Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska je mocná čarodějka - Kapitola 23. - Přehled následujících událostí...

Kristen


Láska je mocná čarodějka - Kapitola 23. - Přehled následujících událostí...Takže stručně a jasně...

 

Láska je mocná čarodějka - Kapitola 23. - Přehled následujících událostí...

 

-Po obědě u Cullenových David poručí myšlenkou a pohledem Emmettovi, aby už mu nikdy neřekl prcku. Poté se Bella s Davidem rozloučí a Edward je odveze domů.

-Večer, když David usne, pomáhá Edward Belle s přípravou dortu pro Davida. Nedaří se jim to, jak by si představovali, protože se spíš věnují sobě, jak dortu. Nestíhají, tak pozvou v noci na pomoc Alice, aby jim pomohla s narozeninovou výzdobou pro Davida. Alice je potěšená a hned se dá do práce.

-Edward pak zůstane u Belly až do rána. Nestihne zmizet, takže ho načapá v ložnici David, ale bere to úplně v pohodě.

-David je nadšený z výzdoby. Bella s Edwardem mu popřejí ještě dřív, než přijdou jeho spolužáci. A když spolužáci dorazí, předají mu dárky a pak následuje dětská oslava.

-Večer usíná David naprosto spokojený s úsměvem na tváři.

-Edward zůstane až do rána u Belly. 

 

Po několika týdnech

-Clare se nečekaně objeví u Cullenových se dvěma upíry Adamem a Ericem. Vypadá to, že i ona konečně našla lásku - Erica. Adam je Ericův přítel. Všichni tři se živí zvířecí krví. Edwardovi se na Adamovi něco nezdá. Jeho myšlenky se mu nezdají úplně „čisté“.

-Adam náhodou vyslechne Davida s Edwardem, když se v lese baví o jeho schopnosti ovládat upíry. Slyší ale jen část jejich rozhovoru. Ví tedy, že má David tuto schopnost. Co ale neví je, že David umí vnuknout upírovi myšlenku, tedy něco mu přikázat, aniž by si to ten upír po splnění pamatoval. A další věc, co neví je, že David umí vnuknout nějakou myšlenku upírovi natrvalo.

-Edward zachytí Adamovy myšlenky pozdě. Ten se chce zavděčit Arovi a konečně dostat místo v gardě, tak se rozhodne, že zradí svého přítele Erica, Clare i Cullenovy a o Belle, Davidovi a jeho schopnosti řekne ve Volteře.

-Edwardovi a Belle nezbývá nic jiného, než rodině konečně prozradit, jakou schopnost má David. S ostatními se vydají za Adamem, který mezitím zmizel. Jeho stopu ztratí kousek od Port Angeles. Je jasné, kam se Adam vydal.

-Edward si vyčítá, že dopustil, aby je Adam odhalil a také, že se jim ho nepodařilo chytit. Clare s Ericem si vyčítají, že ho vůbec ke Cullenovým přivedli. Ani jeden netušil, jaký Adam ve skutečnosti byl.

-Alice „hlídá“ Volterru.

-Aro je z Adamova vyprávění nadšený. O Davidovi a jeho schopnosti ví už z předpovědi. Chtěl po něm začít pátrat, ale díky Adamovi už nemusí. S jeho pomocí by mohl ovládnout celý upírský svět. Do karet mu nahrává, že Bella je člověk, ale pohybuje se mezi upíry, takže ví o jejich existenci. Nebere na zřetel argument svého bratra, že je Bella z rodiny čarodějů Zanardi, kteří pochází z Itálie a spoustu generací spolupracují s Volturiovými. Myslí si, že by nebylo dobré si je proti sobě poštvat. Aro má ale jasno. Bella s čarodějnickou rodinou nebydlí, odstěhovala se od nich, takže je teď člověk jako kterýkoli jiný.

-Aro chce Davida. Nechce si nechat vymluvit, že je ještě dítě. Vidí jen jeho schopnost. Když se ho Caius s Marcem ptají, zda nemá strach z toho, že by ji na ně David použil, Aro zaváhá, ale pak jim odpoví, že ne. Přece mu nechce ublížit, nechce z něj udělat upíra, to až časem, teď ho chce jen využít ke svému prospěchu.

-Aro vyšle stopaře s gardou, aby Davida unesli.

-To ale vidí Alice, která se snaží přesvědčit Edwarda, aby s Bellou a Davidem odešel z Forks a někde se schoval.

-Edward si stojí za svým, že je to zbytečné, protože by je stopaři dřív nebo později stejně vystopovali. A nechce pro Bellu ani Davida život na útěku.

-Stopař s gardou je najdou, ale Cullenovy se jich zbaví.

-Alice vidí, že se Volturiovi chystají do Forks. Jdou si pro Davida a také potrestat Cullenovy za to, že si dovolili vztáhnout ruku na členy gardy. A také se chtějí zbavit Belly.

-David přijde za Edwardem s nápadem, že by mohl zkusit použít svoji moc na skupinu. Edwardovi ani Belle se to zprvu nelíbí, mají o Davida strach, je to jen dítě, ale když na ně David naléhá a příchod Ara se blíží, neradi souhlasí. Zkoušejí vymyslet, jak přesně by to mohlo fungovat. Pokud by to svedl, tak by nemuselo dojít k boji, o kterém všichni neustále mluví. Jenže ani po pár dnech se Davidovi nedaří ovládnout hromadně mysl víc jak třem upírům najednou. Je z toho nešťastný, ale Edward s Bellou ho uklidňují.

-Bella zavolá rodině svého manžela, že potřebují pomoc. Jeden z čarodějů umí pomocí kouzla „probudit“ v Belle její schopnost štítu, i když je člověkem, takže budou všichni chráněni proti síle Jane a Aleca. Clare s Ericem se k nim také přidají, aby odčinili to, že Adama přivedli do Forks.

-Volturiovi s gardou dorazí na velkou louku, která je nedaleko Forks. Je jich asi 20.

-Proti sobě stojí Volturiovi a Cullenovi s čaroději. David má zatím zakázáno použít svou moc.

-Aro nechce vyjednávat. Žádá si vydání Davida, což ostatní odmítnou.

-Edward si přečte v Arově mysli, že on skutečně může za smrt Connora. Nechal ho zabít, aby měl snadnější cestu k Davidovi, až se u něj projeví jeho schopnost. Bál se ohně, který uměl Connor vyčarovat. Edward o tom řekne Belle a ostatním čarodějům.

-Bella zuří, ale ví, že sama nic nezmůže. I čarodějové zuří.

-Schyluje se k boji, ale než stihne vypuknout, dá Edward Davidovi pokyn. Malý David předvede své vrcholné číslo. Bez varování a na první dobrou. Vnukne Volturiovým (Arovi, Caiovi a Marcovi) myšlenku. Ti se z ničeho nic otočí a odchází. Bez rozloučení, jako by ani neviděli Cullenovy a ostatní. David padá únavou do Belliny náruče. Ta se o něj bojí, ale Julie jí oznámí, že je jen vyčerpaný. Až bude starší, nebude ho použití moci takhle vysilovat.

-Ostatní z gardy netuší, co se stalo. Jane se snaží přesvědčit Ara, že nemůže jen tak odejít, že musí zabít Cullenovy. Ten se na ni otočí a během vteřiny jí utrhne hlavu. Alec po něm chce vystartovat, ale bojí se, že by dopadl stejně. A tak všichni opustí Forks. Bez boje.

-Později se v domě všichni ptají, co se stalo, jen David, který už se probral, se usmívá společně s Edwardem. Pak jim David za pomoci Edwarda vysvětlí, že Arovi a jeho bratrům vnukl myšlenku, že Cullenovy neznají, neznají ani čaroděje, nebudou si pamatovat, co se dnes stalo a poklidně se vrátí do Volterry. Při zmínce od upírů o Cullenových budou reagovat tak, že toho dotyčného okamžitě zneškodní – jako Aro Jane. Cullenovi pro ně prostě přestali existovat. I čarodějové z rodiny Zanardi. Tím pádem už je nečekaly žádné mise, které by organizovala Volterra. Všichni jsou nadšení, i když někteří čarodějové, a také Bella by nejraději Ara zabili, jako odplatu za smrt Connora a ostatních čarodějů.

-Bella s Edwardem, Cullenovými a malým Davidem se rozloučí s čaroději a poděkují jim, že byli ochotní jim pomoci v boji proti Volteře.

-Pár dní je klid, než Bella zjistí, že jí není dobře. Koupí si těhotenský test a výsledek ji udiví. Ale i potěší. Jen neví, co může z člověka a upíra vzniknout. Carlisle ji obeznámí s tím, že bude dítě poloupír. Už se s takovým tvorem setkal na Aljašce.

-David se těší na sourozence. Svou schopnost má plně pod kontrolou.

-Ještě než se Belle narodí dítě, koná se svatba. Vše musí být rychlé, protože těhotenství je zhruba třikrát rychlejší jak normální těhotenství.

- Po třech měsících se narodí Edwardovi a Belle dcera. Z Belly se za pomoci Edwarda stává upírka.

-Díky Davidově schopnosti není Bella nebezpečná ani pri Davida, ani pro dceru. A holčička není nebezpečná pro Davida.

-David miluje svoji sestřičku, která roste 3x rychleji jak on.

-Všichni Cullenovi (samozřejmě včetně Davida) se stěhují do Londýna.

-Bella se zabývá otázkou, kdy a zda vůbec přeměnit Davida také na upíra. Ten je jako člověk spokojený.

 

Po pěti letech

-Davidovi je 12, jeho sestře je 5, ale vypadá na 15. Všichni žijí stále ještě v Londýně, ale chystají se každým dnem odjet na Aljašku. David vychází se sestrou bezvadně. Bella a Edward jsou šťastní. Julie s Marií je pravidelně navštěvují, aby viděli Davida, jak roste.

 

Po dalších pěti letech

-Aljaška. Davidovi bude zanedlouho 18 a jeho sestře je sice 10, ale její skutečné stárnutí se zastavilo, když dosáhla dospělosti, takže je jí 18.

-Všichni žijí spokojeně a šťastně. David zatím o přeměnu na upíra nestojí, takže zůstává dál člověkěm.

   ------------------------------------------------------------------------------------------------------

A je to.

Konečně můžu být alespoň částečně spokojená, že tu po mně nezůstaly resty. Sice jsem povídku neukončila tak, jak jsem měla původně v plánu, ale pokud by sem někdo ještě někdy náhodou zavítal, bude mít teď příběh kompletní. Bude vědět, jak jsem měla namyšlené příběh zakončit. 

Závěrem chci říct, že mě hrozně bavily ty roky, kdy jsem na těchto stránkách čekala na vydání nových kapitol povídek od mých oblíbených autorek, když jsem je pak četla a prožívala s hlavními hrdiny jejich dobrodružství.

A to samé při psaní svých povídek. Vždy jsem se těšila na komentáře, které mě neskutečně motivovaly k dalšímu psaní.

I dnes, když jsem si pročetla svoje povídky a některé další tu uvedené, jsem zjistila, že Stmívání je už opravdu dávno za mnou, ale stále mě ty příběhy vydané na těchto stránkách baví číst. 

S láskou EdBeJa 

 

 



Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!