Ospravedlňujem sa, že mi to tak trvá, no akosi mi blbol internet, tak to teraz naprávam. Bella s Cullenovcami sú už v Denali spolu s jednou veľmi neprajnou upírkou. Ako to dopadne? Čo Tanya? To sa dočítate v kapitolke s názvom Incident. Love4ever.Poppy:)
29.06.2010 (19:30) • Poppy • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3458×
19. kapitola: Incident
Bella:
Už sme v Denali skoro týždeň, no z tohto pobytu nemám vôbec dobrý pocit. Niežeby mi vadilo prostredie, to nie, je to tu nádherné. Ani obyvatelia domu mi nevadia, až na výnimku. Tanya... Jedna z troch denalijských sestier ma akosi nemá v láske. Ako som sa neskôr dozvedela, Tanya mala a stále má záujem o môjho Edwarda. Síce sa tvári nanajvýš milo a prívetivo, viem, že to len hrá. Celý čas sa obšmieta okolo Edwarda, pokukuje po ňom a bezočivo s ním flirtuje. Nehorázne ma to štve, žiarlim a to poriadne. Tanya je naozaj krásna upírka. Síce sa nevyrovná Roslalie, no aj tak. Je jednoznačne krajšia než ja. Dlhé, blond vlasy s jahodovými pramienkami, vysoká štíhla postava, dokonalá anjelská tvárička. Ako sa s ňou ja môžem rovnať?
„Bella, ty si pre mňa ta najkrajšia, najúžasnejšia a najdokonalejšia bytosť v celom vesmíre. Už sa tým netráp,“ utešoval ma Edward po jednom veľmi škaredom incidente. Práve sme boli všetci na nákupoch. Každý už stál pri pokladni okrem mňa a Alice. Donútila ma vyskúšať ešte jedny šaty, preto sme mali menšie oneskorenie. Práve sme prichádzali k pokladni, keď som začula slová staršieho pokladníka smerované Edwardovi.
„Máte naozaj nádhernú priateľku. Všetky modely sú pre ňu ako ušité.“ Samozrejme, narážal na Tanyu, ktorá ako vždy keď som nebola vedľa Edwarda, zaujala moje miesto.
„Skús na to zabudnúť. Ten chlap nevie o čom hovorí.“ Dýchol mi do tváre Edward. Nech sa snažil akokoľvek veľmi, nepresvedčí ma o opaku. K môjmu anjelovi sa viacej hodí Tanya - krásna labuť, ako ja - škaredé káčatko.
„To nie je pravda,“ zavrčal na mňa a vášnivo ma pobozkal.
„Kto ide na nákup?“ dychtivo sa spytovala Alice, keď sme všetci sedeli v obývačke. Všetko pánske osadenie sa spokojne usmievalo, oni sa tomu jednoducho vyhnú. Majú naplánovaný spoločný lov. Osadenstvo žien sa začalo nervózne mrviť. Esme spolu s denalijskými sestrami a Carmen sa pozerali všade, len nie na Alice. Neviem čím to bolo, no zrazu sa mi ponuka nákupov zdala lákavá. Ak by som na ne nešla, ostala by som tu sama spolu s Tanyou. Boli by tu aj Esme, Kate, Irina aj Carmen, no aj tak som z toho nemala dobrý pocit. Takto aspoň strávim nejaký čas s Alice a možno sa mi podarí zabudnúť na svoje pochmúrne myšlienky.
„Ja pôjdem,“ povedala som a Alice nadšene zvýskla.
„Ja tiež,“ pritakala Rosalie a už sa sme sa aj zdvíhali na odchod. Predtým som sa ešte rozlúčila som svojím anjelom a vyrazili sme.
Prešli sme snáď všetky obchodu v miestnom nákupnom centre. Nevynechali sme ani pánske, Alice sa rozhodla doplniť šatník aj opačnému pohlaviu. Samozrejme nakúpila aj nejaké veci pre dámsku časť rodiny. My tri sme toho mali však najviac. Práve sme prechádzali okolo obchodu s dámskou spodnou bielizňou, keď ma niečo napadlo. Alice nadšene zvýskla, až sa po nás otočilo niekoľko ľudí.
„To je skvelý nápad, Bella.“ Chytila ma za ruku a odvliekla dnu. Rosalie nás zmätene nasledovala až kým jej to Alice nevysvetlila.
„Bella chce prekvapiť nášho vždy strnulého bračeka niečím výnimočným.“ Rosa sa pri tom pobavene zachechtala a obidve mi začali hľadať nejaké sexi prádielko. Keď už držali v rukách aspoň desať kusov, nahuckali ma do skúšobnej kabínky a nechali nech si všetky vyskúšam. Vystriedala som toho naozaj veľa, od čipiek po satén, od čiernej po bielu, až sa mi zapáčili úplne posledné. Išlo o saténovú košieľku siahajúcu do pol zadku s čipkovanými ramienkami a čipkované nohavičky. Súprava bola v nádhernej zelenej farbe a ihneď som si ju zamilovala. Alice s Rosalie mi však kúpili aj niekoľko ďalších modelov, vraj „do zásoby.“ Ani ony však neodišli naprázdno. Spokojná sama so sebou som sa vracala do bojovej zóny a tešila sa na príchod svojho princa.
„Bella, som naspäť,“ zvolal Edward z našej izby. Stála som v kúpelni, oblečená v novej sexi súprave, celá napätá.
„Som v kúpelni,“ hlesla som, „nechoď sem.“ Zrejme som ho zmiatla, lebo už stál pri dverách a držal kľučku.
„Mám pre teba prekvapenie. Ľahni si na posteľ a zavri oči.“ Počula som ako posteľ trochu vrzgla pod jeho váhou, takže ma zjavne poslúchol.
„Ale nepodvádzaj,“ napomenula som ho a len na jedno oko som vykukla cez dvere. Ležal na posteli, so zavretými očami, tak som k nemu rýchlo podišla a z neďalekého stolíka vzala dve zelené šatky. Sadla som si na posteľ, hneď vedľa Edwarda. Vzala som jednu jeho ruku a zdvihla ju k čelu postele. Jemnou látkou som ju začala uväzovať. Edward spýtavo zdvihol jedno obočie, no oči neotvoril. To isté som urobila aj z druhou rukou.
„Prosím, neroztrhni ju.“ Potom som vzala druhú šatku a zaviazala mu oči.
„Prosím, nedávaj si ju dole.“ Dýchla som mu do tváre, na čo pootvoril svoje krásne pery. Posadila som sa na neho obkročmo a jemne sa obtrela o krvavočervené pery. Jeho dych ma úplne omámil, on celý ma omamoval. Stále blízko jeho úst, som mu pomaly začala rozopínať košeľu. Hlavou som sa presunula tým smerom. Pobozkala som každú odhalenú časť jeho pokožky a počula ako sladko vzdychá. Keď som bola pri jeho pupku, na chvíľu som sa zastavila. Párkrát som ho obkrúžila a potom do neho vošla.
„Bella,“ hlasno zastenal. Konečne som rozopla aj posledný gombík a odhalila jeho nádhernú hruď s úžasne vypracovaným bruchom. Rukami som ho jemne hladila, vychutnávala si tento pocit. Znovu som sa nad neho sklonila a tentoraz ho už aj pobozkala. Najprv jemne, potom vášnivo. Celú svoju túžbu som dala do toho bozku. Jazykom som skúmala jeho ústa, prechádzala po jeho zuboch. Pomaly som sa načiahla za jeho priviazanými rukami a šatku pomaly rozväzovala. Edward sa šikovne vyšmykol z väzenia jemnej látky a už ma chytal za tvár. Jazykom láskal ten môj a pomaly skĺzal rukami z mojej tváre, cez krk, ramená, až po boky. Jemne ma chytil za zadoček a stisol ho. Slastne som mu vzdychla do úst. Hladil ma na stehnách a vášnivo bozkával. Konečne som mu rozviazala aj šatku na jeho očiach a vzpriamila sa. Edward si ma túžobne prezeral. Jeho pohľad bol taký žhavý, až som sa roztriasla. Spokojne sa usmial a posadil sa aj so mnou.
„Si dokonalá,“ hlesol mi pri tvári a pobozkal. Svoje bozky smeroval po mojom krku až ku kľúčnej kosti. Jazykom ju oblizol a pomaly sťahoval jedno čipkované ramienko. Stihol ho natoľko až mi odhalil jeden prsník. Ihneď sa mu začal venovať. Dráždil mi bradavku jazykom aj ústami. Keď skončil, stiahol aj druhé ramienko a zopakoval to, čo pred chvíľou. Potom čo skončil aj s ním, obratne mi vyzliekol košieľku a zaboril hlavou do mojej hrude. Pobozkala som ho do jeho nádherných, bronzových vlasov. Jeho ruky zrazu skĺzli znovu k môjmu zadočku, tentoraz ich zasunul za nohavičky, jemne ma zdvihol a bleskurýchle ma prevalil na chrbát. Počas tohto pohybu mi rovnako rýchlo vyzliekol aj nohavičky. Láskal sa so mnou, medzitým čo sa rýchlo vyzliekol. Už sme boli obidvaja nahí, plný vášne a neskrotnej túžby.
„Edward, milujem ťa, chcem ťa,“ hlesla som a on ma poslúchol. Opatrne do mňa vnikol a obidvaja sme naraz slastne vydýchli.
Dnešný večer bol nádherný, milovali sme ešte dlho. Obidvaja sme potrebovali cítiť toho druhého. Teraz som spokojne oddychovala na jeho hrudi, pomaly začínalo svitať.
„Páčilo sa ti to prádlo?“ Zrazu som sa ho spýtala. Bradou som sa oprela o jeho hruď a pozrela mu do očí.
„Že váhaš. Inak by už nebolo vcelku,“ šibalsky riekol, až som sa začervenala. Rýchlo sa zmocnil mojich úst a prekotúľal na chrbát. V mojom brušku znovu poletovali motýle a zmocňovala sa ma túžba. Vtom nás však niekto vyrušil. Obidvaja sme sa tam obzreli a uvideli stáť vo dverách Tanyu. Edward na ňu výhražne zavrčal, na čo on zrazu riekla: „Hej, všetci. Poďte sem.“ Nie, to snáď nie. Edward sa na mňa ešte viac pritisol, aby ma čo najlepšie prikryl. Zrazu bol každý v našej izbe a všetky pohľady smerovali na nás. Bolo mi to nesmierne nepríjemné. Cítila som ako mi horia líca, tentoraz neskutočnou hanbou. Čo si o mne teraz ostatní pomyslia? Ach... to snáď nie.
„Môžete, prosím vás, odísť?“ Poprosil ich Edward.
„Prečo, nech vidia čo je zač tá ich malá, nevinná Bella,“ posmešne riekla Tanya. Do očí sa mi začali drať slzy, silno som stisla viečka a otočila sa tvárou preč. Edward znovu zavrčal, tentoraz to už znelo naozaj nebezpečne.
„Tanya, to by stačilo,“ povedala jej Kate. Počula som ako sa dvere zrazu zabuchli a Edward ma začal hladiť po vlasoch a bozkal ich. Už som to nevydržala a rozvzlykala sa.
„Ššš, to bude dobré. Vôbec Tanyu nepočúvaj. Nikto si o tebe nemyslí nič zlé,“ snažil sa ma utešiť, no trvalo to ešte hodnú chvíľu. Edward ma kolísal v náručí a moje vzlyky pomaly doznievali. Keď mi zotrel aj poslednú slzu, jemne ma pobozkal.
„Poď, naraňajkuješ sa.“ A pomohol mi postaviť sa. Zrazu vošla do izby Alice. Ihneď som sa začala červenať, aj keď už som mala na sebe Edwardovu košeľu. Spomienka na dnešné ráno, sa mi ešte dlho vryje do pamäte.
„Bella, dúfam, že to nemyslíš vážne. Ani jeden z nás si o tebe nemyslí nič zlého. Tak s tým prestaň,“ zarazila ma a vzala do kúpelne. Rýchlo zo mňa urobila človeka a Edward mi doniesol nejaké oblečenie. Poslušne som sa obliekla a pomaly sme schádzali zo schodov. Celá Cullenovská rodina spolu s Carmen a Eleazarom sedeli v obývačke. Znovu som tomu nezabránila a začervenala sa. Emmett sa pobavene uchechtol, no nikto to nijako inak nekomentoval. Edward ma zaviedol do kuchyne a začal mi niečo pripravovať. Postavila som sa k nemu, že mu pomôžem, no on ma rázne zastavil a ukázal na stoličku. Dnes som nemala náladu na žiadne hádky a naťahovačky, tak som znovu poslúchla. Samozrejme mi spravil úžasne chutné lievance s čokoládou. Keď som dojedla, vďačne som ho pobozkala. Vzal ma za ruku a mierili sme do obývačky. Posadili sme sa k ostatným, ja Edwardovi do náruče, a zapojili sa do rozhovoru.
„Takže, určite viete, že onedlho sa tu bude poriadať maškarný ples. Mohli by sme tam zájsť,“ rozjarene hovorila Alice. Hm... Maškarný ples? Na žiadnom som nikdy nebola.
„To vážne?“ udivene sa ma spýtal Edward. Pokrútila som hlavou a ďalej počúvala Alice.
„O kostýmy by som sa postarala. Prosíííím,“ začala prosíkať a nahodila tvár úbohého šteniatka. Nikto jej nedokázala odolať a tak sme súhlasili.
„Skvelé. Idem nakupovať,“ zvolala a už aj stála pri dverách.
„Zase?“ opýtal sa nešťastne Jasper a už šiel aj za ňou. Zmätene som hľadela na Edwarda a ten mi odpovedal.
„Alice má rada vlastnú výrobu. Ide hľadať vhodné látky a materiály, potom to dá dokopy.“ Tak to je Alice podobné.
,Kde je vlastne Tanya so sestrami?' spýtala som sa Edwarda potichu. Niežeby mi chýbala, no bolo to akési divné.
„Neviem, a ani ma to nezaujíma,“ hlesol a pobozkal ma na čelo. Dúfala som, že to neveští nič zlé, a že si svoj prvý maškarný ples naozaj užijem.
Autor: Poppy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Alone but together - 19. kapitola :
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!