pocit cítit ho v sobě. Potom jsem se na něm začala pohybovat. Sklonila jsem se k němu a vzdychy jsme tlumili v polibcích. Otírala jsem se svými ňadry o Edwardovu chladnou pokožku. Edward mi dal jednu ruku mezi lopatky. Bylo to příjemné, když mi naskakoval pot. Blížil se už můj orgasmus, a tak jsem se odtrhla od Edwardových rtů a spokojeně jsem mu vzdechla do ucha. Pak jsem mu skousla ušní lalůček. Ještě párkrát jsem se pohnula proti jeho tělu a dosáhl vrcholu Edward.
Zůstala jsem na něm ležet, ale pak jsem zvedla hlavu a podívala jsem se mu do očí. Nadzvedla jsem se a lehla jsem si vedle něj na bok. Oči měl už trochu světlejší, ale pořád byly tmavé. Proč jen se mu mění barva očí? To nechápu. Přikryli jsme se dekou a jen tak jsme leželi. Museli jsme být natisknutí na sobě, protože mám malou postel. Edward nasál vůni mých vlasů.
„Nádherně voníš,“ řekl sladce.
Podívala jsem se na něj a usmála jsem se.
„Měla bych si pořídit větší postel,“ řekla jsem zamyšleně.
„Proč? Mně to takhle vyhovuje.“ Jemně mě pohladil po zádech a přitiskl si mě ještě víc k sobě.
„Zítra nejdeme do školy,“ oznámil mi.
„Jak to?“ podivila jsem se.
„Jedeme s rodinou kempovat,“ vysvětlil mi.
„Aha.“ Kývla jsem hlavou.
„Ale v pátek pojedu do toho bazénu. To bych si nenechal ujít.“ Zasvítily mu oči.
„Přece by sis nenechal ujít těla dívek ze školy, která budou zahalena jen na těch nejnutnějších místech,“ ujasnila jsem.
Uchichtnul se.
„Budu koukat na tebe,“ řekl a dal mi pusu na nos.
Zívla jsem.
„Měla bys spát,“ řekl a chtěl vstát.
„Nechoď,“ požádala jsem.
Lehl si zase zpátky do polštáře. Políbil mě.
„Spi,“ nakázal mi.
Poslechla jsem ho a zavřela jsem si oči. Ponořila jsem se do říše snů.
Šla jsem lesem. Šla jsem jedním směrem. Někam jsem mířila, ale nevěděla jsem kam. Najednou se stromy rozestoupily a přede mnou se objevila nádherná kruhovitá louka. Všude byla posetá barevným kvítím. Louka byla dokonalá. Uprostřed stála osoba. Přišla jsem trochu blíže a byl to Edward. Třpytil se. Jeho sněhová kůže se třpytila.
„Bello, konečně jsi tady. Už na tebe čekám.“ Přiběhl ke mně Edward a políbil mě.
Potom mě chytil za ruce.
„Proč se třpytíš?“ zeptala jsem se.
„U mě je to přece normální. Vždyť víš, co jsem,“ řekl a najednou mi to všechno zmizelo.
Otevřela jsem oči. Vedle mě ležel Edward a díval se na mě.
„Dobré ráno.“ Dal mi pusu na čelo.
„Dobré,“ řekla jsem a posadila se.
„Co se děje?“ ptal se.
„Nic. Jen jsem měla divný sen.“ Zakroutila jsem nad tím hlavou.
Podívala jsem se na hodiny. Byl akorát čas na vstávání.
„Tvůj táta před chvílí odjel,“ oznámil mi a oblékal se.
Vstala jsem a vyndala jsem si ze skříně oblečení. Vzala jsem si jen džíny a zelené tílko.
„Už musím,“ řekl Edward, když jsem se oblékla.
Přešla jsem k němu a dala jsem mu ruce na boky.
„Uvidíme se zítra.“ Usmál se.
Sklonil se ke mně a políbil mě.
„Bylo to moc hezký,“ řekla jsem, když jsme se od sebe odtáhli.
„To bylo,“ potvrdil.
„Kdyby sis to chtěla někdy zopakovat, stačí říct.“ Usmál se.
Dal mi ruce na tváře a znovu se sklonil. Políbil mě.
„Tak zítra,“ řekl a odešel.
Šla jsem si vyčistit zuby. Učesala jsem se a namalovala. Náklaďáček naštěstí nastartoval, takže jsem normálně dojela do školy. Rovnou jsem zamířila do učebny. Den probíhal normálně. Venku nádherně svítilo sluníčko, a tak jsem ani nešla na oběd a místo toho jsem si jen sedla venku na lavičku a učila jsem se. Měli jsme příští týden psát test.
Po škole jsem dojela domů. Uvařila jsem večeři a s tátou jsme se navečeřeli. Říkal, že v Port Angeles je teď nějaký gang a je tam hodně práce. Prý tam je málo policistů, a tak požádali je, jestli by jim na víkend nemohli pomoct. Táta tedy nebude celý víkend doma. Ubezpečila jsem ho, že to tu zvládnu. Večer jsem si připravila věci na zítra, vykoupala jsem se a šla jsem brzy spát.
10. kapitola | Shrnutí | 12. kapitola
Autor: Machy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Budeš prosit - 11. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!