Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella celebritou - 8. kapitola

Cosmopolis


Bella celebritou - 8. kapitolaPříprava na další kapitolu, která bude zajímavější. Zanechte, prosím, komentář. Machy

8. kapitola

 

Další den ráno jsem si oblékla tmavě zelené tílko, světle zelené kalhoty a tmavě zelené tenisky. Vypadalo to, že je venku ošklivo, a tak jsem si vzala i slabý kabát. Věci jsem si opět přendala do jiné, a to žluté kabelky. Nasnídala jsem se s oběma rodiči a vyjela do školy. Hned jak jsem přijela, tak ke mně přiběhla Alice.

„Bello, dneska jedeme do Port Angeles nakupovat a bez debat,“ řekla mi.

„Pod jednou podmínkou. Když si vás budu moct s Jasperem někdy dohromady namalovat,“ řekla jsem.

„Jistě, co jen budeš chtít,“ řekla mi.

„Jo a až se vrátíme, tak pojedeme k nám a uděláme si s Rose takovou menší módní přehlídku,“ dodala.

„No dobře,“ řekla jsem.

Celý den jsme po sobě s Edwardem pokukovali, ale jinak den uběhl v klidu. Když jsem šla po škole k autu, zavolala jsem mamce, že jedu s Alice do Port Angeles a přijedu až večer. Alice mi nařídila, že dám auto Edwardovi a on mi ho doveze k nim. My dvě jsme jely Edwardovým volvem.

V Port Angeles jsme si s Alice koupily asi nejvíce šatů, nočních košilek a spodního prádla. Šaty jsem si koupila tmavě modré, černé, žluté, fialové, bílé, tmavě zelené, stříbrné flitrované a světle zlaté.

Noční košilky jsem si vybrala světle modrou, žlutou, růžovou, červenou, černou a tmavě modrou.

Koupila jsem si i fialové, hnědé a pruhované spodní prádlo.

Ke Cullenům jsme přijely v šest hodin. Pozdravila jsem se s Esme a Alice mi představila svého otce Carlislea. Potom jsme si udělaly s Rose a Alice módní přehlídku všech šatů, co jsme si s Alice koupily a docela jsme se nasmály. Během přehlídky jsem si udělala i pár fotek.

Když jsme skončily, bylo už půl deváté a Alice mi navrhla, abych u nich přespala. Zavolala jsem tedy domů a mamka byla očividně ráda, že tu mám nějaké kamarádky. Alice mě zavedla do pokoje pro hosty a já se došla osprchovat. Vzala jsem si potom na sebe tu černou noční košilku. Dala jsem si přes ni župan.

Vydala jsem se v tom do Alicina pokoje, ale nebyla tam. Pak jsem potkala na chodbě Edwarda.

„Kde je Alice?“ zeptala jsem se ho.

„Esme, jak už jistě víš, pracuje jako architektka. Prý jí nepřišli do domu, co navrhovala, malíři a ona to musí zvládnout do nějakého termínu. Zapřáhla tedy všechny a mně dala Alice za úkol, abych tě tu pohlídal. Je jí to vážně líto, když už tě přemluvila, abys tu přespala,“ řekl mi.

„To nevadí, já si teď půjdu do pokoje vyčistit zuby,“ řekla jsem a zašla do pokoje a následně do koupelny.

Říkala jsem si, že ta atmosféra mezi námi byla docela dost napjatá. Přece jenom jsme sami v úplně prázdném domě a nemusíme se přetvařovat. Důkladně jsem si vyčistila zuby a pak jsem si sundala ten župan.

Chtěla jsem si lehnout, ale věděla jsem, že bych nejspíš ještě neusnula, a tak jsem vyšla na chodbu a došla až na její konec, kde měl pokoj Edward. Zaklepala jsem, pootevřela dveře a strčila hlavu dovnitř. Seděl v křesle u okna a koukal se ven.

„Můžu?“ zeptala jsem se.

Chtěla jsem ho požádat, jestli by mi nepůjčil nějaké CD.

Přikývl, a tak jsem vešla.

„Chtěla jsem se tě zeptat, jestli…,“ všimla jsem si, že na mě zírá.

„Co je?“ zeptala jsem se.

Stále na mě zíral, a tak jsem se na sebe podívala.

„Ohh ne. Sundávala jsem si ten župan, když jsem si čistila zuby a pak jsem si ho zapomněla znovu vzít,“ řekla jsem a on vstal.

Šel ke mně a já si až teď všimla, že nemá tričko ani džíny, které předtím měl. Místo toho měl jen těsné bílé tílko a volné světlé kalhoty, které byly určeny nejspíš na spaní. Přišel až ke mně a můj dech se trochu zrychlil. Stáli jsme proti sobě a dívali se navzájem do očí.

 

Jak to dopadne mezi B a E? Stane se mezi nimi něco? Uvidíte v další kapitolce. Omlouvám se, že jsem přidala jen tak krátkou kapitolu, ale chtěla jsem vás trochu napnout. Snad mě za to neukamenujete. Vaše Machy

7. kapitola | Shrnutí | 9. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella celebritou - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!