Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Break the ice prolog + 1. kapitola - Dinner? No.

chris


Break the ice prolog + 1. kapitola - Dinner? No.Annalyne Alessandra Volturi je dcerou Ara. Byla krutá a nelítostná, do té doby, než zachránila Spikea před Jane. Po čase to ale Annalyne a Spikea ve Volteře přestane bavit a rozhodnou se najít Cullenovi. Přijmou je Cullenovi do rodiny? A co na to taťka Aro? To se dočtete v mé povídce. Tuhle povídku jsem ze začátku vymyslela já, ale potom jsem byla na ICQ se svou kámoškou AndyBCullen, a ta se mě zeptala, jestli bych ji nepřidala do povídky a nakonec se z Break the ice stala spoluautorská. Takže pár plánů se v povídce změní. Vaše Annalyne a AndyBCullen

 

Prolog

Pohled: nikoho

Hradem se ozýval hlasitý, dětský pláč. Mála poloupírka jménem Annalyne Alessandra Volturi se převalovala v náruči svého otce, Ara Volturiho. Nikdo nevěděl, proč Aro tají jméno matky dítěte, ale nikdo nezpochybňoval moc dívčina daru. Ve Volteře časem dítě pojmenovali Arův klenot.

Protože malá Alessandra měla dar, mít jakýkoliv dar, na který pomyslela. Tím pádem byla nejmocnější tvor na zemi. Aro byl na svou dceru pyšný, jelikož byla krutá a nelítostná.

Taky být musela, protože měla na své 18. narozeniny převzít vládu ve Volteře. Ale podle zákona musela na trůn usednout se stejně mocným druhem, jako je ona. Což byl pro Volterskou princeznu problém, ale jednoho dne se všechno změnilo.

 

1. kapitola – Dinner? No.

Annalyne Alessandra Volturi

Vešla jsem ladným krokem do velkého sálu pro svou večeři. Heidy má dorazit každou chvíli. Konečně! Slyšela jsem chůzi turistů a tu jejich lákavou vůni. Krev, ten oheň v mém hrdle.

To si nemůže pospíšit? Ne. A Heidy dorazí za… tři… dva… jedna. A otevírají se dveře. Lidi vcházejí dovnitř a já slyším ty jejich myšlenky. Vědí, že něco není v pořádku. Vědí, že tu něco nehraje. Věděla jsem, že se dlouho neudržím, a tak jsem vystartovala po malé holčičce a zakousla se jí do hrdla. Ta její krev a ta chuť… Nemohla jsem se nabažit.

Ale najednou mě do nosu udeřila sladší vůně. Otočila jsem se směrem, kde jsem dotyčného cítila a strnula jsem.

Mladík, asi dvacetiletý, se krčil na zemi v bolestech a nad ním stála usměvavá, Jane. Nevím, co to do mě vjelo, ale rychle jsem na Jane skočila a povalila ji na zem. Ta na mě vycenila zuby a zavrčela. Co si to dovoluje?! Zlostí jsem vstala a usmála se na ni. Věděla, co přijde.

Jane najednou zakřičela a spadla na zem. Bolestné křeče v jejím těle si s ní dělaly, co chtěly. Oprava, já jsem si s ní dělala, co jsem chtěla. Sice je to moje sestra, ale ta její bolest se mi tak líbila. Najednou mě chytly něčí paže. Alecovi. Alec mě strhl na stranu a pomohl jí na nohy.

Uklidnila jsem se, vstala a šla k mladíkovi. Byl tak nádherný. Byl vysoký, měl vypracovanou postavu. Měl krátké, blonďaté vlasy a hodně viditelné lícní kosti. Došla jsem k němu a sedla si na zem. Krvácel. Nedýchala jsem. Nechtěla jsem mu ublížit. Něco mě k němu táhlo. Ale nevím co. Vzala jsem ho opatrně do náruče. Trhl sebou bolestí. S tou Jane si to spočítám.

Neumírej, neumírej, neumírej. To jediné mi v hlavě znělo. Nesla jsem ho k sobě do pokoje, ale ještě předtím jsem se otočila na ostatní. Můj otec nejspíš dostal infarkt, protože se vůbec nehýbal a na tváři měl kamenný výraz. Podívala jsem se zpátky na mladíka a šla. Když jsem otevřela dveře v pokoji, tak jsem šla směr postel.

Položila jsem ho na ni a zaposlouchala se do jeho srdce. Bilo pomalu. Měla jsem teď na výběr. Buď ho zabiju, proměním, nebo ho nechám normálně zemřít. Ale ani jednu z těch možností bych nedokázala. Najednou někdo zaklepal. Byl to Demetri.

„Proč jsi ho nezabila?“ ptal se mě. Ale co bych mu měla říct? Že jsem se před večeří praštila do hlavy? To asi ne.

„Já nevím,“odpověděla jsem mu upřímně a on si sedl na postel vedle mě.

„Já nemůžu pochopit, proč jsi ho nekousla. Je to divné,“ řekl a vstal z mé postele směrem ke dveřím. Ještě jsem ale zašeptala.

„Můžu mít prosbu?“ zeptala jsem se. A Demetri se otočil.

„Podle toho jakou,“ odpověděl a zkoumal mě pohledem.

„Nemohl bys ho proměnit? Já bych to nezvládla. Neovládla bych se a zabila bych ho,“ řekla jsem a podívala se na mladíka, ležícího vedle mě.

„Ne, tohle je tvoje věc. Ty sis to tak vybrala. A já taky nemám takové sebeovládání. Budeš to muset risknout,“ odpověděl mi a odešel.

Kruci. Kruci! Kruci! Kruci! Já nemůžu. Já to prostě nedokážu! Nedokážu ho proměnit bez toho, abych mu neublížila. Ale jestli ho neproměním tak zemře, a to bych nejspíš nepřežila.  Byla jsem rozhodnutá. Naklonila jsem se k jeho obličeji. Přeměním ho. Nechci, aby zemřel. Nedovolím to. Pomalu jsem se skláněla k jeho krční tepně. Úplně jsem tu horkost jeho krve cítila. Naklonila jsem se k jeho krku.

„Promiň,“ zašeptala jsem a zakousla se. Jeho krev byla tak lahodná! Ale musela jsem přestat. Přestaň! Nakazovala jsem si, ale nešlo to. Kruci! Al, vzpamatuj se! Nesmíš ho zabít! A najednou jsem se zničeno nic odtrhla.

O 3 dny později…

Celou noc jsem nespala. Pořád jsem myslela na Spikea. Takhle se údajně jmenuje, protože můj táta mu to přečetl z ruky.

Abych řekla pravdu, nemá z toho radost. Celkem ho štve, že jsem se… zamilovala. Nemá totiž záruku, že Spike bude mít nějaký dar. Proč mu pořád jde jenom o dar?  Vstala jsem tedy z postele a šla do koupelny udělat ranní hygienu. Když jsem se vysprchovala, tak jsem šla do své šatny a vybrala si jedny šaty. Chtěla jsem vypadat dobře, jelikož půjdu za Spikem. Když jsem přišla do jeho pokoje, tak už tam stál Demetri a Felix.

„Aro, nám řekl, ať tady počkáme s tebou,“ řekl mi Demetri. A otočil se zpátky k posteli, na které ležel Spike.

„To víš, pro jistotu,“ dopověděl. Najednou jsem uslyšela povzdech a mou pozornost upoutala postel, na které ležel Spike. Jeho srdce bilo jako o závod. Začala jsem se bát. Naposledy 3x zatlouklo a nic. Čekala jsem a čekala, ale nic. Demetri a Felix už byli netrpěliví. A začali svou nudu dávat najevo, protože Felix začal poklepávat nohou. Můj bože! Ten zvuk mě tak deptal!

„Můžeš toho nechat!“ zařvala jsem na něj a otočila se ke Spikeovi. Felix už nepodupával, jenom se smál.

„Je tu něco k smíchu?“zeptala jsem a otočila se na Felixe.

„Ne, jenom ty tu už 2 hodiny sedíš u mrtvoly,“ odpověděl mi a odešel. Demetri tu ale zůstal.

„Já tu zůstanu, kdyby nastaly problémy, tak abych byl po ruce,“ řekl mi a sedl si vedle mě.

„Demetri, já mám… strach,“ řekla jsem mu po pravdě. A podívala se na něj.

„Já ani ne. Annalyne, možná že jednou pochopíš proč.“ Vstal a odcházel ke dveřím.

„Říkal jsi, že tu se mnou zůstaneš,“ zašeptala jsem a pohlédla mu do očí.

„Ano, ale já už to tady nevydržím.“ A odešel.

Zůstala jsem v pokoji sama. Teda ne úplně sama. Zůstala jsem tu se Spikem. Chytla jsem ho za ruku. Byla studená jako led. Nestihla jsem ho zachránit. Nestihla jsem ho proměnit. A nestihla jsem zabít Jane. Jsem hrozná. Začala jsem brečet a vzlykat. Proč zrovna já?

Proč zrovna on? To není fér. Už to vzdávám! Ale najednou se všechno změnilo.

Když jsem vstávala, tak mě něco chytlo za ruku a odhodilo. Narazila jsem do zrcadla a pořezala se po celém těle. Něco si na mě lehlo a já otevřela oči. Dívaly se na mě dvě krvavě rudé oči. Patřily Spikeovy.

 

shrnutí AndyBCullen

shrnutí Annalyne



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Break the ice prolog + 1. kapitola - Dinner? No.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!