Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Black rose - 2. kapitola, 1. část

Twilight <3


Black rose - 2. kapitola, 1. částOmlouvám se, že jsem tak dlouho nic nepsala, a tak tady máte aspoň 1/2 Black rose. V této kapitolce se Bella poprvé setká s Edwardem. A co se stane? To si už musítě přečíst.
Vaše Rosalierose

2. kapitola

 

 

Do dveří vstoupila dívka s černými rozčepýřenými vlasy malého vzrůstu ruku v ruce s klukem, který měl blonďaté vlasy s medovými proužky…

Byli to ti noví. Cullenovi. Byli opravdu hezcí, ale tím to asi končilo. Asi minutu poté vstoupil do třídy učitel a usadil ty dva do lavice. Matematika byl opravdu nudný předmět, ale neměla jsem s ní žádné problémy. S Angelou jsme seděli v poslední lavici, takže jsme si mohli povídat, aniž by si toho někdo všimnul. Celou hodinu jsme si povídali, aniž by si toho učitel všimnul. Možná díky tomu, že je trochu senilní, možná díky tomu, že je hluchej, až to bolí.

Ozval se zvonek ohlašující konec hodiny. Učitel skončil s povídáním a já s Angelou jsme šly na další hodinu. Tou byl ale bohužel tělocvik, takže plavání.

Vlezla jsem do holčičích šaten a převlékla jsem se do plavek, ale ne do těch jednodílných, ale do dvojdílných, které jsem si do tašky dala těsně před odjezdem do školy. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a zabalila jsem se do ručníku dřív, než někdo stačil zpozorovat, co to vlastně mám na boku. Angela se ke mně po pár minutách přidala. Bazén byl vyhřívaný a byl venku. Učitel si nás vůbec nevšímal, a tak všichni kluci naskákali do vody a snažili se tím ostatní co nejvíce pocákat.

Já jsem ze sebe rychle sundala ručník a skočila jsem do vody šipku. Pár kluků uznale zahvízdlo a já jsem věděla, že to není tou šipkou, ale mým tetováním. Pořádně jsem se nadechla a ponořila jsem se pod vodu, odrazila jsem se od kraje bazénu a plavala daleko, tedy na druhý kraj bazénu od ostatních. Najednou se o mě něco otřelo. Rychle jsem se vynořila a začala jsem se rozhlížet, když se asi dvacet centimetrů před mým obličejem vynořil nějaký kluk. Vlasy měl spíše do hněda a měl sněhově bílou pleť, trochu mi něčím připomínal Alice.

Z obličeje mu stékaly kapičky vody. Bylo to zvláštní, jak vypadal, i když se právě vynořil z vody. Otevřel oči a podíval se na mě z pod dlouhých řas. Jeho oči měly barvu tekutého zlata. Postupně mu ale zčernaly. Zavřel oči a svraštil obočí.

„Promiň,“ řekl a opět otevřel oči.

„Já promiň, měla jsem si dávat větší pozor,“ odpověděla jsem ještě pořád omámeně. Potom se usmál. Ale ztrápeně, jako kdyby ho něco trápilo.

„Nechceš si radši jít povídat na kraj bazénu?“ zeptal se mě. Usmála jsem se na něho a, i když jsem ho neznala, tak jsem ho chytla za ruku a zatáhla jsem ho za sebou ke kraji bazénu. Zvedl jedno obočí.

„Promiň, nevím, co mě to popadlo,“ omluvila jsem se mu. Asi minutu jsme si jen koukali do očí.

Začala jsem pociťovat trapnost, a tak jsem se zahleděla na druhý okraj bazénu, kde kluci cákali po holkách. „Jsou jako malí, co?“ řekla jsem do prázdna. Podíval se na mě a pootevřel ústa.

„Ty jsi Bella, že? Já jsem Edward, Alicin bratr,“ řekl. Nechápala jsem, jak to, že věděl moje jméno a jak ví, že já znám Alice.

„Jo, to jsem já.“ Znovu se smutně usmál a podíval se mi do očí, vytáhl ruku z vody a pohladil mě po tváři. A pak řekl…

 

Předchozí kapitola ---  Následující kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black rose - 2. kapitola, 1. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!