Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » 21st Century Breakdown - Prolog + 1. kapitola


21st Century Breakdown - Prolog  +  1. kapitolaAhojky. Tohle je má první povídka, tak snad se Vám bude líbit. Bella žije ve Volteře. Ona, ale není upír. Není ani člověk. Co vlastně je? A jaké má ve Volteře postavení? To zjistíte, když si přečtete mou povídku s názvem, 21st Century Breakdown, nebo-li, Selhání 21. století. Přeji pěkné čtení.

Prolog

 Svět je samá špína a zlo. Zem se pomalu stává peklem a nikdo se na nic nezmůže. Nikdo nečekal, že se tohle stane… To čeho se skoro všichni obávali je tady. Všichni se snaží v tom zabránit… samozřejmě kromě tich škůdců, kvůli, kterým to začalo. Nedá se nic dělat… je pozdně… příliš pozdě. Pozdě na vše. Už nikdy to tady nebude jako dřív. Bude tady vůbec něco? Co naše generace a potomci? To jsme jim chtěli zničit naši Zemi? Konec života na Zemi? Selhali jsme  a na to se nedá zapomenout ani odpustit. Tohle je selhání. Selhání 21. století! Je ale opravdu pozdě...?

 

Jak to začalo…

 

1. kapitola

Ahojky. Asi jsem se ještě nepředstavila. Jmenuji se Isabella Swan. Je mi 18 let. No teda 18 let je mi už nějakou dobu… asi více jak století. Zní to divně, ale je to tak. Jsem důkaz, že na světě je možné všechno. Jinak jsem úplně normální dívka, jako ostatní, až tedy na to, že jsem poloupírka. No to je tak, že má matka – jakožto normální člověk – se zamilovala. Milovala mého otce hodně a on jí taky… to by nebylo nějak moc podstatné. On je totiž upír. To, že se má matka zamilovala do upíra se dozvěděla, až když otěhotněla. Otec totiž dostal ,záchvat, nebo nevím co to vlastně bylo a začal hysterčit, že být těhotná nemůže, jedině, že ho musela podvést. Hodně se pohádali, ale otec jí musel říct pravdu. Byla v šoku, ale vstřebala to nakonec docela dobře. Matka se nastěhovala k otci do Itálie. Všichni upíři, když to viděli mysleli, že se otec zbláznil. Ale to mu nemohli říct, i když on se to dozvěděl a jednoho upíra dokonce zabil. Všichni ho poslouchají, jako hodinky. Taky, aby ne – kdo by odporoval Arovi.

Ano. Můj otec je Aro Volturi, sám velký král upíru a jejich vládce. Jsem tedy něco, jako princezna. Jenže při porodu matka umřela. Nedalo se jí pomoci – bylo velmi pozdě, ani upíří jed nezabral. Po porodu se o mě Aro staral velmi dobře. Byla jsem jeho krev, a také jeho živá vzpomínka na mou matku René. Jsem jí prý velmi podobná.

Žiji ve Volteře a mám se dobře. S Arem si rozumím, ale nejsem moc společenský typ. První půl století mě všichni učili, jak se chovat a založit si imunitu proti lidské krvi. Bude se mi to prý hodit, kdyby mě vyslali na nějakou mysi. No a sliby se z nich hrnuli, prý jak budu jezdit po světě a zabíjet zlé a novorozené upíry… No a jak se říká: Sliby chyby… Samozřejmě, že jsem nikam nikdy nejela.

 Sedím si jen tak na posteli, když slyším někoho zaklepat.

 ,,Dále,‘‘ vyzvu stojícího za dveřmi. Do pokoje vejde Felix a Demetri. Mají na tvářích radostný úsměv. Za nimi vejde Aro, ale ten se netváří moc hezky. Co se děje?

,,Ahoj Bello,‘‘ řeknou unisono Demi s Felasem (dala jsem jim přezdívky, ale oni o tom neví :)

,,Ahoj, všichni. Co se děje?‘‘ zeptám se rychle… ta nejistota mě děsí. Aro jde ke mně pomalým krokem a sedne si vedle mě na postel. Zadívá se mi do očí a povzdechne si.

,,Potřebujeme někoho na misi. Musíš jít ty, Bello. Ale neboj se budou tě chránit. A budu posílat zprávy a-‘‘ začal Aro, ale já ho umlčela.

,,A jupííí! Já jdu pryč! Konečně do světa! To je super, děkuju moc tati,‘‘ řekla jsem úsměvem a dala otci  na tvář pusu. Demeteri s Felixem se začali smát a Aro se tvářil vyjeveně.

,,Ty se nebojíš?‘‘ zeptal se. Jako by to bylo něco nenormálního.

,,Ne. A co je to vlastně za misi?‘‘ zeptala jsem se. Demovi a Felasovi zmizel úsměv.

,,Jde o  novorozený. Bude jich více jak 20,‘‘ řekl pomalu a ustaraně Aro. Novorozený?? Jsou to prý nejnebezpečnější stvoření na světě. Hm to bude teda mise. Usmála jsem se.

,,Tak se těště novorození. Jde na vás biolit zvaný Isabella Swan Volturi!‘‘ Už se nemůžu dočkat.

,,No to se teda mají na co těšit, tak jak se na tebe dívám,‘‘ řekl Felas a zadržoval smích. Aro mě objal.

,,Jede se už dneska navečer. Zbal se, za 4 hodiny budeš v garáži. Ano?‘‘ řekl Demi. Kývla jsem. Odešli a já vstřebávala to, že jedu pryč. Pryč z místa, kde jsem trávila celý svůj život. Pryč z Voltery.

Zabalila jsem si všechny potřebné věci. Oblečení jenom málo. Půjdu nakoupit. Ta myse může trvat klidně rok. Novorozený mají přijít do… nevím kam vlastně ani jedeme. No to je dobrý. Mají prostě přijít v neurčitou dobu. Možná ani nepříjdou…

 

Sešla jsem upíří rychlostí schody do garáže. U auta stáli Demi a Felix. Usmívali se jako měsíček na hnoji.

,,Tak jaké auto si vyberete, princezno?‘‘ zeptal se žertovně. Přistoupila jsem na jeho hru.

,,Nevím ani jedno se mi nelíbí. Tomuhle vy říkáte auta?‘‘ zeptala jsem se naoko vážně. Bylo vidět, že ho to zaskočilo. Samozřejmě Felix se začal smát.

,,No tak třeba tohle,‘‘ ukázala jsem na tmavě modré ferrari.

,,Dobrý výběr,‘‘ usmál se Felix. ,,Sednout si můžeš dozadu,‘‘ řekl a já jsem přikývla a dala svoje věci do kufru. Sedla jsem si do auta a uvelebila se. Řídil Felix.

,,Kam vlastně jedeme?‘‘ zeptala jsem se. Oni se po sobě rychle podívali a potom se Demetri kouknul na mě.

,,No jede se do Forks. To je v Americe. A jelikož nesmíme být nápadní budeš muset začít chodit do školy. My se budeme o tebe starat a dělat ti třeba starší bráchy. Nemáme dobrou imunitu vůči krvi. Máme už pronajatý dům. Zatím se můžeš prospat,‘‘ řekl a ušklíbl se. No teda já budu chodit do školy! A během chvíle jsem propadla temnotě…

Prosím nějaký koment. Potřebuji vědět jestli pokračovat!

- 2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 21st Century Breakdown - Prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!