Bella udělá rozhodnutí. Doufám, že si moji povídku někdo přečtete a zanecháte mi nějaký komentář. Vaše přízeň mě velice těší. Díky, Machy
22.02.2011 (19:45) • Machy • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2546×
6. kapitola
„Edwarde, mohl by ses otočit, prosím?“ zeptala jsem se.
Učinil tak.
„A nekoukej!“ rozkázala jsem mu.
Shodila jsem ze sebe ručník na zem. Vyndala jsem si ze skříně spodní prádlo a oblékla si ho. Na prádlo jsem si oblékla tílko a kraťásky. Otočila jsem se.
„Už můžeš,“ řekla jsem.
Otočil se na mě.
„Co tu vlastně děláš? Očekávala jsem Alice,“ oznámila jsem mu.
„No, oni doma s Jasperem začali dovádět, takže říkala, že to k tobě asi nestihne a já to zaslechl, a tak jsem si řekl, že ti to vyřídím a při té příležitosti tě uvidím,“ řekl.
„Když už jsi tu, mohla bych si namalovat tebe?“ zeptala jsem se ho.
„To jako vážně?“ pozdvihnul obočí.
„Smrtelně,“ odpověděla jsem.
„No, dobře, no,“ svolil.
„Posaď se a uvolni se,“ přikázala jsem mu.
Po hodně dlouhé době jsem konečně zvolala:
„Hotovo.“
„Tak ukaž,“ vytrhl mi to hned z ruky.
„Není to nic moc,“ řekla jsem.
„Je to nádhera,“ řekl zaujatě.
„Nakreslila jsi mě hezčího, než doopravdy jsem,“ řekl.
„Ani bych neřekla,“ řekla jsem.
„Tak,“ oddechl si a přesunul se na kraj postele, aby ke mně byl co nejblíže.
„Teď mi řekneš, co ke mně doopravdy cítíš,“ řekl rozhodně. Podívala jsem se na něj, potom jsem uhnula pohledem k oknu.
„Miluji tě,“ zašeptala jsem.
„Co?“ zeptal se. Je mi jasné, že mě nejspíš neslyšel.
„Miluji tě,“ řekla jsem už normálním hlasem.
„Tak proč nechceš, abychom byli spolu?“ zeptal se.
„Už jsem ti to řekla. Kvůli okolnostem. Navíc jsem zapomněla ještě na jednu věc. Kdybychom se spolu ukázali ve škole, všichni by o nás věděli, mohli by nás vyfotit a poslat to někam do novin. Vážně nechci vidět ty titulky: Bella Swanová a její nový přítel? Jak dlouho tajila svého přítele? Vydrží jim to? Kdo je ten záhadný kluk?“ ukončila jsem svou řeč.
„Jasně, je mi to jasný. Bojíš se o svou pověst. Máš strach, že bych tě zničil,“ řekl.
„Tak to přeci není. Chci tě toho ušetřit a sebe vlastně taky. Přijeli by do Forks a začali by tady čmuchat. Dalším důvodem je, že ti nemám co nabídnout. Jediné, co ti můžu nabídnout, je sedm týdnů, které ale skončí dřív, než se stačíme rozkoukat,“ řekla jsem a vstala ze židle.
Natočila jsem se k oknu. Vstal taky ze židle a došel ke mně.
Otočil si mě k sobě a začal mě líbat. Dala jsem mu ruce kolem krku a některé prsty si zapletla do jeho vlasů. Dal mi ruce kolem pasu. Nejdříve jsme se rty jen tak oťukávali, ale začínalo to sílit. Chytil mě za boky a vyhoupl na sebe. Já jsem si omotala nohy kolem jeho pasu. Polibky začaly být vášnivé a použili jsme i jazyk. Rty i jazyk spolu tančily v nádherném vášnivém tanci.
Stál se mnou blízko postele. Začínal mi docházet dech a Edward se mi přesunul na krk. Zaklonila jsem hlavu a vzdychla. Strčila jsem do něj a spolu jsme spadli na postel. Teď jsem seděla na něm. Tentokrát jsem mu začala líbat krk já. Po chvíli jemně vzdychl mé jméno. Vrátila jsem se k jeho rtům, jemně jsem je políbila a lehla si mu na hruď. Oba dva jsme zrychleně dýchali.
„Měli bychom si o tom promluvit,“ řekla jsem mu a podívala se na něj.
Přikývl.
„Řeknu ti pravdu. Pokud chceš, abychom spolu měli vztah…,“ odmlčela jsem se.
„Muselo by to být tajný,“ řekla jsem mu.
Podíval se do stropu a potom řekl:
„Pokud to jinak nepůjde, tak dobře.“
„Ale nesmíš to vážně nikomu říct,“ řekla jsem.
„Dobře, ale pokud sis všimla, tak Alice je dost všímavá, takže si určitě něčeho všimne,“ varoval mě.
„Jo, to jsem si všimla,“ povzdechla jsem si.
„V pondělí si s ní ve škole promluvím,“ řekla jsem.
„Ale teď už tě budu muset vyhodit z domu, protože mamce by mohlo být divné, co tu tak dlouho děláme,“ upozornila jsem ho.
„Přece jsi mě malovala ne?“ zeptal se nevinně.
„Pravda,“ řekla jsem.
Vstala jsem a vytáhla ho na nohy. U dveří mého pokoje jsem se k němu ještě přitiskla a políbila ho.
„Miluji tě,“ řekl.
„A já tebe,“ odpověděla jsem.
Spokojeně se usmál a vyšli jsme z pokoje. Držela jsem se s ním za ruku. Až na úplně spodním schodě jsem ho pustila a šla směrem ke dveřím. Edward šel za mnou. Mamka byla v kuchyni. Otevřela jsem dveře.
„Díky, Edwarde, a pozdravuj Alice,“ řekla jsem mu.
„Jasně, měj se,“ řekl a vycházel ze dveří.
Ještě se otočil a zašeptal:
„Miluji tě.“
Usmála jsem se za to na něj a zavřela dveře. Došla jsem za mamkou do kuchyně.
„Ahoj mami, nechceš s něčím pomoct?“ zeptala jsem se jí a usmála se.
„Jen si tady v klidu sedni a seď,“ řekla mi.
Sedla jsem si tedy a mamka spustila.
„Co tu dělal Edward Cullen?“ zeptala se.
„Jen mi přijel něco vyřídit od Alice, a taky mi přinesl zápisky od Alice, co jsem je u ní nakonec zapomněla,“ odpověděla jsem.
„A co jste dělali tak dlouho nahoře?“ byla zvědavá.
„Nejsi nějaká zvědavá?“ Odmlčela jsem se.
„Ale když už se ptáš, tak Alice mi slíbila, že si ji budu moct namalovat až přijde. Místo sebe poslala se vzkazem Edwarda, a tak jsem ho přemluvila, abych si mohla namalovat alespoň jeho,“ řekla jsem, což vlastně byla pravda.
„Je moc milý,“ řekla jakoby nic.
Po chvíli přišel táta z práce, najedli jsme se a já se s nimi rozloučila. Osprchovala jsem se a šla spát. Další den byla neděle. Oblékla jsem si domácí oblečení, dala si za dům křeslo a učila jsem se na slunci trigonometrii. Učila jsem se skoro celý den, a taky jsem chvíli poslouchala hudbu. Šla jsem jako vždy brzy spát.
V pondělí nebyl ve škole nikdo z Cullenů. Bylo to divné. Angela mi řekla, že nejsou ve škole nikdy, když svítí slunce. Prý jezdí kempovat. Nic zvláštního se ten den ani nestalo. Snažila jsem se lidem vyhýbat. Doma jsem se docela nudila, a tak jsem poslouchala nějakou hudbu. Večer jsem šla zase brzy spát.
Co bude asi v další kapitolce? Myslím, že tam bude už i trocha akce.
5. kapitola | Shrnutí | 7. kapitola
Autor: Machy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Bella celebritou - 6. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!