Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Annie Sophie - 5. kapitola

Jane Volturi


Annie Sophie - 5. kapitolaTak a tohle je malý velký finále. Prosím, neukamenujte mě, že je to jenom tam krátké. Znovu musím podotknout, že jsem to psala dávno a mám připravenou další a mnohem delší kapitolovku a nesčetně jednorázovek, které musím dopsat. Tak co myslíte, že se minule stalo? Vyřeší se teď konečně spory mezi holkami a tatínky?

5. kapitola

 

„Sakra, Jaku, jdi ode mě,“ zamumlá rozespale Seth.

„Ticho,“ napomíná Setha Jake. „Vzbudíš holky,“ šeptá Jake.

„Kde jsou?“ vykřiknou najednou.

Táta je na nohou. Zavřu oči. Sakra, tohle se nemělo stát.

„Můžeš mi, Anno Sophio Cullenová, vysvětlit, jak je možný, že ti dva psi jsou v mém domě?“ zuří.

„Vysvětlím ti to,“ řeknu.

„To by bylo možná potřeba!“ křičí dál.

„Hele, nic za tím nehledej, máma jenom nechtěla, aby...“

„Cože? Ona o tom ví tvá matka?“ Přikývnu. Rozkluše se pryč po louce. Okamžitě ho zastavím svou vizí. Rozešlu to, co se stalo. Není schopný se hýbat, protože je zaslepený mou iluzí.

Rychle mu přehraju včerejšek a taky to, že nic není, jak vypadá. Už jsem u konce a čekám, že se rozběhne pryč tam, kam můj dar už nedosáhne.

Je mi hrozně. Takhle jsem nechtěla, aby to skončilo. Snad mu to máma vysvětlí. Vehnalo mi to slzy do očí. Otočím se a chystám do domu.

„Annie, ty jsi vážně nic...?“ Najednou se objeví přede mnou.

„Ne, tati. Nespala jsem s ním, jestli chceš vědět tohle.“

„Mluví pravdu,“ potvrdí to Edward.

„Tati, jak to, žes nám nepřečetl myšlenky hned na začátku?“ diví se Renesmé a mně došlo, že celá moje taktika a přání byla stejně vyzrazena našemu čtenáři myslí. Zasměje se tomu.

„Přečetl,“ odpoví jí strejda Edward. „Nejste náhodou už ty dospělé? I kdybyste udělaly chybu, tak je to vaše věc.“

„Mám tě rád, Annie,“ řekne najednou zase táta a obejme mě.

O 8 měsíců později:

Cítím, jak na mě dopadá sluneční světlo. Otevřu oči. Nádherné ráno. Otočím hlavu a myslím si, že tam jako vždycky bude ležet Seth. Jako bych mohla v našem domě čekat něco jiného. Máma s tátou nám ho nechali a vrátili se do bílého domu. Jako bych mohla v naší ložnici a v naší posteli čekat něco jiného.

Místo něj tam leží dopis.

 

Annie,

až se probudíš, přijď za mnou na naše místo k řece. Miluju tě,

Seth.

 

Usměju se, vběhnu do koupelny a jenom lehce se sebou něco udělám. Vezmu si bílé šaty a bosa vyběhnu z domu. Už chci být u něj.

Čeká tam.

„Dobré ráno, beruško,“ pozdraví mě a obdaruje mě jedním ze svých neodolatelných úsměvů.

Usměju se a rychle ho chci políbit.

„Počkej, počkej...“ stopne mě.

„Chci ti něco...“ nadechne se. „Podívej, Annie, miluju tě od první chvíle. Chci pro tebe jenom to nejlepší. Já chci, abys byla navždy jenom moje a chtěl bych vědět, jestli to cítíš stejně.“ Klekl si na koleno, vyndal z kapsy krabičku na šperky a mluvil dál: „Anno Sophio Cullenová, prokážeš mi tu čest, abych se mohl stát tvým mužem? Vezmeš si mě? Chceš se mnou strávit věčnost? Chceš být jednou pro vždy Annie Sophie Clearwaterová?“ zeptá se. Nádherně se mi dívá do očí. Nemůžu ani dýchat, natož zareagovat.

„Ano,“ zašeptám konečně.

„Ano,“ řeknu více nahlas.

„Ano!“ vykřiknu a s radostným smíchem zvedám Setha ze země. Navlékne mi na prst nádherný prstýnek – bílé zlato vykládané kamínky.

Najednou mě chytne v pase a drží ve vzduchu nad sebou.

„Miluju tě,“ řekne a pomalu mě spouští dolů. Kloužu po jeho horkém těle a konečně jsem v dobré pozici, abych ho mohla políbit.

Po nekonečně dlouhé chvíli si spolu lehneme do trávy a dlouze si hledíme do očí. Naše prsty se propletou.

Najednou uslyšíme kroky.

„Annie! Annie!“ ozývá se nadšený hlas z druhého břehu. Vyskočím na nohy.

A v tu ránu mi dojde, co tady Renesmé pohledává. Proč právě teď ruší naší společnou a důležitou chvíli. Proč se mnou potřebuje mluvit. Slova jsou v našem případě zbytečná – rozumíme si i bez nich jako každé jiné sestry. Všimnu si loudajícího Jaka, jak jde pomalu za ní. Je to jasný. Nessie mi to ještě potvrdí.

„Jsem zas – nou – be – ná!“ volá přes řeku a mává na mě okroužkovanou rukou.

V tom mě Seth vezme do náručí. Po tvářích se mi začnou koulet slzy. Slzy štěstí. Slzy absolutního štěstí.

 

Závěr:

Představte si to! Alice vůbec nevěděla, že jsme zasnoubené, dokud jsme to s hrdostí neoznámily rodině. Nevíme proč, ale v téhle situaci nás vůbec neviděla, takže z toho byla smutná, že ji její schopnost zradila. Když si ale uvědomila, že budou hned dvě svatby, které bude moci zařizovat, byla zase k neudržení. Zkrátka pro všechny bylo naše zasnoubení překvapení.

Táta se strejdou to vzali dobře. Dali dokonce Jakovi a Sethovi panáka.

Esmé se rozplakala, Carlisle malinko posmutněl, že mu dospěly vnučky, Emmett řekl, že dokud nebudeme vdané, tak je ještě na vylomeniny čas. Rose a samozřejmě máma začali plánovat oblečení na svatbu a svatby samotné. Ještě taky líbánky a tak dále. No, znáte je a dovedete si to představit.

Ženský si asi myslely, že se k svatbě postavím jako teta Bella. Chyba. Pěkně jsem je sekýrovala, Ness taky. Chceme to mít dokonalé a organizaci mít pod palcem.

Jediné, co nám není úplně jasné, je termín. Já a Seth první a Ness a Jake druzí? Nebo naopak? Už padl i názor, že budou dohromady, ale nevíme. Chceme, aby to byl jenom náš den. Dělily jsme se Nessie sice vždy o všechno, ale tohle si chceme každá užít.

No co, času dost. Na vdávání máme přece věčnost.

Budu to trénovat, tak se podepíšu jako

Annie Sophie Clearwaterová.

 


 

Tak, doufám, že se Vám líbil nejenom konec, ale celá moje miniaturní série o Annie Sophie Cullenové. V budoucnu mám v plánu napsat aspoň jednorázovku, když byly holky ještě malé... Něco ve stylu povídky "Renesmé a tarantule". Tuhle finálovku taky věnuju Vám všem. Děkuju za všechny komentáře.

DALŠÍ MOJE POVÍDKY



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Annie Sophie - 5. kapitola:

 1
05.11.2012 [20:43]

dcvstwilightNejkrásnější odstavec z celé povídky? Ten poslední.. je to krásně napsané, moc se mi to líbí. Škoda, že to není více rozepsané... mohlo to být delší, napínavější, ale takhle se mi to líbí. :)
Emoticon Emoticon Emoticon

2. Tesa
07.06.2012 [17:03]

Moc se mi líbilo, jak ses k tomu postavila jako by si ten příběh žila :-) obdivuji tě za to

1. Qyx
03.07.2011 [22:07]

Emoticon Krása!!! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!