Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella celebritou - 9. kapitola


Bella celebritou - 9. kapitolaDočkáme se vyvrcholení lásky Edwarda a Belly. Doufám, že se vám to bude líbit a zanecháte komentář. Machy. :)

9. kapitola


Podívala jsem se mu na hruď. Přistoupila jsem až k němu tak, aby mezi našimi těly byla jen malá mezírka. Zvedla jsem jednu ruku a položila si ji na jeho rameno. Velice pomalu jsem ji začala sunout dolů po paži. Přejížděla jsem jeho vypracované svaly, až jsem se dostala k ruce. Propletla jsem naše prsty a podívala se mu do očí. Dívali jsme se tomu druhému do očí a snad úplně ve stejnou chvíli jsme se na sebe vrhli.

Začali jsme se líbat. Bylo to dravé, divoké a vášnivé. Byla jsem vzrušená a toužila po něm. Vysadil si mě zase na boky a já si obmotala nohy kolem jeho pasu. Dala jsem mu ruce za krk. Do líbání jsme zapojili jazyky. Naše rty a jazyky tančily ve vášnivém tanci.

Zavzdychala jsem mu do úst a tělem jsem se přitiskla na to jeho. Jednu ruku jsem mu nechala za krkem a tou druhou putovala po jeho zádech. On měl momentálně ruce na mém zadku. Docházel mi dech, a tak jsem se musela odtrhnout. Bylo mi to líto, ale vzápětí jsem toho přestala litovat.

Začal mi líbat krk a já, abych mu umožnila lepší přístup, jsem zaklonila hlavu. Líbal mi krk a při tom jemně mačkal můj zadeček. Vzrušení ve mně narostlo a já jsem hodně silně zavzdychala.

Narovnala jsem hlavu do normální pozice a přitáhla jsem si ho zpátky ke rtům. Ruce jsem si mu zapletla do vlasů a políbila ho do koutku úst. Pak jsem mu natočila hlavu a začala laskat jeho ucho. Přejela jsem mu jazykem přes lalůček a potom si ho vzala do úst. Laskala jsem ho a pak přešla na krk. Ten jsem jen párkrát políbila a opět jsem ho začala líbat na rty.

Na zádech jsem mu dala ruce pod jeho tílko a začala mu ho vyhrnovat. Odtrhla jsem se od něj a stoupla si na zem. Přetáhla jsem mu triko přes hlavu a hodila ho na zem. Znovu mě políbil a pomalu jsme při tom přešli k posteli. Dal mi ruce na záda a pomalu mě položil na postel. Já jsem si však na té posteli vzpřímeně klekla a on si tak klekl naproti mně. Opřela jsem si ruce o jeho prsa a podívala se mu do očí.

„Miluji tě,“ řekla jsem.

„Taky tě miluji, tak moc,“ řekl mi na oplátku.

Usmála jsem se na něj.

„Chci, abys to byl ty,“ řekla jsem.

Podívala jsem se dolů a začervenala se. Vzal jemně do ruky mou bradu a pozvedl mi ji. Zadíval se mi do očí a usmál se. Dal ruce na spodní lem mé košilky a podíval se na mě. Jako odpověď jsem dala ruce nahoru. Přetáhl mi košilku přes hlavu a dal mi ruce do pasu. Už mi zbyly jen kalhotky, které jsem měla pod košilkou. Prohlédl si mě a já se začervenala.

„Jsi ta nejkrásnější na světě,“ zašeptal mi do ucha.

Edward v momentě udělal něco, co jsem vůbec nečekala. Sklonil se k jednomu mému ňadru a vzal si ho do pusy. V momentě, kdy se ho dotkl pusou, mi bradavka úplně ztvrdla a mezi nohama jsem měla už dávno vlhko. Nejdřív mi ňadro začal líbat. Sténala jsem. Ovládala mě jen touha a nebýt toho, že mě držel okolo pasu, tak už bych ležela na zádech. Úplně největší vzrušení ale bylo, když mi tu bradavku začal sát. Stále jsem sténala a bylo to čím dál tím více. Po nějaké době se od bradavky odtrhl a položil mě na postel tak, abych ležela.

Jemně si na mě nalehl a opřel si ruce, aby mě nerozmáčkl. Začal si hrát s mojí druhou bradavkou a po chvíli už jsem pod ním znovu sténala. Když s tím skončil, nechal mě trochu vydechnout. Dala jsem si ruce do jeho kalhot a položila mu je na zadek. Jemně jsem s nimi jezdila nahoru a dolu.

„Ohh, Bello,“ zasténal nade mnou.

„Zešílím z tebe.“ Pousmála jsem se tomu.

„Edwarde,“ řekla jsem zadýchaně.

„Chci to, chci tebe,“ podívala jsem se mu do očí.

„Můžu?“ zeptal se a naznačil dolů.

Pousmála jsem se na něj. Vzal do rukou lem mých kalhotek a sundal mi je. Už jsem pod ním byla úplně nahá a on měl ještě kalhoty. Rukama, co jsem měla ještě na jeho zadku, jsem mu stáhla ty kalhoty až po kolena. Pak už si je zvládl stáhnout sám, protože já bych tam nedosáhla.

Teď už přede mnou byl jen tak, jak ho Pán Bůh stvořil a myslím, že se to tomu Bohovi povedlo. Trošku jsem roztáhla nohy, abych mu umožnila přístup. Podíval se mi do očí. Políbil mě. Oba jsme v polibku zavřeli oči a on spojil naše těla.

„Ah,“ uniklo mi z úst.

Dostavilo se vzrušení, ale i malá bolest. Když do mě vnikl, zastavil se. Nechtěl, aby mě to bolelo a věděl, že jsem byla panna. Měla jsem stále zavřené oči. Bolest už odezněla. Otevřela jsem je a všimla si, že se na mě dívá. Vyšla jsem mu pánví vstříc. Pochopil to správně a začal se ve mně pohybovat. Stále jsem měla zrychlený dech. Po jeho třetím přírazu mi dal jednu ruku na mé ňadro a začal ho mezi prsty laskat. Začala jsem sténat a znovu jsem zavřela oči. Dala jsem si ruce na jeho záda a přejížděla mu po nich.

Stále přirážel, také vzdychal a rukou mi mačkal ňadro. Při každém přírazu jsem se trošičku prohnula a oba jsme stále více sténali. V momentě, kdy jsem dosáhla svého vrcholu, jsem se prohnula jako luk, zaryla Edwardovi prsty do zad a vykřikla jeho jméno. Edward ještě dvakrát přirazil a vykřikl také mé jméno. Byl to ten nejnádhernější pocit.

Edward se přetočil se mnou na záda, ale ještě jsme se neoddělili od sebe. Pohlédla jsem na něj z jeho hrudi.

„Miluji tě a děkuji ti,“ řekla jsem mu a usmála se na něj.

„Já tě nadevše miluji a myslím, že bych měl poděkovat spíš já. Dovedla jsi mě do nebe,“ řekl a láskyplně se na mě díval.

„Byl to ten nejnádhernější pocit, jaký jsem kdy zažila,“ řekla jsem.

Usmál se a já si znovu položila hlavu na jeho hruď. Připadalo mi, jako kdyby mu ani netlouklo srdce, ale to se mi nejspíš jen zdá. Přemohl mě spánek a usnula jsem na něm.

 

Jak se budou chovat po společně strávené noci? Změní to něco mezi nimi, nebo zůstane vše stejně. Uvidíte příště. Machy :)

8. kapitola | Shrnutí | 10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella celebritou - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!