Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Beauty of masquerade Prolog

Tapetka na plochu s Bellou a Edwardem, by VamperialAjull (zkráceně Vampy xD)


Beauty of masquerade PrologMoje další povídka. Napadla mě, když jsem četla jednu knížku, kde byl karneval... V této povídce se Cullenovi, až na Carlislea, vůbec neobjeví...

Prolog

Bezstarostný život trval už skoro tisíc let a já si ho užívala plnými doušky. Každý v hradu udělal, co mi na očích viděl, aby se mi zavděčil.

Nejraději jsem ale měla Volterru, neboť mi dala něco, co se ostatním upírům nepoštěstilo.

Toulat se slunečným městem jen v krátkých černých šatech a jiskřící po celé odhalené pokožce bylo zábavné.

Chudák Jane za mnou chodila úzkostlivě zabalená do černého pláště a v rukavicích, aby ji nikdo nemohl vidět.

„Proboha, Jane! Sundej si ty hadry! Neuvidí tě!“ zasmála jsem se a zatočila.

„To se ti lehce řekne, Bello! Co když tvůj dar na mě nepůsobí?“

„Pak by tě nechal Aro roztrhat na kousíčky…“ pronesla jsem s ledovým klidem.

„Velice směšné. Nepotřebuji být roztrhaná a spálená…“ zasyčela a přitáhla si plášť blíž k tělu.

„Věříš mi, že bych tě dokázala před Arovým hněvem ochránit? Prostě bych všechny donutila zapomenout a Aro by na tebe nemohl..."

„Jsi velice hodná kamarádka..." poznamenala uštěpačně Jane a dál se kryla ve stínech.

„Já vím, Janie... Proto se máme tolik rády, viď?"

„Nesnáším tyhle tvoje řeči!" zasyčela na mne.

Dlouze jsem si povydechla.

„Chceš se vrátit?“ zeptala jsem se a smočila prsty v ledové vodě kašny. Voda mi připomínala mou kůži. Taky se tak třpytila a leskla na slunci a vytvářela duhu.

„Pokud budeš tak hodná…“ zaprosila.

„Neříkala jsem, že máš jít se mnou," připoměla jsem jí vyčítavě.

„Ty možná ne, ale Arovo slovo je zákon… A navíc teď, když se blíží karneval…“

„Já vím, všichni jsou ostražití, neboť jsou pozvaní nejmocnější klany světa."

„Znervózňují mě ti samurajové, co dojeli včera. Pořád nosí ty svoje meče, jako by to byly nejmocnější zbraně světa..."

„A přitom nás nedokážou ani škrábnout."

„A co se divíš, když jsme jako ze žuly?" zeptala se a nervózně se zahihňala.

„Znervózňuje tě, že je Alec mimo město?“

„Nejen on, ale i Felix a Demetri… Cítím se osamocená…“ povzdechla si.

„Mohla jsi jet s nimi.“

„Sulpicia si vyžádala, abych tu zůstala…“

„No jasně, máti… Ta si myslí, že jsme velké kamarádky…“ odfrkla jsem si.

„A nejsme snad?“

„Jistěže ano! Ale nikomu to neříkej, protože je to tajemství. Já se přece s nikým nebavím...“

„Pojď potrápit Santiaga… Zase bude koktat…“ navrhla a popadla mě za ruku.

Zahihňala jsem se a vyrazila zpátky do hradu. Jane mi byla celou dobu v patách. Náš útěk byl tak rychlý, že lidé, které jsme míjeli, cítili jen mírný větřík, když jsme se kolem nich protáhly.

V recepci nás uvítala Gianna a já jí odměřeně kývla. Nikdy jsem ji neměla v lásce. Jestli někdo přemění tuhle lidskou štětku, která pro peníze udělá cokoli, sama ho roztrhám na kousíčky…

Proklouzly jsme s Jane do chodby a vydaly se k výtahům.

Zpoza rohu se najednou vynořila matka a Jane se jí uklonila. Jako vždy se v jejím závěsu táhla Corin, její osobní strážkyně a nejlepší kamarádka.

„Isabello!" zavolala na mě a já byla donucena zastavit.

„Co se děje, mami?“ zeptala jsem se s dlouhým povzdechem.

„Otec tě chce vidět… Už má dost tvých eskapád… To, co jsi udělala minulý týden…“ odmlčela se uprostřed věty a ztěžka dýchala. Samozřejmě, že musela ztropit scénku! Díkybohu se mi doteď dařilo rodičům unikat. Teď mě mé hříchy bohužel dostihly. Přesto nemusela tak vyvádět.

I když pít z turisty uprostřed náměstí se dalo považovat za dost velký skandál… Což nebyl jediný z mých hříchů.

„Jistě, už za tatíčkem pospíchám! Můžeš, Jane?“ otočila jsem se ke své společnici.

„Jis…“

„Ne! Jdeš sama!“ vyštěkla matka.

Corin se moudře stáhla do stínů. Jane ji po chvíli následovala.

„Jak si ctěná milost přeje…“ pohodila jsem vzdorně hlavou a vydala se do Arovy ložnice.

Dunivé kroky zněly celou chodbou, když jsem mířila do Arových komnat.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Beauty of masquerade Prolog:

 1
7. lelus
13.06.2011 [20:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Elizabet
13.06.2011 [15:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [10:58]

Terezinka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2011 [22:41]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2011 [17:38]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si, prosím dávej pozor na:
- Čárky;
- Ji/jí (krátce pouze ve 4. pádě);
- I/Y;
- Jména postav (Giana -> Gianna, Sulphicia -> Sulpicia).
Z názvu jsem ti smazala "seznámení", protože ty popisy tady už nemáš.
Díky. Emoticon

11.06.2011 [14:13]

RoxanaAhoj,
článek Ti znovu vracím, protože jsem Tě žádala, aby sis smazala obrázky k popisu, ale ty popisy také. Do povídky to nepatří, nemáš to psané ani formou povídky. Jestli tyto popisy chceš využít, dej si je do shrnutí, tady je smaž.
Projdi si ještě jednou celý text, chyby se v něm najdou. /Voltera/ -> /Volterra/;

Až si článek opravíš, zatrhni "Článek je hotov".
Děkuji... Emoticon

06.06.2011 [19:30]

RoxanaAhoj,
článek Ti vracím, protože v povídce není vhodné, abys měla obrázky, namísto jejich popisu ve formě textu. To by mohla většina čtenářů udělat, což za povídku nepovažujeme. Když bych si odmyslela obrázky a jejich popisy, prolog nemá ani 500 slov. Prosím, smaž obrázky i jejich popisy a dopiš si prolog tak, aby odpovídal správnému počtu slov.
Myslím si, že povídka čistě o přímé řeči, nebudu moc lákat, radila bych Ti, abys do toho dala trochu emocí.
Text se nepodtrhává, neboť se plete odkazy.

Až článek opravíš/dopíšeš, zatrhni "Článek je hotov".
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!