Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Beautiful model

Cullens-Tapetka


Beautiful modelJe to moje první kapitolka... takže chci slyšet kritiku i to ostatní.. :D Příběh je o Belle která poprvé navštíví Forks... Koho tam potká? Zůstane ve Forks? to už si musíte přečíst... :D

 

 

„Bello! pojď dolů!" zavolala na mě mamka. Zvedla jsem se z postele a namířila jsem si to rovnou do kuchyně. „Ano mami... co potřebuješ?" to se asi zase někam pojede... „Jedeme na otevření nového národního parku, takže se jdi připravit, protože za 2 hodiny vyrážíme... A Bello! máme tam zareservovaný hotel, takže si vezmi i nějáké další věci!" Tak přesně tohle jsem čekala...

„Ok" odpověděla jsem a pospíchala do mého šatníku. Bydlíme v Severní Dakotě, v Bismarcku. Můj táta Charlie má celkem vysoké postavení, je něco jako president národních parků na ochranu medvědů v U.S.A, takže každou chvíli někam jezdíme... Moje mamka Renné je právnička, máme toho spolu dost společného, ale i přesto jsme nehorázně odlišné. Já jsem měla ráda rychlou jízdu, sex, alkohol a návrhářství.

Otevřela jsem dveře mého šatníku a naskytl se mi pohled na moje modely, které jsem si mimochodem sama navrhla! Pohled mi sklouzl na černé šaty, které jsou mým nejnovějším objevem...  a tak jsem se rozhodla, že si je vezmu na sebe. Vytáhla jsem ty šaty ze skříně a přešla jsem k botníku. Vytáhla jsem botky na asi 13-ti centimetrovém podpatku, na kterém se houpalo několik přidělaných zlatých prstýnků (tyto botky jsou taky mým modelem). Čapla jsem i ty boty a přeběhla jsem k zrcadlu. Oblékla jsem si moje oblíbené rudé tanga a rudou podprsenku a potom moje šaty, které končily těsně pod zadkem, měly volánky na rukávech a potom byly už jen uplé, to všech doplňoval tlustý zlatý pásek. K tomu jsem si nazula moje botky a přešla jsem k toaletce. Vlasy jsem si nakulmovala a nechala je volně spadat po ramenou a vpletla jsem si do nich zlaté prstýnky. Nesměl chybět ani můj oblíbený náhrdelník a pár prstýnků. „Bells! už jedem!" zavolal na mě Charlie.

„Už jdu!" vzala jsem si jenom mobil, kufřík a  kabelku a už jsem pádila dolů. „Tati.. já pojedu svým autíčkem..." řekla jsem a už jsem si to štrádovala k autu. Teda, k mému miláčkovi (Audi R8 Coupé). Sedla jsem si na měkkou sedačku a hodila si kabelku na sedadlo spolujezdce. Nastavila jsem si navigaci na Washington, Forks a zapla si pás. Vsunula jsem klíčky do zapalování a autíčko jemně zapředlo. Podle navigace se mi ukázalo, že je to asi 9 hodin cesty, ale s mojí rychlostí jízdy jen 6...  Vjela jsem na dálnici, která byla skoro prázdná s já jsem pořádně šlápla na plyn, jela jsem asi 220 km/h.

Cesta byla celkem v pohodě. Už jsem byla ve Washingtonu. Ještě tak necelá hodinka a jsem ve Forks. Došlo mi, že to bude nějáký zapadákov, ale jestli tam bude nějáký bar a nějáký sexy kluci, tak mi to je celkem jedno. Cesta mi tak strašně rychle ubíhala a já jsem byla ráda. Dojela jsem do toho zapadákova a zaparkovala jsem před nějákym barem, mamka mi psala, že přijedou asi až za 5 hodin, že se prej někde zdrželi. Už byla tma. Já jsem byla celkem ráda, a tak jsem vyšla z auta a vešla do toho baru. Sedla jsem si na stoličku a objednala jsem si Tequilu. Vedle mě seděl celkem hezkej kluk a tak jsem se s nim dala do řeči. Jmenuje se Jared a po chvilce hovoru jsem se k němu nahla... a provokativně jsem roztáhla nohy, najednou mě chytl kolem pasu a začal mě líbat. To se mi líbilo, ale chtěla jsem víc. Zvedla jsem se chytla jsem ho za ruku a vedla ho do nějákého pokoje. Zabouchla jsem dveře a on mě přirazil ke stěně. Začala jsem mu rozepínat košily, a on na nic nečekal a stáhl ze mě šaty. Vzal mě do náručí a přenesl mě do koupelny a položil mě na pračku. Svlékl ze mě podprsenku, a začal mě líbat na bradavkách a lehce je kousat. Mě bylo nádherně. Chtěla jsem ho už mít v sobě a tak jsem mu stáhla kalhoty. Měl pěkný nářadíčko... Chytla jsem mu ho a doslova si ho do sebe přirazila. Ten pocit! Začal se ve mě pohybovat a já jsem začala vzdychat. Po tom co jsem dosáhla orgasmu, tak jsem se od něj odpojila a oblékla se. „Škoda... zrovna se stěhuju, takže už si to nikdy neužijem, ale díky." řekl.

„Hm..." Upřímně mě to nezajímalo. A s tímhle jsem vyšla z místnosti. Vyšla jsem z baru a vytáhla jsem mobil z kabelky. Vytočila jsem mamčino číslo a čekala až to zvedne... „Ano Bello? kde jsi? my už jsme tady, teda... v domě pana a paní Cullenových."

„Cože!!!!" Kde to jako jsou?!!

„Prostě... hele moment... kde jsi?" No super! To abych tady stála ještě zítra. „No jsem u nějákýho baru... "

„Dobře, tak tam počkej a zachvíli tam bude Edward, to je syn pana Cullena." A típla mi to. Sedla jsem si do svého miláčka a začala jsem přemýšlet o tom jak asi ten Edward bude vypadat, to už jsem ale ani nestihla, protože na mě zatroubilo krásné Volvo. Otočila jsem se za tim troubením a spatřila jsem snad Anděla! Byl tak překrásnej.... měl bronzový rozcuchaný vlasy, překrásný topazový oči a byl svalnatej a celej bílej... Prostě slaďouš... Díval se na mě překrásným pohledem. „Ahoj, ty jsi Bella, že?" A ten hlas! „Eh... jo." Vykoktala jsem ze sebe.

„Super, já jsem Edward Cullen, pojeď za mnou."

„Ok." Nastoupila jsem do autíčka a rozjela se za Edwardem. K mému štěstí jel taky tak 160 km/h. Jela jsem těsně za ním. Cesta trvala asi tak 5 minut. Vylezla jsem z autíčka a u dveří té krásné vily stála malá krásná černovláska a usmívala se na mě. Edward vystoupil taky a šel dovnitř. Najednou ke mě téměř přitančila tak černovláska a řekla. „Ahoj Bello, já jsem Alice, Edwardova sestra." A nádherně se na mě usmála. „Ahoj Alice." chtěla jsem se jí zeptat kde jsou moji rodiče, ale to už mě Alice téměř táhla dovnitř.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Beautiful model:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!