Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella dítě problémů? 2. Kapitola - Škola?! Super!

Sraz Ostrava!!! 12


Bella dítě problémů? 2. Kapitola - Škola?! Super!Mno je tu druhá kapča, čte to vůbec někdo? Ať se tu nenamáham pro nic za nic... Jinak pls komentáře, kritiku, vše... Děkuji Jay

Kapitola 2. Škola?! Super!

Fajn zítra do školy. To není fér! Já tam nechci! Zase nová atrakce. Ach jo. Třeba najdu někoho kdo chodí taky pít. Bylo by super mít druhou Jay. No spíš někoho jí podoubnou. Nikdo se jí nevyrovná. Byli ty skvělí časy. Diskotéky, alkohol, sem tam éčko a kluci! Už se těším. Charlie bude mít radost až se to dozví. Ale co už já se vážně nezměním. To nejde to by musel být velkej zázrak. Vážně. Třeba se i zamiluju... Pochybuju, ale uvidíme. Já jsem spíš samotářský tip. Do reality jsem se vrátila když si Charlie odkašlal. ,,No tak Bells už můžeš jít zítra tě zavezu do školy." Řekl a koukl na mě. ,,Dobře tati. Dobrou." Řekla jsme a odcházela pomalu ke schodům. ,,Dobrou Bells."

Došla jsem do pokoje, vzala si hygienickou taštičku a šla do koupelky. Umyla jsme se, vyčistila zuby a šla zpátky do pokoje. Celou dobu jsme přemýšlela začlením se k někomu nebobudu sama? Nevím asi sam... Jo sama! Bude to tak lepší. Co když se něco stane? Ne nestane! Já to zvládnu. Budu svá a nezávislá. S tím jsem usnula. Ráno mě musel Charlie tahat s postele vůbec se mi nechtělo, protože se mi zdál tak krásný sen. Byl tam jeden krásnej kluk byli jsme sami na louce v lese. Byla tma jen svítil měsíc. Bylo mi s ním krásně. Až moc. No ták Bello probuď se teď tě čeká očistec. Ach jo. ,,Už stávám!" Zamumlám do peřin. Mě se nechce! Proč já? Sakra práce. Vymotala jsme se s peřin. Z těch teplých, příjemných a uspávajících peřinek. Já chci zpátky za tím krasavcem. Proč? No nic povinost volá.

Došla jsem do kouplny a osprchovala jsem se. Nutně jsme to potřebovala jinak bych se neprobrala. Nakonec jsme si pustila studenou abych se trochu otužila. Vysušila jsme si vlasy, vyčistila zuby, učesala se, namalovala se černou tužkou na oči, řasenkou a šla se oblíct do pokoje. Oblékla jsme si černé tričko s hlubokým výstřihem a s červeným nápisem ,,I love nothing!" super triko, černou-červenou sukni a děrkovaný punčochy. Já jinčí barvy jak černou a nějaký tmavý nenosím a hlavně krvavě červenou. Ty miluju! ,,Bello! Kde jsi?" Zakřičel ze spoda Charlie. ,,Už běžím!" Houkla jsme dolů na Charlieho.Vzala jsem si svou tažku a šla dolů. Vzala jsem si bundu, zamčela dům a nastoupila do auta k tátovi. Jeli jsme asi 15 minut. Cesta byla trochu kluzka, ale máme zimní gumy takže to bylo v pohodě.

Konečně jsme dojeli ke škole nebo spíš bohužel. Ne! Nečum te tak! Ach jo... Nasadila jsme výraz ,,Jestli se ještě jednou podíváš zničím tě." Doufám, že to zabere. ,,Tak Bells. Jsme tu. Užij si to holčičko." Řekl Charlie. Podívala jsme se na něj jako, že to si myslel vážně? ,,Jasně Charlie. Ahoj." Zamumlala jsem a vystoupila s auta. Okoukla jsem jaký maj studenti zdejší střední školy auta. Samí starý herky. Ale, ale ... Tady máme volvo! Pěkné stříbrné. Mmm.... To musí šlapat. No nic jdu dál. Škola jáma lvová. Ne! Já chci pryč. Nehleď te tak! Rychle jsem zalezla do budovy nazývané ,,Škola" a šla rovnou do kanceláře.

Za pultíkem seděl nejspíš záskok, protože by měl být starší ale tomuhle klukovi bylo tak 20 plus minus. Mile se usmál na mě. Byl celkem fešnej. Vysoký, hnědý oči, hnědé vlasy, štíhlý a pohledný. Ostře řezané rysy a tmavší pleť jako indián. ,,Ahoj, já jsem Jacob. Jsem z rezervace La Push, ale přeřadili mě na chvíli sem kvůli povodni. Ty budeš nová studentka. Issabella Swanová že?" Otázal se mě a já se na něj jemně usmála a přikývla. ,,Jo to budu já ale spíš Bella." Řekla jsem a čekala až mi dá instrukce. ,,Jasný, takže Bello. Tady máš plánek školy a tady papír s hodinama, které máš a nakonec papír co ti podepíše každý učitel z každé hodiny co dnes budeš mít." Řek a to vše mi podal a vysvětlil. Byl dost příjemný. S ním musím zajít se napít nebo něco. Rozloučili jsme se a ja se vydala na první hodinu. Biologie. OMG!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella dítě problémů? 2. Kapitola - Škola?! Super!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!