Belle je sedmnáct a je slavná. Bydlí sama v New Yorku. Je tak pracovně vytížená, že jí skoro na nic nezbývá čas. Rozhodne se, že si udělá volno, a tak odjíždí ke svým rodičům do Forks, kde momentálně žijí Cullenovi. Tohle je jen takové seznámení. Uvítám každý komentář, Machy
04.01.2011 (19:45) • Machy • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 5338×
Základní informace o Belle
Celé jméno: Isabella Marie Swan
Umělecké jméno: Bella Swan
Věk: 17 let
Rodné město: Forks, Washington, USA
Aktuální bydliště: New York, Manhattan
Rodina: Charlie Swan – šerif ve Froks
René Swan – malířka
žádní sourozenci
Povolání: zpěvačka, textařka, herečka, tanečnice, moderátorka, modelka, módní návrhářka,
má svou vlastní nadaci a hodně dělá do charity, fotografka a malířka
Vzhled: krásná, dlouhé hnědé vlasy, hnědé oči, milý úsměv, docela malá, nechodí zmalovaná
Vlastnosti: milá, hodná, upřímná, lítostivá, chce pomáhat, starostlivá, velkorysá, všestranná,
nadaná, chytrá, inteligentní, přátelská, vtipná, spolehlivá, pečlivá, zodpovědná
Studuje individuálně, ale má skvělý prospěch. Když potřebuje, najme si soukromého učitele.
Prolog
Potřebuji si už odpočinout. Někdo bere školu a bydlení s rodiči jako otravu, ale pro mě jsou to skvělé prázdniny. Někdo by bral dovolenou u moře nebo na horách jako prázdniny, ale já tohle. I když to budou prázdniny od práce, budu muset pracovat. Natočím desetiminutový dokument o mém životě ve Forks. Potom musím vymyslet jak, a v jakém stylu nafotím svůj kalendář. Potom tu chci namalovat pár obrazů a něco nafotit.
Už jsem si sbalila a teď musím na letiště a jedu do Forks. Oblékla jsem se tak, abych nebudila moc velkou pozornost. Pár lidí si mě sice všimlo a v letadle požádalo o autogram, ale nebylo to tak hrozné. Když jsem vyšla z letiště v Port Angeles, došla jsem do prodejny aut a vybrala si tam auto. Vybrala jsem si takové černé, které se mi vážně líbilo. Koupila jsem si ho a dala si věci do kufru.
Vydala jsem se na cestu a brzy mě přivítala cedule s nápisem: Vítejte ve Forks. Byla jsem tu naposledy na jaře a teď začíná podzim. Od té doby za mnou jednou byli rodiče v New Yorku a jinak jsme si jen telefonovali. Stýskalo se mi po nich.
Zastavila jsem u našeho domu a byl pořád stejný. Věci jsem nechala v autě a vystoupila. Zazvonila jsem a po chvíli mi otevřela mamka.
„Jsem doma, mami,“ řekla jsem a objala ji.
„Chtěla jsem vás překvapit, a tak jsem přijela dřív. Nevadí to?“ zeptala jsem se.
„Samozřejmě, že ne, zlatíčko. Pojď dál a řekni mi, jaká byla cesta? Určitě jsi unavená, nechtěla by sis jít na chvíli odpočinout?“ vychrlila na mě.
„Jistě, jen si vezmu z auta věci a na chvíli bych si lehla,“ řekla jsem a otočila se, že si pro ně dojdu.
„Pomůžu ti,“ řekla mamka a šla se mnou.
Chtěla jsem protestovat, že to zvládnu sama, ale vím, že by to nemělo cenu. Vynesly jsme spolu moje věci do chodby a já si vzala svůj kufr do pokoje. Zbytek věcí jsem ještě nechala dole.
Z kufru jsem si vyndala pohodlné domácí oblečení a lehla si do postele. Během chvíle jsem usnula jako dřevo.
* * *
Rozlepila jsem víčka a zjistila, že už je ráno. To jsem vážně spala dlouho. Bylo pět hodin ráno, a to znamená, že jsem spala asi třináct hodin, protože jsem šla spát ve čtyři odpoledne.
Vstala jsem, dala si dlouhou sprchu a provedla ranní hygienu. Poté jsem se oblékla do hezkého červeného tílka a do černých úzkých džínů. Vzala jsem si červené baleríny a doplnila jsem to černým sakem s krátkým rukávem. K tomu jsem si ještě vzala kabelku. Vlasy jsem si nechala volně rozpuštěné a jemně se nalíčila.
Když jsem s tím byla hotová, zjistila jsem, že už je sedm. Sešla jsem dolů do kuchyně, kde byla mamka s taťkou.
„Ahoj tati,“ pozdravila jsem se s ním a objala ho.
„Rád tě vidím, Bells. Páni, sluší ti to,“ řekl. Nasnídala jsem se. Dnes byl pátek.
„Já se půjdu přihlásit do školy, a pak se stavím ještě ve městě,“ řekla jim a rozloučila se s nimi. Nasedla jsem do auta, a když jsem přijela ke škole, zjistila jsem, že je sedm hodin a čtyřicet pět minut, což bylo špatné. Parkoviště bylo plné studentů a všechny pohledy se stočily na mé auto.
V této povídce upír člověku nemůže při sexu ublížit tím, že by se nechal unést. Může člověku ublížit maximálně tím, že by se neudržel a vysál ho. Také tu není možné, aby člověk s upírem otěhotněl. Edward tu byl přeměněn až v osmnácti letech.
Autor: Machy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Bella celebritou - Prolog:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!