Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Black rose - 1. kapitola

sincerlyEaJ


Black rose - 1. kapitolaBella Swanová žije už od malička s její matkou. Její otec je opustil a pár dnů na to zemřel na infarkt, ale Bellina matka René zvládá výchovu naprosto bez problémů. Společně žijí ve Forks v luxusní vile u lesa. Jejich osamocený život se ale změní jednoho dne, kdy se do Forks přistěhuje nová rodina Cullenů. Je to podivná rodina, která se s nikým nebaví a nestýká. Jedna ze členek rodiny však najde zalíbení v šestnáctileté Belle a jen a jen díky tomu se Belle změní celý život a později možná i její existence.
Prosím o zanechání komentářů.

 

1.kapitola

 

 

Jmenuji se Isabella Swanová, je mi šestnáct let a žiju se svojí matkou René. Vlastně už od mého dětství žiju s René. Můj “otec“ nás odpustil, když mi byly dva měsíce a potom umřel na infarkt. Dobře mu tak! Nikdy bych to nikomu nepřála, ale zrovna jemu ano. Zasloužil si to za to, co mě a mámě udělal. Od té doby co od nás odešel, tak jsme se odstěhovaly sem do Forks, ale i přesto tu mám jen pár přátel. Ale pár dobrých přátel. Hodně lidí se semnou chtělo přátelit, ale já jsem o to neměla zájem, i spousta kluků o mě mělo a mají zájem. To ano, možná jsem podle ostatních byla hezká, ale určitě to nebylo zase až tak úžasné.

Mám dlouhé černé rovné vlasy a čokoládově až ebenově hnědé oči, kolem kterých mám dlouhé řasy. Celý obličej zvýrazňovaly moje plné rty. Mé tělo bylo štíhlé a po mém pravém boku se linulo podlouhlé černobílé tetování, na kterém byly zobrazeny překrásné růže. O tomto tetování nevěděl skoro nikdo až na maminku a mojí nejlepší kamarádku Angelu.  Jediný sport, který jsem občas prováděla, byl tanec a baseball, ale ten jen příležitostně. Tancovala jsem ráda, ale poslední dobou jsem neměla náladu. Připadala jsem si osamělá, ale na to jsem často zapomínala, a to hlavně když jsem byla s maminkou.

René je moje kamarádka, máma a zpovědnice v jednom. Má krátké zrzavohnědé vlasy a obličej jí zdobí malé pihy. Stejně jako já má maminka taky ebenové oči a plné rty. Povahou je ode mne dost odlišná, ale také podobná. Já jsem tip, který radši mlčí a ona radši řekne svůj názor. Maminka pracuje jako návrhářka šatů, ale to není jediný obor, ve kterém se vyzná. Jako koníček má restaurování domů. A toto ukázala, když zařizovala náš dům. Nejvíce se mi samozřejmě líbila mojeložnicekoupelnoua šatnou, ale svůj čas jsem také ráda trávila v obývacím pokoji.

 

Dnes měli do školy přijít nějací noví žáci. Vlastně bych na to málem zapomněla, kdyby mi to nepřipomněla Angela. Celá škola byla už měsíc na nohou, protože všichni plánovali, že hned pozvou ty nové na rande. Opravdu jsem nechápala tento způsob “chápání“. Raději jsem přemýšlela nad tím, jak se vyvléknu z dnešního plavání. Nebylo to proto, že bych se bála vody, nebo tak něco, ale proto, že mé tetování bylo v plavkách vidět naprosto celé. Nakonec jsem ale došla k názoru, že se z toho nijak nevyvléknu, a tak jsem se prostě smířila s tím, že na mě všichni budou zírat s otevřenou pusou. Dále jsem se tomu nevěnovala a šla jsem se připravit do školy.

Vylezla jsem z postele a zamířila jsem rovnou do kuchyně, kde mi maminka chystala snídani, jako každé ráno. „Ahoj mami.“

„Dobré ráno Bells, dáš si lívance s borůvkami?“ zeptala se maminka, ale stejně věděla, že zbytečně, protože lívance s borůvkami jsou moje nejoblíbenější jídlo. „Jako kdybys to nevěděla!“ kývala jsem nad tím hlavou. Sedla jsem si na vysokou židli, k malému stolu a čekala jsem, až mi maminka podá talíř s jídlem. „Tady to máš.“ Položila přede mne talíř plný lívanců a já jsem začala jíst.

Odnesla jsem příbor do myčky. „Přeji hezký den, musím letět,“ řekla mamka a políbila mě na tvář.

„Tobě taky!“

Rychle jsem vyběhla po schodech do mého pokoje a zamířila jsem do koupelny. Vlezla jsem pod sprchu a umyla jsem si vlasy. Studená voda byla po ránu opravdu osvěžující a tak se mi vůbec nechtělo ven. Po dlouhé minuty přemlouvání mého já jsem vylezla ze sprchového koutu a začala jsem se trochu zkulturňovat. Nalíčila jsem si linkya vlasy jsem si vyžehlila na naprosto rovné, takže mi sahaly těsně nad zadek. Nakonec jsem si nandala náušničky. Po malé úpravě jsem se přemístila do šatny, kde jsem si vzala kabelkua dala jsem si do ní plavkya potom jsem se oblékla do kalhot, tílkaa botiček. Vzhledem k tomu, že je jaro, ale stejně bývá po ránu zima, tak jsem si vzala i kožené rukavice.

Kabelku jsem si hodila na rameno a sešla jsem po schodech dolů do obývacího pokoje. Pomalou jsem došla až do předsíně, kde jsem si oblékla kabáta vzala jsem si klíčky od mého autíčka. Dveře od garáže vedly rovnou z předsíně, a tak jsem nemusela přecházet do jiných místností a byla jsem v garáži. Nasedla jsem do svého autíčkaa rozjela jsem se směr střední škola ve Forks.

Cesta ke škole trvala asi pět minut. Já jsem dorazila v sedm čtyřicet a tak jsem ani nevystupovala z auta. Přelítla jsem očima po parkovišti, abych vyhledala Angelu. Netrvalo mi to ani minutu a už jsem ji viděla, která jde poměrně rychlou chůzí směrem ke mně.

Najednou bouchly dveře a už seděla Angela na sedadle vedle mě. „Ahoj, jak se máš?“ zeptala jsem se a usmála jsem se na ni.

„Dobře, jen mě celou cestu otravovala Jessica a vyprávěla mi o těch Cullenech, nebo jak se jmenujou.“ Obrátila oči v sloup a já jsem jen chápavě přikývla. Jessica je největší drbna na škole, všechny “zná“ a snad se všema rukama ze školy se i vyspala. Opravdu jsem jí nechápala. „Chudáku. Jdeš na plavání? Já musím, nevymyslela jsem totiž žádný důvod, kvůli čemu bych nemusela,“ postěžovala jsem si. Angela se usmála. Přišlo jí totiž vtipné moje rozmachy a změny nálad, ale mě to tedy vtipné nepřišlo. „Jo, já jdu. Jsem ale zvědavá, jak budou na to tetování ostatní reagovat.“

„Jo, tak to já taky.“

„Neměly bychom už jít?“ zeptala jsem se. Angela jen kývla hlavou a společně jsme vystoupily z auta. Já jsem ho pohotově zamkla a šla jsem na první hodinu, tedy matematiku, směr škola. Ve třídě jsme si sedly do naší lavice a čekaly jsme, až do třídy přijde učitel matematiky. Povídaly jsme si, ale najednou se otevřely dveře a já jsem vzhlédla. Myslela jsem si, že to bude učitel, ale to jsem se dost mýlila.

Do dveří vstoupila dívka, s černými rozčepýřenými vlasy malého vzrůstu ruku v ruce s klukem, který měl blonďaté vlasy s medovými proužky.

 

Následující kapitolka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black rose - 1. kapitola:

 1
1. v3rCa
10.02.2012 [14:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!