Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » 21st Century Breakdown 6. kapitola


21st Century Breakdown 6. kapitolaTak a máme tu další kapitolku. Přidávám ji brzy, protože mě potěšily Vaše komentáře. Moc děkuji všem, že to vůbec čtete. Další kapitola bude až po 10 komentářích, abych věděla jestli dále pokračovat. V tomto díle bude objasněno skoro všechno, takže přeji pěkné čtení.

6. kapitola

 

Najednou si někdo odkašlal. Já a Edward jsme ztuhli.

 

Podívali jsme si s Edwardem do očí. Oba dva jsme měli stejný vyděšený výraz. Slyšela jsem uchychtnutí. Koukla jsem se tím směrem. Nebyla jsem sama, Edward taky. Málem jsem dostala infarkt. Dívala se na nás celá Cullenovic rodinka. Hned jsem poznala, kdo  se uchechtl. Protože jediný komu cukali koutky, byl Emmett. Mezi všemi jsem také hned poznala Carlislea. Vůbec se nezměnil. Byl pořád stejný. Já jsem se, ale trochu změnila. Je tedy možné, že si na mě nepamatuje. Carlisle  koukal docela vykolejeně. Rosalie se mračila, Alice se jako jediná usmívala. Její přítel Jasper měl neutrální výraz.

„Zajímavé,“ zamumlal a usmál se. Všichni na chvilku stočili pohled na Jaspera, který nás pořád hypnotizoval. Edward se probral z transu a sedl si. Já jsem byla, ale pořád v jeho náruči. Emmett to už nevydržel a začal se válet smíchy po zemi.

„Edwarde, jsi si jistý, že tvůj bratr Emmett je opravdu upír? Jenom, že mi více připomíná krtka. Pořád je na zemi," řekla jsem. V tu chvíli dostal záchvat smíchu Edward i všichni z jeho rodiny. Kromě Emmetta samozřejmě. Ten si jenom odfrkl.

„Tak rodino. Tohle je Bella!" řekl Edward a stoupl si. Já vstala také. Hned mě objal kolem pasu a přitáhl si mě k sobě.

„Ahoj Bello ráda tě poznávám," usmála se na mě drobná žena. To musela být Esme.

„Já vás také. Ten dům je nádherný," pochválila jsem dům. Ona se mile usmála. Bylo vidět, že jí to opravdu potěšilo.

„Dobrý den Carlisle. Ráda vás opět vidím," řekla jsem. Všechny kromě Edwarda to zarazilo.

„Opět?" zeptal se nejistě Carlisle. Já se musela zasmát.

„Ano. Asi si mě nepamatujete. Učil jste mě být imunní vůči lidské krvi," zasmála jsem se. Jeho výraz byl překvapený.

„Bello? To není možný. Ty ses teda změnila," řekl a potom se uklonil. ,,Princezno.‘‘ Dodal. Všichni na nás koukali, jako tele na nový vrata. Edward se tiše zasmál a objal mě oběma rukama.

„Může nám někdo konečně říct, o co tu jde?" zeptal se Emmett.

„Bella je biologickou dcerou Ara," zašeptal potichu. Všichni si mě prohlíželi a měřili.

„Ve Volteře žila celý svůj život. Když byl Carlisle ve Volteře, učil Bellu. Potom Carlisle odešel. Bella byla smutná, že je jako jediná vegetariánka ve Volteře. Časem si zvykla. Aro ji s Felixem a Demetrim poslal na misi. Jde o to, že se tu mají někdy objevit novorození." Pokračoval. Když byla řeč o novorozených přitáhl si mně Edward pevně k sobě.

„Teda ty máš život. Ty ses asi nikdy nenudila, co?" zeptal se Emmett.

„Ne, nenudila. Celou tu dobu mě Felix s Demetrim bavili. Beru je jako své bratry," odpověděla jsem. To je dostalo.

„Nejsou, tak špatný. Hold, mají špatnou imunitu!" obhajovala jsem je. Carlisle jenom přikývl. V tom někdo zaklepal na dveře.

„Dále," řekl Carlisle. Dovnitř vběhl Demetri s Felixem. Koukali kolem sebe. Pozdravili s úsměvem Carlislea a ostatní.

„Kde je Bella?" zeptal se Felix. Díval se na Carlislea a potom na Demetriho. Ten se díval ztuhle na mě, jak jsem v Edwardově objetí. Hned si nás všiml i Felix. Tomu málem vypadli oči z důlků. Takový výraz jsem u něj ještě neviděla. Felix se během chvilky dal do pořádku.

„Vyhrál jsem," řekl Felix. Demetri zavrčel a dal Felixovi padesát dolarů. Já jsem na ně koukala úplně vyjeveně. A nebyla jsem sama. To všichni. Dostala jsem se z Edwardova obětí a šla ke klukům.

„Co to má znamenat?" zavrčela jsem na ně.

„No víš… jak jsi se dřív, ptala na to, jestli Carlisle přeměnil Edwarda, hned mi bylo jasný, že se ti líbí. No a tak jsme se vsadili. Demetri si myslel, že ses jen tak zeptala ze zvědavosti, ale asi zapomněl na to, jak si při zmínění Edwarda zrudla," začal se smát.

Já jsem se naštvala a začal vrčet. On se pořád smál a Emmett se k němu přidal.

„Tak víš co Felixi, já nemůžu za to, že jsem poloupír a nejsem, jako vy ostatní. Ale jsem si jistá, že by si na mém místě byl vždycky rudej, když kolem tebe projde, Jane. To si jak nadrženej kohout!" zakřičela jsem z plných plic. Emmett měl úplný křeče smíchu. Přidal se i Demetri a Cullenovi.

Po chvíli, ale se všech pozornost opět obrátila na mě a Edwarda. S kladením otázek začali kluci…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 21st Century Breakdown 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!